February 12, 2024
Seraphine, rausvaplaukė čempionė, vėl iškilo ADC pozicijoje, sukeldama sutrikimą League of Legends meta. Turėdamas apie 54 procentus laimėjimų visose „Elos", „Seraphine" pasirodė esanti galinga jėga robotų juostoje.
14.2 pataisa atnešė nerfus prie dvigubo palaikymo strategijos, kuri žaidime dominavo nuo 2024 m. sezono pradžios. Šis pakeitimas perkėlė kerėtojus nuo ADC vaidmens ir vėl į atramos padėtį. Tačiau Seraphine, kuri atskleidė nesveiką strategiją, turi lankstumo pritaikyti labiau į puolimą orientuotą konstrukciją, ko negali efektyviai padaryti kiti kerėtojai.
Seraphine bangų valymo galimybės buvo pagrindinis jos, kaip ADC, sėkmės veiksnys. Jos žalingi sugebėjimai gali padaryti žalos keliems taikiniams, o kartu su pasyvumu ji gali greitai išvalyti jai kelią blokuojančius pakalikus. Tai atveria įvairias robotų juostos strategijas, pavyzdžiui, leisti jai laisvai klajoti arba nardyti priešus padedant džiunglei.
Jei Seraphine laimėjimo procentas išliks aukštas, ji gali būti įtraukta į 14.4 pataisos nerfų sąrašą. Tačiau išlaikyti pusiausvyrą yra sudėtinga dėl jos sugebėjimo atlikti tris vaidmenis. Tikimasi, kad netrukus bus atskleista daugiau informacijos apie 14.4 pataisos pakeitimus, įskaitant Mėnulio Naujųjų metų renginį ir naujus porcelianinius apvalkalus.
Seraphine atgimimas ADC pozicijoje sukėlė sumaištį League of Legends meta. Jos unikalūs sugebėjimai ir lankstumas daro ją nuostabia čempione. Nesvarbu, ar ji bus nervinga, ar ne, jos įtakos žaidimui negalima ignoruoti.
Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.