Naujienos

October 27, 2023

„Clash Royale“ evoliucija: atnaujinimai, esportas ir augimas

Liam Fletcher
WriterLiam FletcherWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher
LocaliserEglė ValaitytėLocaliser

„Clash Royale“, kurį 2016 m. išleido Suomijos kūrėjas „Supercell“, buvo revoliucinis pavadinimas mobiliųjų žaidimų pramonėje. Tai suteikė žanrą apibrėžiančią žaidimo patirtį, kuri buvo paprasta žaisti ir labai konkurencinga.

„Clash Royale“ evoliucija: atnaujinimai, esportas ir augimas

„Clash Royale“ iškilimas

Nenuostabu, kad „Clash Royale“ greitai išpopuliarėjo – 2018 m. kasdien buvo 50 milijonų aktyvių vartotojų. Tačiau po penkerių metų kyla susirūpinimas dėl dabartinės žaidimo būklės.

Dabartinė „Clash Royale“ padėtis

Nors tikslus aktyvių žaidėjų skaičius nėra viešai žinomas, pranešimai rodo, kad „Clash Royale“ vis dar turi daugiau nei milijoną vartotojų. Tačiau tai nėra tokio populiarumo lygio, koks buvo 2018 m.

Prieštaringi atnaujinimai

Vienas žaidėjų bazę nuviliantis veiksnys yra naujausi žaidimo atnaujinimai. 2023 m. balandžio mėn. „Atnaujinimas pralaimėjusiems“ sulaukė didelės kritikos dėl to, kad žaidimas tapo pelningesnis ir pašalinamos funkcijos iš mėgstamo 2 prieš 2 režimo. Šiuo atnaujinimu buvo siekiama padidinti žaidėjų skaičių trofėjų kelyje, tačiau tai galėjo prisidėti prie žaidėjų bazės mažėjimo.

Atnaujinimų poveikis

Nors žaidėjai veteranai labai kritiškai vertino atnaujinimą, jis galėjo neturėti didelės įtakos laisvai žaisti žaidėjams, kurie sudaro didžiąją žaidėjų bazę.

Esporto scena

„Clash Royale“ esporto scena suteikia įžvalgos apie dabartinę žaidimo būseną. 2018 m. „Clash Royale League“ pasaulio finalas pasiekė didžiausią 361 849 žiūrovų skaičių, o tai rodo stiprų žaidimo augimą. Tačiau 2018–2020 metais žiūrovų skaičius sparčiai mažėjo. Šis nuosmukis gali būti siejamas su uždara „Clash Royale“ franšizės pagrindu esporto ekosistema, kuri apribojo komandos dalyvavimą.

Atviros ekosistemos sugrįžimas

Laimei, 2021 m. „Supercell“ vėl įdiegė visiems atvirą sistemą, leidžiančią daugiau komandų dalyvauti „Clash Royale“ lygoje. Dėl to per pastaruosius dvejus metus žiūrovų skaičius išaugo, o 2022 m. leidimas pasiekė aukščiausią 228 000 žiūrovų skaičių ir 58 000 vidutinį žiūrovų skaičių.

Išvada

Nors „Clash Royale“ gali būti ne toks populiarus kaip 2018 m., jis vis dar išlaiko stiprią ir lojalių žaidėjų bazę. Naujausi atnaujinimai ir pakeitimai turėjo nevienodą poveikį žaidimui, tačiau atviros esporto ekosistemos sugrįžimas parodė daug žadančių augimo ženklų. Nesvarbu, ar „Clash Royale“ miršta, ar ne, yra subjektyvu, tačiau akivaizdu, kad žaidimas ir toliau turi tam skirtų gerbėjų.

Taip pat skaitykite: Kaip gauti prekybos žetonus „Clash Royale“

About the author
Haruki Nakamura
Haruki Nakamura

Haruki Nakamura, Esports visatoje meiliai vadinamas „DataSensei“, yra EsportRanker nuolatinis duomenų vedlys. Jis sklandžiai sujungia savo meilę Esports ir tyrinėjimo įgūdžius, todėl jis pateikia įžvalgų ir analizės, kurios skatina pramonę į priekį.

Send email
More posts by Haruki Nakamura

Paskutinės naujienos

Optimizuokite savo VALORANT žaidimo eigą naudodami juokingus kryžiukus
2023-11-26

Optimizuokite savo VALORANT žaidimo eigą naudodami juokingus kryžiukus

Naujienos