logo
eSportasHalo„Bungie“ nukentėjo nuo atleidimų: „Destiny 2“ DLC ir „Marathon“ išleidimo vėlavimai

„Bungie“ nukentėjo nuo atleidimų: „Destiny 2“ DLC ir „Marathon“ išleidimo vėlavimai

Paskelbta adresu: 31.10.2023
Liam Fletcher
Išleido:Liam Fletcher
„Bungie“ nukentėjo nuo atleidimų: „Destiny 2“ DLC ir „Marathon“ išleidimo vėlavimai image

Neseniai paskelbtoje ataskaitoje buvo atskleista, kad Bungie, garsus Halo ir Destiny kūrėjas, užklupo atleidimų banga. Tai ne pirmas kartas, kai bendrovė susiduria su atleidimu iš darbo dabartinėmis ekonominėmis sąlygomis, tačiau šis konkretus etapas turėjo didelę įtaką. Dėl to „Destiny 2“ The Final Shape DLC ir „Marathon“, labai lauktos ištraukimo programos, išleidimas buvo atidėtas.

Atleidimų poveikis

Nors tikslus darbuotojų, nukentėjusių nuo atleidimų, skaičius vis dar nežinomas, pirmieji pranešimai rodo, kad dešimtys žmonių buvo atleisti. Pasitraukė kai kurie aukšto lygio darbuotojai, o naujienos apie šiuos atleidimus sukėlė šokiravimo bangas tokiose socialinės žiniasklaidos platformose kaip „LinkedIn“ ir „Twitter“.

Dabartinis ekonominis klimatas

Žaidimų ir esporto pramonė smarkiai nukentėjo nuo pasaulinio ekonomikos nuosmukio – šiais metais dešimtys tūkstančių žmonių neteko darbo. Įmonės sunkiai prisitaiko prie vis sudėtingesnių sąlygų, o atleidimų bangos efektą jaučia ne tik darbuotojai, bet ir įmonės, prie kurių jie prisijungia.

Bungie atsakymas

Reaguodamas į atleidimus, „Bungie“ generalinis direktorius Pete'as Parsonsas paskelbė pareiškimą. Tačiau kai kurie kritikai kritikavo jo atsakymą kaip „kurčias“. Atleidimų įtaka įmonės socialinėms komandoms yra akivaizdi, tačiau kūrėjai šiuo metu nenukentėjo.

„Bungie's Games“ pasekmės

Marathon, futuristinio ištraukimo šaudyklės ir The Final Shape DLC, skirto Destiny 2, išleidimo vėlavimas yra tiesioginis atleidimų rezultatas. Tikimasi, kad „Marathon“ bus išleistas 2025 m., o „The Final Shape“ DLC nukeltas į 2024 m. vidurį. Verta paminėti, kad „Sony“ investavo 1,2 mlrd. USD į „darbuotojų išlaikymą“, kad „Destiny 2“ kūrėjai nepaliktų „Bungie“.

Ilgalaikis poveikis

Nors delsimas gali būti tiesioginis atleidimų padarinys, tragiška, kad kitai įmonei teko atleisti darbuotojus, kad išliktų. Pagrindinės „Bungie“ kūrimo komandos išlieka nepakitusios, o tai turėtų sumažinti poveikį žaidimų diegimui ir plėtrai. Tačiau didesnė problema yra įmonių poreikis teikti pirmenybę savo darbuotojų gerovei.

Norėdami gauti daugiau esporto ir žaidimų naujienų, apsilankykite Esports.net.

Liam Fletcher
Liam Fletcher
Rašytojas
Liamas „CyberScribe“ Fletcheris, kivis, turintis greito žaidimo ir aiškių pasakojimų nuojautą, „EsportRanker“ pasirodė kaip ryškus balsas. Pasinerdamas į esporto pasaulį, Liamas kuria išsamias apžvalgas, strategines įžvalgas ir žavias istorijas iš už ekranų.Daugiau autorių įrašų