10 Geriausios el. sporto lažybų svetainės Kinija

Sveiki atvykę į įdomų eSporto lažybų pasaulį, kuriame strategija atitinka konkurenciją. Kinijoje eSporto scena klesti, pritraukdama tiek gerbėjus, tiek lažybininkus. Remiantis mano pastebėjimais, norint atlikti pagrįstus statymus, labai svarbu suprasti populiarių žaidimų, tokių kaip “Dota 2” ir “League of Legends”, niuansus. Rekomenduoju ištirti įvairias lažybų platformas, skirtas būtent Kinijos rinkai, nes jos siūlo unikalius šansus ir akcijas. Nesvarbu, ar esate patyręs lažybininkas, ar tik pradedate, žinodami naujausias tendencijas ir žaidimo dinamiką, galite žymiai pagerinti jūsų lažybų patirtį. Pasinerkime į populiariausias eSporto lažybų galimybes, kurias galima įsigyti Kinijoje.

Rodyti daugiau
Chloe O'Sullivan
Išleido:Chloe O'Sullivan
Paskelbta adresu: 11.09.2025

Geriausiai įvertinti eSporto lažybų agentūros Kinija

undefined image

Geriausios Esporto lažybų svetainės Kinijoje 2025

Kadangi eSporto pramonė nuolat auga, Kinija yra viena iš šalių, kurioje esporto lažybos įgavo teigiamą trajektoriją. Kadangi internetinės lažybos Kinijoje yra uždraustos, esporto lažybininkai yra priversti lažintis su operatoriais, kurie yra įsikūrę užsienyje.

Dauguma internetinių lažybų agentūrų, užsiimančių esportu, siekia užfiksuoti visi pagrindiniai įvykiai. Kinijos žaidėjai kasdien aptarnauja 1000 turgų įvairiuose esporto renginiuose visame pasaulyje. Tam tikra prasme ofšorinių lažybų organizatorių siūloma įvairovė labai prisidėjo prie eSporto lažybų veiklos populiarinimo šalyje. Be to, dėl pandemijos žaidėjai, kurie niekada negalvojo apie lažybas esporto renginiuose, permąstė savo elektroninių žaidimų lažybų strategijos.

Rodyti daugiau

Kinijos žaidėjų mėgstamiausi vaizdo žaidimai

Kinijos eSporto pramonė rodo didžiulį potencialą. Tačiau pramonei klesti, kai kurie išskirtiniai iššūkiai apribojo Kinijos eSporto potencialą. Nepaisant to, pramonė džiaugiasi klestinčia auditorija. Čia yra kai kurių iš populiariausi žaidimai Kinijoje.

  • Dota 2: Šis esporto žaidimas išsiskiria tuo, kad turi profesionaliausias komandas šalyje. Dar geriau, tai yra vienas daugiausiai uždirbančių žaidimų pagal žaidėjų ir komandų laimėtus prizus.
  • Overwatch: Kinijos esporto žaidėjus ypatingai traukia šis pirmojo asmens šaudyklės žaidimas, žaidžiamas šešių žmonių komandomis. Nors „Overwatch“ žaidėjai pagal profesionalių komandų skaičių pirmauja prieš „Dota 2“, jame yra daugiausiai profesionalių žaidėjų Kinijoje, palyginti su bet kuriuo kitu esporto žaidimu.
  • Legendų lygos: Kitas išskirtinis žaidimas tarp Kinijos eSports žaidėjų. Nors tai gali būti ne pats daugiausiai žaidžiamas žaidimas, jis gali greitai pasisekti, ypač po to, kai Kinijos komanda laimėjo čempionatą dvejus metus iš eilės.
  • Counter-Strike Global Offensive (CS: GO) : CS: Bėgant metams GO skaičius išaugo. Atsižvelgiant į tai, Kinija sudaro daugiau nei 20% pasaulio žaidėjų.
Rodyti daugiau

Esport mokėjimo būdai Kinijoje

Kinijos žaidėjai gali naudotis įvairiais mokėjimo būdais. Tačiau dauguma mokėjimo metodai naudojami vietoje, taip pat yra ofšoriniuose kazino. Užsieniniai kazino, priimantys Kinijos piliečius, siūlo šiuos metodus:

UnionPay

UnionPay yra Kinijos mokėjimo paslaugų teikėjas, labai panašus į įprastas debeto ir kredito korteles. Vartotojai gali įkelti lėšas į savo banko sąskaitą, susietą su jų UnionPay kortele, ir naudoti jas internetu.

