Naujienos

October 28, 2023

Žaidimų įtakos rinkodaros galia: pramonės formavimas ir ryšys su auditorija

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Pastaraisiais dešimtmečiais vaizdo žaidimai tapo vienu populiariausių laisvalaikio, varžybų ir kultūros užsiėmimų. Žaidimų pramonei klestint ir prognozuojama, kad iki 2027 m. jos rinka pasieks 521,6 mlrd. USD, leidėjai nuolat ieško naujoviškų būdų susisiekti su žaidėjais.

Žaidimų įtakos rinkodaros galia: pramonės formavimas ir ryšys su auditorija

Kodėl „Influencer“ žaidimų rinkodara?

Žaidimų influencerių rinkodara auga, o prekės ženklai bendradarbiauja su žaidėjais, kad pasiektų didžiulę auditoriją. 2022 m. influencerių rinkodara žaidimuose pasiekė daugiau nei 4,4 mlrd. USD, o tai pabrėžia jos efektyvumą.

Paaiškėjo, kad influenceriai geriau nei prekės ženklai kuria pasitikėjimą ir sudomina savo auditoriją. Žaidimų žiūrovai yra daugiau nei 50 % ištikimesni nei vidutinė auditorija, todėl jie yra idealus pasirinkimas reklamuojant vaizdo žaidimus.

Trumpa žaidimų įtakos rinkodaros istorija

Žaidimų influencerių rinkodaros pradžia buvo sudėtinga, leidėjai iš pradžių skeptiškai žiūrėjo į mokamą remiamą turinį. Tačiau „YouTube“ ir „Let's Plays“ atsiradimas 2010 m. viduryje atvėrė kelią žaidimų įtakos kūrėjams dalytis savo patirtimi ir padidinti leidėjų konversijų rodiklius.

„Twitch“, garsi tiesioginio srauto platforma, dar labiau pakeitė žaidimų influencerių rinkodaros aplinką, pasiūlydama platformą žaidėjams susisiekti su savo auditorija realiuoju laiku. Esportas taip pat vaidino svarbų vaidmenį augant žaidimų influencerių rinkodarai, o konkurenciniai žaidimų renginiai pritraukia milijonus žiūrovų.

Pramonės formavimas

Žaidimų turinio populiarumas „YouTube“ ir „Twitch“ paskatino specializuotų žaidimų influencerių rinkodaros agentūrų ir tinklų susikūrimą. Šios agentūros supaprastino partnerystę ir užtikrino influencerių rinkodaros kampanijų sėkmę.

Žaidimų influencerių rinkodara išsiplėtė į naujas platformas, tokias kaip „TikTok“ ir „Instagram“, dar labiau sustiprindama jos svarbą pramonėje. Visų pirma „TikTok“ žaidėjams suteikė unikalią galimybę parodyti savo darbą ir bendrauti su platesne auditorija.

Įtakos formuotojų rinkodara žaidimų srityje šiandien

Žaidimų influencerių rinkodara nuo eksperimentinio požiūrio perėjo prie pagrindinės ir esminės strategijos, leidžiančios efektyviai pasiekti žaidimų auditorijas. Įtakingos žaidimų asmenybės, tokios kaip Ninja ir PewDiePie, demonstruoja žaidimų influencerių pasiekiamumą ir įtaką.

Žaidimų leidėjai, nuo nepriklausomų kūrėjų iki pagrindinių pramonės žaidėjų, pripažino lemiamą žaidimų įtakos kūrėjų vaidmenį reklamuojant savo žaidimų leidimus. Influencerių partnerystės tapo neatsiejama jų rinkodaros strategijos dalimi, vedančia į reikšmingas sėkmės istorijas.

Apibendrinant, žaidimų influencerių rinkodara pakeitė žaidimų leidėjų ryšį su savo auditorija. Turėdami galią formuoti žaidimų aplinką, influenceriai tapo nepakeičiama žaidimų rinkodaros plano dalimi.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė

Paskutinės naujienos

Raging Bolt: naujasis Pokémon karalius VGC metagame
2024-04-10

Raging Bolt: naujasis Pokémon karalius VGC metagame

Naujienos