10 Geriausios el. sporto lažybų svetainės Japonija
Sveiki atvykę į įdomų eSporto lažybų pasaulį Japonijoje, kur strategija atitinka įgūdžius jaudinančiose varžybose. Mano patirtimi, populiarių žaidimų, tokių kaip “League of Legends” ir “Dota 2”, niuansų supratimas gali žymiai sustiprinti jūsų lažybų strategiją. Kadangi “eSports” ir toliau įgauna pagreitį, sėkmės dėka labai svarbu žinoti geriausias platformas ir jų unikalius pasiūlymus. Pastebėjau, kad atnaujinimas apie komandos pasirodymus ir žaidėjų statistiką gali padaryti esminį skirtumą. Nesvarbu, ar esate patyręs lažybininkas, ar tik pradedate, šis vadovas padės jums naršyti gyvybingą eSporto kraštovaizdį Japonijoje ir užtikrins, kad priimtumėte pagrįstus sprendimus.

Geriausiai įvertinti eSporto lažybų agentūros Japonija
Mėgstamiausi Japonijos žaidėjų sporto žaidimai
Be to, buvo įkurta esporto mokykla aukštųjų mokyklų studentams (žinoma kaip eSports High School). eSports High School iš esmės reklamuoja save kaip prekybos mokyklą sparčiai besiplečiančiai ir gyvybingai žaidimų medijos pramonei. Konkurencingas profesionalus žaidėjas yra tik vienas iš daugelio galimų absolventų karjeros variantų, įskaitant transliuotoją, žaidimų kūrėją, virtualų „YouTuber“, žaidimų žurnalistą, programuotoją, esporto žinovą ir 3-D CG dizainerį.
Pareigos šauksmas: „Modern Warfare“ yra viena populiariausių esportų Japonijoje. Tai kovinis žaidimas, kuriame žaidėjai varžosi karių komandomis. Šis žaidimas yra vienas iš jų visų laikų mėgstamiausių daugeliui Japonijos žaidėjų dėl greito žaidimo ir gylio.
2021 m. Japonijoje vyko „Call of Duty: Mobile World Championship“, kurio prizinis fondas siekė 50 000 USD. Nenuostabu, kad Call of Duty yra vienas geriausių mobilieji esporto žaidimai. Treyarch ir kelios kitos komandos bendradarbiauja su Call of Duty, kuri kiekvienais metais išleidžia naują žaidimą.
Tarp kitų šiuo metu Japonijoje populiariausių esportų yra:
- Legendų lygos - MOBA (Multiplayer Online Battle Arena) žaidimas, skatinantis dešimt žaidėjų, suskirstytų į dvi komandas, ginti savo teritoriją.
- CS: EIK - Tai trumpinys Counter-Strike: Global Offensive. Tai kelių žaidėjų FPS (First-Person Shooter) žaidimas.
- Overwatch - Ryškus FPS žaidimas, susijęs su netolimos ateities žemės aplinka.
Visi šie žaidimai yra konkurencingi. Jie skatina bendruomenės jausmą, kurį žmonės mėgsta ir nori skleisti.
Kalbant apie konkurenciją, atrodo abejotina, ar kuri nors Japonijos komanda kels grėsmę Kinijos, Šiaurės Amerikos, Pietų Korėjos ir Europos komandų dominavimui „League of Legends“ ar „Overwatch“. Tačiau, atsižvelgiant į Kinijos esporto verslo būklę, ateityje taip gali nebūti ir galime pamatyti, kad iš šalies atsiras stiprių konkurentų įvairiose esporto srityse.
Vaizdo žaidimų mokėjimo būdai Japonijoje
Lažybininkai gali naudoti abu Neteller ir Skrill padaryti indėlį. Abi yra internetinės el. piniginės, kurias galima naudoti perkant internetu. Asmuo gali pervesti pinigus iš savo banko sąskaitos į savo Skrill arba Neteller sąskaitą ir panaudoti šias lėšas indėliui atlikti.
