Naujienos

November 1, 2023

TI12 Dota 2 čempionatas: žiūrovų skaičius, žaidėjų našumas, herojų pasirinkimai ir prizų fondas

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Neseniai baigėsi tarptautinis 2023 m. (TI12) Dota 2 čempionatas, todėl laikas pasigilinti į intriguojančią statistiką. Šiame straipsnyje apžvelgsime TI12 žiūrovų skaičių, svarbiausius žaidėjų pasirodymus, herojų nuostatas ir prizų fondo pajamas.

TI12 Dota 2 čempionatas: žiūrovų skaičius, žaidėjų našumas, herojų pasirinkimai ir prizų fondas

Žiūrovų skaičius ir bendras žiūrėtų valandų skaičius

TI12 užsitikrino ketvirtą geriausią žiūrovų skaičių Dota 2 turnyrų istorijoje, pralenkdamas TI8 statistiką pagal žiūrimų valandų skaičių ir didžiausią žiūrovų skaičių. Per didįjį finalą TI12 patraukė 1,4 milijono žiūrovų dėmesį ir iš viso sukaupė 65,4 milijono žiūrėjimo valandų. Nors ir nepralenkė praėjusių metų Singapūre vykusio renginio žiūrovų skaičiaus, jis pasirodė geriau nei paskutinė Šiaurės Amerikos vieta.

Žaidėjo našumo akcentai TI12

Kai „Team Spirit“ iškovojo trofėjų TI12, išsiskiria kelios žaidėjų veiklos statistikos. Yatoro pirmavo pagal vidutinį nužudymų skaičių (11,2 nužudymo per rungtynes), po jo sekė Kiritychas iš VP su 9,6 nužudymo per žaidimą, o LGD offlaner niu – 9,17 nužudymo per žaidimą. Reikšmingi paminėjimai yra Nightfall ir gpk~ su mažiausiai 2,33 mirčių viename žemėlapyje. Pagal rezultatyvius perdavimus Miposhka atsidūrė sąrašo viršūnėje su 21,3 balo vidurkiu, nedaug atsiliko Sayuw su 18,7 ir Mira su 17,9, abu iš „Team Spirit“. Gpk~ demonstravo įspūdingą KDA vidurkį – 8,65 per žaidimą, o Yatoro turėjo aukščiausią aukso per minutę (GPM) rezultatą, o Collapse užsitikrino antrąją poziciją pagal patirtį per minutę (XPM). LGD WhyouSm1le pademonstravo nepaprastus gydomuosius gebėjimus su 154 AG išgydytais per minutę, o Entity Kataomi, Collapse ir Lelis padarė reikšmingą indėlį neįgaliųjų srityje.

Herojaus nuostatos ir našumas

TI12 herojų pasirinkimų tyrimas atskleidžia keletą intriguojančių tendencijų. Tik septyni herojai liko be varžybų: Drow Ranger, Anti-Mage, Ursa ir Mars buvo uždrausti, bet jų nepasirinko jokia komanda. Storm Spirit tapo nepralaimėjusiu čempionu, laimėdamas 100 % žaidimuose, kuriuose jis buvo išrinktas šešis kartus. Netrukus sekė „Night Stalker“ su 86% laimėjimo koeficientu, „Undying“ ir „Chen“ su 75% laimėjimo koeficientu, nors ir per mažiau nei dešimt žaidimų. Dazzle išsiskyrė žaidimuose su dešimt ar daugiau pasirodymų, pasigirdamas 72% laimėjimo koeficientu per 18 žemėlapių ir būdamas labiausiai uždraustas herojus su 101 žaidimu. Treant Protector ir Primal Beast uždraustų po 89 žaidimus. Labiausiai renkami herojai buvo Muerta, Grimstroke ir Dark Willow. Pasirinkimų ir uždraudimų apžvalga parodė, kad „Treant Protector“, „Kunkka“ ir „Dazzle“ pirmauja topuose, o Muerta buvo vienintelis herojus dešimtuke, kuris buvo renkamas dažniau nei uždraustas.

Prizinio fondo uždarbis

Nors „Team Spirit“ neabejotinai džiaugiasi pelnęs dukart TI čempionų titulą, TI12 galėjo pasigirti didžiuliu priziniu fondu. Palyginus „Team Spirit“ žaidėjų uždarbį iš dviejų laimėtų TI, matyti reikšmingas skirtumas. Kiekvienas „Team Spirit“ žaidėjas per TI10 patyrė daug didesnį finansinį nuostolį, palyginti su TI12. Bendras „Team Spirit“ prizinis fondas TI10 turnyre siekė stulbinančius 18,2 mln. USD, o vienam žaidėjui tenka maždaug 3,6 mln. Priešingai, bendras prizas, gautas TI12, buvo 1,4 mln. USD, o kiekvienas žaidėjas uždirbo maždaug 284 000 USD. Šis ryškus kontrastas pabrėžia Dota 2 turnyrų prizinių fondų raidą ir padidintus TI10 bei ankstesnius TI prizų fondus dėl juokingų „Battle Pass“ pardavimų.

Apibendrinant galima pasakyti, kad TI12 pademonstravo įspūdingus žiūrovų skaičius, puikius žaidėjų pasirodymus, intriguojančias herojų nuostatas ir pastebimą prizinio fondo pajamų skirtumą, palyginti su ankstesniais TI. „Dota 2“ bendruomenė nekantriai laukia kitos „The International“ dalies, tikėdamasi dar įdomesnės statistikos ir įrašų.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė

Paskutinės naujienos

Raging Bolt: naujasis Pokémon karalius VGC metagame
2024-04-10

Raging Bolt: naujasis Pokémon karalius VGC metagame

Naujienos