Elektroninės piniginės

Žaidėjams iš Kinijos elektroninės piniginės atrodo ypač patrauklios, kai atlieka indėlius į savo internetinių kazino sąskaitas. Geriausia populiarių elektroninių piniginių, tokių kaip „PayPal“, dalis yra ta, kad jas paprasta naudoti ir jos yra greitos.

Iš anksto apmokėti kuponai

Iš anksto apmokėti kuponai taip pat vis labiau populiarėja Kinijoje. Nors žinoma, kad šių kuponų apdorojimas užtrunka santykinai daugiau laiko, jie taip pat padidina anonimiškumą ir užtikrina, kad jūsų maršrutai išliks apsaugoti.

Kriptovaliutos

Kriptovaliutos yra anonimiškumo pavyzdys internetiniame pasaulyje. Kinijos žaidėjai vis dažniau kreipiasi į kriptovaliutas kaip būdą išlikti anonimiškiems. Bitcoins (BTC) ir Ethereum (ETH) yra keletas kriptovaliutų parinkčių Kinijos žaidimų aplinkoje.

Kalbant apie mokėjimus internetiniuose kazino, geriausi mokėjimo būdai turėtų leisti jums įnešti/išsiimti lėšas neatskleidžiant savo tapatybės.

Rodyti daugiau

Esporto lažybų istorija Kinijoje

Nesunku suprasti, kodėl kinai rodo didelį polinkį lošti. Kinijos žmonės turi ilgą istoriją su azartiniais lošimais, o įrašai rodo, kad azartiniai lošimai buvo praktikuojami pirmojoje dinastijoje, maždaug prieš 4000 metų, ir nuo to laiko buvo registruojami kiekvienoje dinastijoje. Tai dar labiau gali patvirtinti faktas, kad kai kurie šiandien žaidžiami kazino žaidimai kilę iš Kinijos.

Kinijai sunkiai sekėsi tapti pirmąja pasaulyje esporto šalimi. 90-aisiais kinai vaizdo žaidimus ir esportą laikė tabu. Viskas greitai pasikeitė, o Kinija dabar laikoma jėga, su kuria reikia atsižvelgti šioje srityje.

Iki 2009 m. esportas buvo vaizduojamas neigiamai. Šie žaidimai dažnai buvo laikomi nepadoriais, neveiksmingais ir kultūrinio tobulumo trūkumais. Atsižvelgiant į tai, buvo priimti griežti įstatymai, siekiant apsaugoti jaunus gyventojus nuo iš pažiūros korumpuojančios pramonės.

Daugelis vaizdo ir esporto žaidimų Kinijoje buvo uždrausti, o vietiniams žaidimams buvo taikomi įvairūs apribojimai, įskaitant oficialius įspėjimus ir baudas, dėl kurių kūrėjai buvo priversti grįžti prie piešimo lentos. Tačiau vaizdo žaidimų populiarinimas niekada nepasidavė šiam išoriniam spaudimui.

„Tamsioji era“ esporto lažybose

Pastarąjį dešimtmetį taip pat vyko konkurencingo esporto profesionalumas ir komercializavimas. Žaidimų bendrovės, kompiuterių aparatinės įrangos pardavėjai ir internetinės srautinio perdavimo platformos yra tik tarp daugelio pramonės žaidėjų, kurie greitai užėmė dalį esporto rinkos. Šie žaidėjai norėjo patekti į šią pelningą rinką.

Didėjant skaičiui, kilo tikras susirūpinimas dėl esporto pramonės socialinių ir sveikatos išlaidų. Nors keli profesionalūs žaidėjai, besimėgaujantys didelėmis pinigų sumomis, atsidūrė piramidės viršuje, kilo vis didesnis susirūpinimas dėl šios karjeros tvarumo. Be to, daugėjo priklausomybės nuo internetinių žaidimų atvejų ir daugybė kitų susijusių atvejų, įskaitant apiplėšimą dienos šviesoje.

Rodyti daugiau

Esportas šiais laikais Kinijoje

Po 2019 m. Kinijoje laikomas lūžio tašku esporto azartinių lošimų srityje. Tai buvo tada, kai Kinijos vyriausybė sušvelnino kai kurias internetinių esporto žaidimų kontrolės priemones. Pagrindinis pokytis buvo tas, kad ne Kinijos žaidimų kūrėjams buvo oficialiai leista platinti savo turinį per oficialiai pripažintus pardavėjus.

„NetEase“, „Tencent“ ir „Perfect World“ tuo metu buvo pagrindiniai platintojai. NetEase turėjo teisę platinti esporto pavadinimus, tokius kaip Overwatch, Minecraft, StarCraft II ir kitus populiarius pavadinimus. Kiti kūrėjai taip pat turėjo nemažą dalį esporto pavadinimų.