Bitcoin ir kt kriptovaliutos yra kitos galimos alternatyvos kai kuriems lažybų tarpininkams. Lažybininkas gali pervesti lėšas tiesiai iš savo bitkoinų piniginės į savo esports bukletą, jei tas lažybų tarpininkas priima bitkoinus. „Bitcoin“ apmokestinami kalnakasių mokesčiais, tačiau tai yra vienas saugiausių sprendimų už el. piniginių ribų. Elektroninės piniginės ir bitkoinų įnašai yra greitai apdorojami, o lažybininkai gali pradėti lažintis iš karto.
Esporto lažybų istorija Japonijoje
Esporto lažybų istorija Japonijoje yra susijusi su šalies lošimų istorija. Imperatorius Tenmu, remiantis istoriniais VIII amžiaus įrašais, mėgo žaisti kauliukų žaidimą, panašų į nardai. Šis žaidimas buvo žinomas kaip ban-sugoroku, kuris išvertus reiškia „dvigubai šeši“, ir jis buvo uždraustas valdant imperatorei Jito.
Bakuto (profesionalūs lošėjai) išsivystė iš šiuolaikinio Kioto per šį per daug lošimo laikotarpį. Didėjant šių profesionalių lošėjų skaičiui, padaugėjo su azartiniais lošimais susijusio smurto.
Japonijos vyriausybė XIII amžiuje išleido devynis įsakus prieš lošimus. Edo laikotarpiu samurajams nebuvo leista lošti. Kita vertus, aukštesnio rango samurajus buvo leidžiama gerti, lošti ir bendrauti su prostitutėm.
Laikui bėgant buvo pristatytos kitos azartinių lošimų formos. Pažymėtina, kad į paveikslą pateko kortelių, lizdų ir kauliukų žaidimai, tokie kaip mažongas ir pachinko. Žmonės taip pat pradėjo žaisti takarakuji (loterija) kaip pramogą. Didėjant azartinių lošimų populiarumui, įsiveržė ir nelegalūs sektoriai. Deja, jie pasinaudojo galimybe išnaudoti azartinių lošimų pramonę kurdami nusikalstamas organizacijas, kurios daugiausia dėmesio skiria nelegalioms lošimų operacijoms.
Esportas šiais laikais Japonijoje
Laimei, visa tai pasikeitė. Kai pasaulis įžengė į 2000-uosius, seniai praėjo laikai, kai azartiniai lošimai ir linksmybės buvo siejami su neigiamomis konotacijomis, tokiomis kaip smurtas, visuomenės trikdymas ir riaušės. Šiais laikais azartiniai lošimai Japonijoje organizuojami, o linksmybės nebesiejamos su nusikalstamumu. Ir šiais laikais esporto lažybos tapo vaizdo dalimi.
Šis reikšmingas azartinių lošimų pokytis taip pat susijęs su interneto populiarumu Japonijoje. Prieš kelis dešimtmečius daugumai šalies gyventojų buvo sunku pasiekti internetą. Tačiau nuo 2000-ųjų to iššūkio nebeliko. Šiais laikais žmogus gali nuvykti beveik bet kur ir prisijungti prie interneto. Ir kuo lengvesnė prieiga prie interneto, tuo daugiau žmonių norės prieiti esporto lažybų svetainės.
Japonijos vyriausybės parama esporto lažyboms gali atrodyti didžiulė. „NTTe-Sports“, telekomunikacijų korporacijos NTT konkurencinių žaidimų dukterinė įmonė, ir „Tokyo Verdy“ e-sporto spinoffas (kuris taip pat žaidžia ne sporto žanro žaidimus) remia eSporto vidurinę mokyklą, o „Verde“ nariai aktyviai ugdo studentus.
Jei žaidimų aukštosios mokyklos samprata glumina, atminkite, kad aukštoji mokykla Japonijoje nėra privalomos švietimo sistemos dalis, o aukštosios mokyklos, kurių mokymo programoje yra į prekybos mokyklą panašus komponentas, nėra neįprasta. „Profesionalūs lošimai, kaip pašaukimas, yra neįtikėtinai sudėtingi, todėl mūsų tikslas yra suteikti studentams gebėjimų, kuriuos būtų galima pritaikyti ne tik rungtyniaujant, bet ir įvairiais būdais“, – teigiama eSports High School svetainėje.
