Logistiniai iššūkiai, susiję su pandemija Kinijoje, privertė pareigūnus perkelti renginio laiką. Iki 2021 m. rugpjūčio mėn. „Arena of Valor" ir „Honor of Kings" paskelbė apie esporto viršūnę, nes abi scenos susilieja 2022 m. AWC į vieną pasaulio taurės renginį. Labai lauktas „Arena of Valor" renginys 2022 m. suburs abi žaidimo gerbėjų bazes. Gerbėjai gali tikėtis, kad žaidimo kūrėjas pristatys įdomių naujų AoV atnaujinimų. „Tencent Games" teigimu, organizatorius tikisi subalansuotos ir sąžiningos konkurencijos.
Kaip MOBA (multiplayer online battle arena) žaidimas, Karalių garbė pavergė gerbėjų ir esporto lygų širdis visame pasaulyje. Iš pradžių žaidimo kūrėjai daugiausia dėmesio skyrė Kinijos gyventojų pasiekimui. Sukūręs plačią kelių milijonų žaidėjų bazę, žaidimo kūrėjas pritaikė originalų žaidimą, pavadindamas adaptaciją "„Valor" arena." Nors „AoV" laikėsi „Honor of Kings" struktūros, ji taip pat surado savo gerbėjų gerbėjų, kurie pasiekė milijonus visame pasaulyje. Pagrindinis skirtumas tarp dviejų žaidimų yra herojų įvairovė.
AoV kūrėjai sukūrė herojus specialiai Vakarų rinkai. 2017 m. Honor of Kings mėgavosi daugiau nei 80 milijonų aktyvių žaidėjų kasdien ir 200 milijonų aktyvių žaidėjų kas mėnesį, todėl titulas tapo populiaresniu pasaulyje žaidimu. Tais metais šis žaidimas uždirbo daugiau nei 13,4 mlrd. USD, todėl tai buvo daugiausiai uždirbantis žaidimas mobiliuosiuose įrenginiuose pasaulyje. Iki 2020 m. žaidime kasdien buvo daugiau nei 200 milijonų aktyvių žaidėjų, o jų skaičius ir toliau auga.