Kadangi Kinijos vyriausybė rinko lėšas iš kūrėjų, platintojų ir mokesčius, ji daug investavo į vietines žaidimų bendroves. Pažymėtina, kad vyriausybė taip pat norėjo atkreipti dėmesį į visuomenės požiūrį į azartinius žaidimus, o tai labai prisidėjo prie šios pramonės sėkmės.

Kinijos žaidimų pramonė neabejotinai pasieks naujas aukštumas. 2020 m. Kinijos žaidimų pramonės bendrieji pardavimai išaugo 20 proc.
Statista.com duomenimis, šios pramonės rinkos vertė turėtų siekti 215,7 mlrd. juanių. Be Kinijos rinkos rodomo potencialo, pramonė vis dar kovoja su visomis teisinėmis kliūtimis.

Rodyti daugiau

Esporto lažybų ateitis Kinijoje

Be abejo, esporto pramonė rodo atneštą ir daug žadančią ateitį. Šiandien nė viena šalis neprilygsta kinams, kiek tai susiję su savo įsipareigojimu sportuoti. Atsižvelgiant į tai, Kinija neabejotinai yra esporto centras.

Užsienio bendrovės, įskaitant ir Vakarų, nori išnaudoti Kinijos rinkos rodomą potencialą. Kadangi reikiama rinka ir infrastruktūra yra lengvai prieinami, klausimas turėtų būti ne apie galimybes, o apie geriausius būdus jomis pasinaudoti.

Nors Kinija demonstruoja didžiulį esporto žaidimų potencialą, ateityje internetinės esporto lažybos nėra puiku, šaliai judant labiau ribojančia kryptimi.

Rodyti daugiau

Ar vaizdo žaidimų statymai Kinijoje legalūs?

Kinija dažniausiai laikoma azartinių lošimų gimtine. Tačiau dėl politinių sukrėtimų Kinijos azartiniai lošimai buvo suskaidyti. Nuo komunistų partijos atėjimo į valdžią lošimai žemyninėje dalyje.

Nors visos azartinių lošimų formos Kinijoje tebėra uždraustos, žmonės ne visada atkreipia dėmesį į valdančiosios klasės dekretus. Tai įrodo, kad internetiniai lošimai yra populiari pramoga daugeliui žaidėjų, nors ši pramonė yra labai apribota. Internetiniai kazino vis dar yra prieinami Kinijos gyventojams.

Lažybų davėjo nuožiūra paprastai labai rekomenduojama už Honkongo ir Makao ribų.

Makao

Nors žemyninėje Kinijoje lošti draudžiama, Makao yra viena iš dviejų lošimo vietų Kinijoje. Tačiau gauti kelionės vizą į Makao Kinijos gyventojams nėra lengva. Makao internetiniai lošimai yra uždrausti. Tačiau gyventojams nėra ribojamas lošimas ofšoriniuose kazino.

Honkongas

Kaip ir Makao, Honkongo karalius priskiriamas specialiam administraciniam regionui. Tačiau azartiniai lošimai Honkonge yra neteisėti, tačiau šis regionas yra mažiau reguliuojamas nei žemyninė Kinija. Tai reiškia, kad internetiniai lažybininkai Honkonge nesijaudina dėl lažybų dėl mėgstamų kazino žaidimų ar sporto renginių.

Dėl COVID-19 pandemijos Kinija pergalvojo savo griežtą poziciją prieš internetinių lošimų veiklą. Todėl valdžios institucijos sušvelnino savo taisykles dėl internetinių lošimų.

Rodyti daugiau

Esporto įstatymai Kinijoje

Esporto šaknys Kinijoje siekia 1990-ųjų pabaigą, kai populiarūs pavadinimai, tokie kaip "Counter-Strike"ir"StarCraft“ buvo pristatyti į šalį. Prireikė tik kelerių metų, kol kinai suformavo savo pirmąją tarptautinę esporto komandą. O 2013–2017 m. esporto pramonė buvo didelis verslas. Tai baigėsi precedento neturinčiu augimu, kurio metu Kinijos klubai dominuoja „League of Legends“ (LoL) čempionatuose 2018 ir 2019 m.

2021 m. abi žemyninė Kinija priėmė civilinį kodeksą, kuris įsigalios tų pačių metų sausį. Šis kodeksas buvo sukurtas siekiant padėti teismams geriau suprasti esporto pramonės veiklą ir šios pramonės reguliavimo tikslą.

