Augant žaidimo populiarumui ir tobulėjant eSporto lažybų scenai, buvo neišvengiama, kad lažybų agentūros, sporto lažybos ir „wow eSports" lažybų svetainės pradės įtraukti „Warcraft 3" į savo lažybų pasiūlymą.
Kai nuspręsite statyti „Warcraft", turėsite atrasti tinkamą eSporto lažybų svetainę, atitinkančią planuojamą statymą. eSporto lažybos dabar pasiekiamos vis daugiau internetinių lošimų svetainių, pradedant tradiciniais lažybų tarpininkais ir baigiant specializuotomis eSporto lažybų svetainėmis.
Lažybos dėl vaizdo žaidimų gali atrodyti kitaip nei tradicinės sporto lažybos, tačiau pripratę prie eSporto pamatysite, kad statymas už el. sporto veiksmą yra tas pats kaip futbolo, krepšinio ar žirgų lenktynių statymas.
Taigi, kaip atlikti eSporto statymą ir kaip laimėti statymą? Tai tas pats, kas atlikti ir laimėti tradicinį statymą. Pasirinkite jus dominančią eSport lažybų rinką ir patikrinkite eSporto šansai kad įsitikintumėte, jog tai jums tinka.
Didelis eSporto lažybų pranašumas yra tas, kad jis yra labiau interaktyvus su bendruomenėmis, tiesiogine transliacija, statistika, socialine žiniasklaida ir daugiau iš geriausių eSporto lažybų, todėl lažybos dėl vaizdo žaidimų yra tokia puiki lažybų patirtis.
Kodėl „Warcraft" yra populiarus?
„Warcraft 3" sulaukė didžiulės sėkmės ir per trumpą laiką nuo jo išleidimo pergalvojo internetinius kelių žaidėjų vaizdo žaidimus. Žaidimas buvo parduotas milijonais kopijų, sukurdamas kultinį statusą ir labai ištikimų gerbėjų bazę. Kai žaidimas pateko į konkurencinę eSporto sritį, jis pagimdė daugybę populiarių turnyrų ir žvaigždžių žaidėjų.
Kadangi el. sporto lažybų rinkoje yra tiek daug žinomų žaidimų, „Warcraft 3" lažybų organizatoriai šiek tiek pamiršo, nors profesionalių turnyrų renginiai ir toliau beveik kiekvienais metais vyksta įvairiose pasaulio vietose.
Kita vertus, „Blizzard" žino, kaip prikelti seną klasiką. „Warcraft 3" populiarumui mažėjant, „Blizzard" nusprendė įkvėpti žaidimui naujos gyvybės. „Warcraft 3: Reforged" – vizualiai patobulinta ir atnaujinta klasikinio žaidimo versija, išleista 2020 m.
Interneto bendruomenė
Žaidimas buvo ypač populiarus Kinijoje, Pietų Korėjoje, Vokietijoje, Švedijoje ir Japonijoje. Milijonai žmonių visame pasaulyje stebėjo tokius turnyrus kaip Elektroninio sporto pasaulio taurė, Pasaulio kibernetiniai žaidimai, Pasaulio eSporto žaidynės, Tarptautinis el. sporto festivalis ir Pasaulio vaizdo žaidimų serija. Ir žaidimas neapsiribojo tik profesionaliomis varžybomis; ji turėjo šimtus tūkstančių vartotojų įvairiose mėgėjų konkurencijos arenose, tokiose kaip Battle.net.