N1 Bet ir partneriai siūlo unikalias akcijas

Naujienos

2022-09-01

N1 partnerių grupė, pagrindinė N1 Bet įmonė, paskelbė naujos reklaminės kampanijos „Paslaptingi lašai“ nugalėtoją. Suteikdama galimybę laimėti pelningą banką, reklama suteikia žaidėjams dvigubą malonumą žaidžiant Slot Hunter. 

N1 Bet ir partneriai siūlo unikalias akcijas

Žaidimo metu žaidėjai tuo pačiu metu dalyvauja prizų traukimo lošime. Naudodama unikalias, unikalias reklamas, bendrovė ir toliau tobulina esporto lažybų funkcijas. Būdama pramonės pradininkė, ji kūrybiškai pritaiko reklamas, kad atitiktų viso pasaulio kultūras. Kaip naujesnė sporto lažybų priemonė, N1 Bet siūlo panašias akcijas, kad pritrauktų klientus.

Žaidėjams siūlomi trys lygiai, įskaitant „Major“, „Grand“ ir „Mega“, laipsniški prizai nugalėtojams suteikiami tikri pinigai. Akcijos metu žaidėjai gali laimėti net 500 000 eurų. „N1 Partners“ reklamas pradėjo per internetinio kazino operacijas. Iki šiol nugalėtojai gavo daugiau nei 2500 įvairių prizų internetinės esporto lažybų svetainės įmonės portfelyje, pavyzdžiui, „Fight Club“ ir „N1 Bet“. Akcijos ir toliau vystosi, nes bendrovė siūlo paskatas esporto lažybų svetainėse ir kitose svetainėse, pvz., Slot Hunter.

Slot Hunter

Slot Hunter Casino siūlo įdomių įspūdžių pradedantiesiems ir patyrusiems lažybininkams. Nuo kaukių banditų iki teminių lošimo automatų – bendrovė siūlo žaisti įvairių tipų žaidimus. Premijos ir akcijos pritraukia žaidėjus dalyvauti gausioje kazino žaidimų veikloje geriausiose esporto lažybų svetainėse. Siūlydamas pasveikinimo premiją ir lojalumo premijas, „Slot Hunter“ išnaudoja kazino žaidimų galią, kad išlaikytų žaidėjų susidomėjimą. Tai veiksmo filmų temos ir klasikinės vaisinės ritės patrauklios įvairių sluoksnių žaidėjams.

Apie „N1 Partners Group“

N1 Partners Group yra žaidimų tiekėjas, siūlantis įvairias aukštos kokybės internetinių lažybų svetaines ir produktus. Bendrovės portfelyje yra gerai vertinami kazino, tokie kaip fight Club, N1 Bet ir Joo Casino.

Paklaustas akcijos laimėtojas entuziastingai prisipažino, kad buvo nustebintas laimėjimo. Jis planuoja įsigyti dviračių įrangą, kad galėtų nuvežti sūnų į dviračių žygį.

N1 Partners Group greitai nuoširdžiai sveikino laimėjusį žaidėją. Jaroslavas Laptevas yra vyriausiasis produktų pareigūnas ir planuoja išleisti papildomus prizus, kad apdovanotų žaidėjus.

Psichologija už kazino reklamas

Internetiniams lošimams vis populiarėjant, ekspertai vertina, kaip reklama veikia žaidėjus. Akcijos ir paskatos gali padidinti norą lažintis dėl azartinių lošimų ir sukelti lošimo problemų. Lobistinės grupės teigia, kad reklama turi įtakos žmonių požiūrio į azartinius žaidimus raidoje visame pasaulyje. 

Elegantiški skelbimai su gražiais žmonėmis, laimėjusiais milijonus, džiugina lošimus, parduodant loterijos bilietus ir kazino žaidimus. Pasak šių grupių, pasikartojanti reklama ir reklaminės akcijos paskatino platų lošimų, kuriuos žmonės laikė greito praturtėjimo schemomis, pripažinimą. Kazino reklamos priešininkai vertina tradicines vertybes, tokias kaip išsilavinimas, atsakomybė, sunkus darbas ir atkaklumas.

Žaidimų pramonės vadovai gina reklaminę rinkodarą nurodydami, kad reklama niekada neakcentuoja negatyvumo, o kazino verslas yra pramoga ir fantazija. Siūlydami išmatuojamą ir tikrą atlygį, N1 Bet ir kiti N1 Partners Group kazino rodo pagrįstą įsipareigojimą atsakingai reklamuotis.

Socialiai atsakingos reklamos atspindi klientų apsaugos ir praktikos kodeksų laikymosi modelį. Nors kazino reklama jau seniai siekia normalizuoti lošimą, reklama ir akcijos dažnai sukelia priklausomybę. Garsūs prekių ženklai peržiūri reklamavimo politiką, kad užtikrintų geriausios praktikos įgyvendinimą.

Atsakinga reklama

„Loto-Quebec“ siūlo vieną geros reklamos praktikos pavyzdį. Atlikusi įmonės reklamos peržiūrą integravo gyvybiškai svarbias rinkodaros ir reklamos politiką. Štai keletas įmonės praktikų:

  • Pagal rinkodaros politiką įmonė draudžia visas pernelyg agresyvias reklamas, atmeta akcijas, kurios pritraukia nepilnamečius lošėjus, nesinaudoja jaunimo mėgstamais atstovais. Be to, bendrovė atsisako reklamuotis programose, kurios daugiausia skirtos nepilnamečiams.
  • Bendrovė pabrėžia šansus, kad užtikrintų, jog žaidėjai žinotų apie galimybes laimėti. „Loto-Quebec“ konkrečiai atkreipė dėmesį į šį klausimą, kurios grupės siekia skatinti atsakingesnę su lošimu susijusią reklamą.
  • Pristatydama televizijos reklamas, kurios eterio laiką skiria žaidėjams įspėti apie lošimo pavojus ir reklamuoja pagalbos linijas, bendrovė skatina atsakingą lošimą.
  • Bendrovės politika taip pat draudžia reklamuojant produktą nukreipti į konkrečias grupes. Pavyzdžiui, bendrovė sustabdė momentinės loterijos produktą, kuris kinų bendruomenės nariams nepatiko. Bendruomenės nariai žaidimo reklamoje nenorėjo matyti nuorodų į tradicinius papročius. Gerbdami bendruomenę, vadovai ištraukė skelbimą.

Unikali N1 reklama

Reklaminiams projektams palengvinti N1 Partners Group integruoja daugiafunkcį agregatorių, kuris leidžia įmonei kurti unikalias prizų traukimo kampanijas. Vartotojai gali dalyvauti žaisdami internetinius kazino žaidimus ir tuo pat metu dalyvaudami prizų piešiniuose. Jei žaidėjas laimi vieną iš trijų kampanijos lygių, įskaitant pagrindinį, grandiozinį ar mega, jis pasitraukia su pelningu jackpotu. 

Reklaminė paskata, siūlanti laipsniškus prizus, pritraukia daug naujų ir lojalių kazino žaidėjų. Įgyvendindami atsakingas reklamas, kazino gali padėti sukurti pramogų ir laikytis atsakingos reklamos politikos.

Vėliausios naujienos

EnergyCasino Esports lažybų naujienos
2022-09-29

EnergyCasino Esports lažybų naujienos

Naujienos