Imperiju amžius yra apdovanojimus pelnęs realaus laiko strategijos (RTS) žaidimas, kurio palikimas tęsiasi daugiau nei dešimtmetį. AoE ypač atpažįstamas dėl strateginio žaidimo, paremto pagrindinėmis istorinėmis civilizacijomis. Pavadinimas plinta per istorinius laikus, nuo akmens amžiaus eros iki šių dienų. Dar geriau, seriale taip pat užfiksuotos kai kurios legendinės būtybės kartu su senovės mitologija. Nors iš žaidimo galima daug ko pasimokyti, yra daugiau mėgautis žaidimu.
Age of Empires pirmą kartą buvo išleistas 1997 m. spalio 15 d. Nuo tada AoE prekės ženklas buvo parduotas daugiau nei 15 milijonų kopijų, todėl jis yra vienas populiariausių pavadinimų pasaulyje RTS žanras. Per pastarąjį dešimtmetį AoE serija buvo jėga, su kuria reikia atsižvelgti kompiuterinių žaidimų srityje. Nors kai kuriuose vaizdo žaidimuose naudojama tam tikra AoE mechanika, nė vienas iš jų neatitinka su AoE siejamos reputacijos ir statuso.
Žaidimo eiga
Žaidimo tikslas yra leisti žaidėjams vystyti savo civilizaciją iš kelių medžiotojų ir susibūrimų, kad suformuotų ekspansyvią geležies amžiaus imperiją. Norėdami užsitikrinti pergalę žaidime, žaidėjas turi aktyviai rinkti išteklius žaisti iš naujesnių pastatų ir panaudoti pažangias technologijas. Panašiai ištekliai turi būti naudojami taupiai, nes žaidimui jų pritrūksta.
Pažymėtina, kad žaidime yra 12 civilizacijų, kurių kiekviena turi unikalių savybių. Vykstant žaidimui žaidėjai turi pereiti keturis etapus. Tai yra akmens amžius, įrankių amžius, bronzos amžius ir geležies amžius. Kiekvienas žaidimo pažanga rodo, kad žaidėjas uždirba naujų technologijų, ginklų ir vienetų.