Bene didžiausias ir laukiamiausias Warcraft turnyras yra ESL Pro Tour, arba tai, kas kartais vadinama „DreamHack Open".
„Dreamhack" prasidėjo 1990-ųjų pradžioje kaip nedidelis klasės draugų ir draugų susibūrimas Malungo pradinės mokyklos rūsyje Švedija. 1994 m. jis buvo perkeltas į mokyklos valgyklą ir tuo metu tapo vienu iš didesnių regioninių demonstracinių technologijų ir žaidimų renginių. Tai taip pat buvo pirmasis renginys, pavadintas DreamHack.
Renginys, įvykęs 1997 m. Arena Kupolen Borlänge mieste, tapo didžiausiu Švedijos LAN vakarėliu ir trečiu pagal dydį vakarėliu Skandinavijoje tuo metu. Be to, „DreamHack 2001" ir vėlesni renginiai vyko Elmia parodų centre Jonšiopinge, kur jis ir liko.
2012 m. lapkričio 15 d. „DreamHack" paskelbė apie partnerystę su „Major League Gaming" (MLG) ir „Electronic Sports League" (ESL), siekdama paremti Šiaurės Amerikos ir Europos eSporto scenų augimą ir plėtrą. Šis bendradarbiavimas apėmė universalius reitingus, vieningas konkurencijos struktūras ir kitas funkcijas.
2020 m. rugsėjo 30 d. ESL paskelbė, kad nusprendė susijungti su DreamHack. Abi įmonės veikia kaip viena, tačiau abu prekių ženklai valdomi atskirai. ESL Pro Tour 2020 yra pirmasis profesionalus „Warcraft 3" turas pasaulyje. ESL, bendradarbiaudama su DreamHack, organizuoja, remia ir veda renginį.
Nenuostabu, kad geriausiai konkurse pasaulio arenoje pasiekusi šalis yra Pietų Korėja. Kai Kalifornijoje įsikūrusi e-sporto įmonė Gen.G 2019 m. Seule atidarė Gen.G Elite Esports akademiją, jie nuėjo taip toli, kad pasakė, kad „Pietų Korėja vis dar laikoma el. sporto meka" ir „tai čia yra daugiausia talentų"
Pietų Korėja visada buvo konkurencinio vaizdo žaidimo apibrėžimas. Internetiniai žaidimai Pietų Korėjoje atsirado anksčiau ir greičiau nei bet kur kitur pasaulyje. Kai dešimtojo dešimtmečio pabaigoje tauta pirmą kartą pristatė spartųjį internetą, išaugo 24 valandas per parą veikiančių žaidimų kavinių, žinomų kaip „PC bangs", skaičius.
Šios intriguojančios, dažnai pogrindinės, vietos virto žaidimų kultūros epicentrais, galiausiai surengdamos neformalius turnyrus. Iki 2000 metų Pietų Korėjos kabeliniai kanalai pirmieji pasaulyje transliavo internetinių žaidimų varžybas.
Remiantis neseniai atlikta Švietimo ministerijos apklausa, eSportas dabar yra penktas pagal paplitimą ateityje Pietų korejietis mokinių, atsiliekant tik nuo sportininkų, gydytojų, mokytojų ir skaitmeninio turinio kūrėjų. 2022 m. eSportas netgi bus įtrauktas į Azijos žaidynes.
Geriausi žaidėjai, pvz Legendų lygosLee Sang-hyeok, kodiniu pavadinimu Faker, pasiekia tokį patį šlovės ir turto lygį kaip ir K-pop stabai. Milijonai žmonių įsijungia ir žiūri juos žaidžiančius realiuoju laiku internete. Prieš pandemiją gerbėjai susigrūdo į eSporto arenas, kurios atrodė kaip roko koncerto ir imtynių stadiono kryžius.
Nenuostabu, kad geriausias žaidėjas yra korėjiečių kilmės. Jang 'Moon' Jae Ho yra penkis kartus „Warcraft 3" pasaulio čempionas, buvęs legendinis „Night Elf" žaidėjas „Warcraft 3" ir „Zerg" žaidėjas „Starcraft II". Jis laimėjo tris nacionalines Pietų Korėjos lygas, taip pat keturis MBCGame pasaulinio karo sezonus.
Mėnulis dažnai buvo matomas „Warcraft 3" žaidime, naudojant strategijas, kurios tapo standartu daugeliui „Night Elf" žaidėjų ir buvo pramintos „5-ąja lenktyne". Jis dalyvavo ir laimėjo daugiausiai televizijos transliuojamų „Warcraft 3" žaidimų iš visų „Warcraft 3" žaidėjų.
Kai buvo išleistas „Starcraft II", jis varžėsi svarbiausiuose „Starcraft II" ir „Warcraft 3" renginiuose, bet galiausiai Moonas perėjo prie „Starcraft II" visu etatu, kai prisijungė prie Fnatic 2012 metų sausio mėnesį.
Moon pasirodo dokumentiniame filme „Beyond the Game" kaip vienas iš „Warcraft 3" žaidėjų.