Norint suprasti Lenkijos internetinių esporto lažybų aplinką, pirmiausia svarbu suprasti azartinių lošimų istoriją apskritai.
Azartinius lošimus Lenkijoje galima atsekti nuo 1920-ųjų ir 1930-ųjų. 1920 m. Lenkijos piliečiai lošė atsainiai, kol 1930 m. buvo įkurtas pirmasis sausumos kazino. Per ateinančius kelerius metus buvo įsteigti keli kiti kazino, tačiau Antrasis pasaulinis karas prasidėjo dar nepradėjus pramonei.
Lenkija buvo karo centre ir, deja, 1946 m. buvo aneksuota SSRS. Nors prieš karą Lenkija buvo lošimams palanki šalis, sovietai įvedė visišką visų formų azartinių lošimų, įskaitant lažybas, draudimą.
Azartinių lošimų draudimas galiojo iki 1955 m., kai vyriausybė įkūrė valstybinę Totalizator Sportowy – lošimų bendrovę, kuri leidžia žaidėjams lažintis dėl futbolo.
Dešimtajame dešimtmetyje, žlugus SSRS, buvo įsteigtos kelios lošimo įstaigos, leidžiančios lošėjams lažintis dėl kazino žaidimų ir net atlikti statymus. Sporto lažybos tapo populiaresnės tarp lošėjų, nes buvo įtraukti kiti žaidimai, įskaitant žirgų lenktynes.
Esporto atėjimas Lenkija
Sporto lažyboms klestint, lažybų svetainės pristatė virtualias sporto šakas, kurios buvo mėgstamos, nes jose yra daug lažybų rinkų, 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, o žaidimai buvo trumpi. Bet tada jiems trūko to žmogiško prisilietimo, kažko, ką siūlo esportas.
Kai esportas pradėjo lįsti į sporto lažybų scena, Lenkija buvo tarp šalių, kuriose žaidėjai ją priėmė. Šalyje yra keletas profesionalų komandų pramonėje ir geriausiai įvertintų profesionalų sportininkų tokiuose divizionuose kaip Dota 2 ir CS: GO. Tai vienas aspektų, suformavęs internetines esporto lažybas šioje šalyje.