Naujienos

November 9, 2023

„Activision“ komanda RICOCHET pristato „Splat“, skirtą kovai su sukčiais „Call of Duty“

Liam Fletcher
WriterLiam FletcherWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher
LocaliserEglė ValaitytėLocaliser

„Activision“ komanda RICOCHET dirbo prie įdomių kovos su sukčiavimu variklio atnaujinimų, ruošdamasi „Modern Warfare 3“ ir naujos kartos „Warzone“ paleidimui. Neseniai paskelbtame tinklaraščio įraše Call of Duty gerbėjai buvo informuoti apie naujas RICOCHET funkcijas, o vienas konkretus kovos su sukčiavimu mechanikas išsiskyrė savo linksmumu.

„Activision“ komanda RICOCHET pristato „Splat“, skirtą kovai su sukčiais „Call of Duty“

Pristatome „Splat“

Išskirtinė atnaujinimo funkcija vadinama „Splat“. Šis mechanikas sukurtas tam, kad sukčiaujantys žaidimai taptų nežaisti, nes sujauktų jų žaidimo eigą humoristiniu būdu. Kai žaidėjas prieš žaidimą aptinkamas sukčiaujant, jis iššoks iš įėjimo lėktuvo be parašiuto. Ir jei apgavikas bus aptiktas po sėkmingo dislokavimo, jo greitis bus pakoreguotas, todėl jis nukris 10 000 pėdų, o tai akimirksniu nužudys. Tai keistas, bet veiksmingas būdas susidoroti su sukčiais.

Saugumas ir veiksmingumas

Komanda RICOCHET pabrėžė, kad „Splat“ funkcija yra saugi ir bus aktyvuota tik aptiktiems sukčiams. Jo nesuaktyvins žaidėjų ataskaitų teikimas. Šis užtikrinimas yra svarbus norint išlaikyti žaidėjų pasitikėjimą kovos su sukčiavimu sistema. Tiesą sakant, RICOCHET Anti-Cheat logotipas buvo pridėtas prie nužudymo informacijos santraukos, kad realiuoju laiku būtų galima vizualiai patvirtinti sistemos apsaugą.

Mašininis mokymasis patobulintam aptikimui

Be „Splat“ funkcijos, komanda RICOCHET naudoja mašininį mokymąsi, kad nustatytų naujus sukčiavimo veiksmus kliento ir serverio duomenyse. Ši technologija leidžia jiems aktyviai mesti iššūkį neįprastam elgesiui ir apsaugoti bendruomenę nuo sukčių. Kasdien analizuodama maždaug 700 žaidimo klipų, komanda RICOCHET stengiasi kovoti su nuolatiniu sukčių antplūdžiu Call of Duty bendruomenėje. Naudodamas naująjį „Pakartojimo tyrimo įrankį“, mašininio mokymosi modelis gali automatiškai peržiūrėti iki 1 000 klipų per dieną, o šis skaičius turėtų didėti.

Išvada

Džiugina matyti „Activision“ įsipareigojimą kovoti su sukčiais „Call of Duty“. „Splat“ funkcijos įdiegimas ir mašininio mokymosi naudojimas rodo jų atsidavimą apsaugoti teisėtų žaidėjų žaidimų patirtį. Nors dar yra kur tobulėti, šie atnaujinimai yra žingsnis teisinga kryptimi. Sekite Esports.net, kad gautumėte daugiau Call of Duty naujienų.

About the author
Haruki Nakamura
Haruki Nakamura

Haruki Nakamura, Esports visatoje meiliai vadinamas „DataSensei“, yra EsportRanker nuolatinis duomenų vedlys. Jis sklandžiai sujungia savo meilę Esports ir tyrinėjimo įgūdžius, todėl jis pateikia įžvalgų ir analizės, kurios skatina pramonę į priekį.

Send email
More posts by Haruki Nakamura

Paskutinės naujienos

Optimizuokite savo VALORANT žaidimo eigą naudodami juokingus kryžiukus
2023-11-26

Optimizuokite savo VALORANT žaidimo eigą naudodami juokingus kryžiukus

Naujienos