Kinijos vyriausybė nori apriboti azartinius lošimus, matydama, kad jie praranda pranašumą esporto renginiuose. 2021 m. rugsėjį įvesti nauji lošimų reglamentai numato, kad jaunesni nei 18 metų žaidėjai gali žaisti internete tik tris valandas per savaitę ir tik valandą penktadieniais, šeštadieniais, sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis.

Naujieji lošimų įstatymai taip pat taikomi internetinių lošimų operatoriams, kuriems draudžiama siūlyti savo paslaugas nepilnamečiams. Šiomis naujomis taisyklėmis siekiama apsaugoti vaikus, dažnai pagrindinius šios pramonės veikėjus. Tikimasi, kad susidorojimų dažnis padidės, siekiant užtikrinti, kad internetinių žaidimų tiekėjai visiškai laikytųsi reikalavimų.

Rodyti daugiau

Lažybos Kinijoje

Baudžiamoji teisė

Kinijos teisinė padėtis lažybų srityje išlieka aiški. Baudžiamosios veikos 303 straipsnis numato, kad bet kuris Kinijos pilietis, pripažintas kaltu dėl dalyvavimo azartiniuose lošimuose, gali būti baudžiamas ne didesne kaip trejų metų laisvės atėmimo bausme, baudžiamuoju suėmimu, bauda.

Momentinės loterijos įstatymas

Pagal šį įstatymą momentinės loterijos apibrėžiamos kaip lošimo veikla, kurios prizai iš dalies arba visiškai nustatomi išduodant bilietus. Pagal rugpjūčio mėn. įstatymą 12/87/M sporto lažybų operacijų sistema apsiriboja krepšiniu ir futbolu.

Idealiu atveju įstatymai ir taisyklės dėl azartinių lošimų Kinijoje yra griežti. Vertybės didžiąja dalimi atspindi šią griežtą komunistinio režimo poziciją, pagal kurią azartiniai lošimai yra tarp trijų ydų, kurios griauna visuomenę. Vyriausybė deda daug pastangų, kad lošimai būtų atokiau nuo gyventojų. Taigi viltys, kad Kinija greitai sušvelnins azartinių lošimų įstatymus, tebėra gana menkos.

Rodyti daugiau

DUK

Ar internetinis lošimas Kinijoje yra legalus?

Paprasčiausiai, ne! Kinijos įstatymai draudžia visas internetinių lošimų formas. Tačiau Kinijos žaidėjai visada gali rasti būdų, kaip apeiti valdžios nustatytų apribojimų ir žaidėjų lažybas per ofšorinius kazino, kurie priima žaidėjus iš Kinijos.

Atlikite kinų statymus dėl loterijų

Taip. Kinijoje leidžiamos loterijos. Kinijoje veikia dvi oficialios loterijos: „Welfare Lottery“ ir „Sports Lottery“ buvo pradėtos atitinkamai 1987 ir 1994 m. Šios loterijos žaidžiamos dviejuose trečdaliuose šalies provincijų.

Ar Esporto lažybos yra legalios Kinijoje

Kaip ir kitos azartinių lošimų formos, eSporto lažybos Kinijoje yra griežtai draudžiamos. Tačiau dviem regionams netaikomi Kinijos įstatymai – Makao ir Honkongo. Todėl lažybininkai gali laisvai tyrinėti eSporto lažybų pasaulį, būdami šiuose dviejuose regionuose.

Ar geriausios ofšorinių lošimų svetainės siūlo palaikymą kinų kalba?

Klientų palaikymas dažnai yra svarbus lošimo internete taškas. Daugelis, bet ne visi, internetiniai kazino teikia Kinijos paramą. Todėl Kinijos žaidėjai turėtų norėti tyrinėti svetaines, kuriose siūlomos aukščiausios klasės paslaugos, pageidautina jų gimtąja kalba.

Ar ofšoriniai kazino teikia premijas Kinijos žaidėjams?

Taip. Žaidėjai iš Kinijos visada gali mėgautis kazino operatorių teikiamomis paskatomis, jei jie žaidžia geriausiuose internetiniuose kazino, kurie priima žaidėjus iš šios šalies.

Rodyti daugiau
Chloe O'Sullivan
Chloe O'Sullivan
Rašytojas
Chloe "LuckyLass" O'Sullivan, pasižyminti airišku žavesiu, turi neįtikėtiną sugebėjimą pastebėti kylančias kazino visatos žvaigždes. Būdama pagrindinė „NewCasinoRank“ rašytoja, ji gilinasi į naujas platformas, užtikrindama, kad skaitytojai pirmą kartą pažvelgtų į geriausius rytojaus kazino šiandien.Daugiau autorių įrašų