Vaizdo žaidimų lažybų ateitis Japonijoje
Žvelgiant į ateitį, esporto ir esporto lažybų likimas Japonijoje gerės. Iš daugelio dalykų tai susiję su tuo, kad Japonija yra šalis, kuri priima pokyčius. Japonijos žmones, kurie linkę mokytis visą gyvenimą, taip pat verta pagirti už šį optimistišką požiūrį į sportą ir lažybų pramonės ateitį.
2022 m. ir vėliau teisinio esporto lažybų statuso išaiškinimas šalyje neabejotinai prisidėtų prie šios pramonės plėtros. Belieka laukti, ar Japonijos vyriausybė, iki šiol dvejojusi dėl daugelio įvairių lažybų rūšių legalizavimo, imsis aiškintis situacijos.
Atsižvelgiant į tokių esportų kaip Call of Duty: Modern Warfare, League of Legends, CS: GO ir Overwatch populiarumą, taip pat į unikalias Japonijos rinkos ypatybes, kalbant apie populiariausius el. sporto žaidimus, šiek tiek aiškumo dėl esporto lažybų. būtų visai naudinga.
Ar esporto lažybos Japonijoje legalios?
Apskritai pramonė atrodo perspektyvi. Žvelgiant į augantį esporto ir lažybų populiarumą Japonijoje, atrodo, kad šalis tam tikru mastu juda link šios pramonės legalizavimo.
Teisybės dėlei, esporto lažybos veikia teisėtumo srityje, kuri šiuo metu yra neaiški. Nors Japonijos klientams teoriškai neleidžiama lažintis, Japonijos vyriausybė nedraudžia užsienio operatoriams prisijungti prie Japonijos klientų.
Neaišku, ar tai leis visiškai legalizuoti esporto lažybas Japonijoje, tačiau pokalbio pradžia neabejotinai padėtų vietos įmonėms gauti tai, ko nori. Manoma, kad jie gali specializuotis teikdami Japonijos klientams norimas esporto lažybų rinkas.
Geriausiose Japonijos esporto lažybų svetainėse leidžiama tik iš dalies veikti kaip legalioms įstaigoms. Dabar galima lažintis tik dėl kelių vietinių sporto šakų ir tik gyvame kazino. Šios sporto šakos apima žirgų lenktynes, motorinių valčių lenktynes, motociklų lenktynes, žirgų lenktynes ir tam tikras futbolo lygas.
Esporto teisės aktai Japonijoje
Būsena sudėtinga. Kaip patariama, visos lažybos turėtų būti atliekamos geriausiu būdu, panašiai kaip loterija. Japonijos baudžiamojo kodekso 23 skyrius draudžia tradicines sporto lažybas, įskaitant internetines esporto lažybas. Pagal įstatymus piliečiams draudžiama žaisti nepatvirtintuose tinklalapiuose.
Norint visiškai įsitikinti, kad nebus baudžiama prieš įstatymus, atliekant esporto lažybas ar prisijungiant prie lažybų svetainių, patariama naudoti privatų „Wi-Fi“ tinklą.
Lažybos Japonijoje
Esporto lažybų ir azartinių lošimų mokesčių įstatymai yra šiek tiek sudėtingi. Žirgų lenktynių laimėjimai yra apmokestinami, bet tik tuo atveju, jei laimite daugiau nei 500 000 USD per metus. Taip pat iš savo laimėjimo negalite išskaičiuoti išlaidų, susijusių su statymų praradimu. Privalote mokėti mokesčius nuo savo uždarbio, net jei pralošėte 600 000 USD statymų per metus.
Atminkite, kad nors Japonijoje leidžiamos tik apribotos esporto lažybos, mokesčių kodeksas neapima kitų sporto šakų statymų. Kadangi Japonijos vyriausybė nereglamentuoja šalyje veikiančių sporto lažybų, kyla abejonių, ar bus išskaičiuoti kokie nors mokesčiai. Labai svarbu pasikalbėti su buhalteriu apie savo mokesčių padėtį.
Anksčiau buvo paminėti trys Japonijos įstatymų įstatymai, kurie iš naujo suformavo esporto rinką. Štai tokie įstatymai:
1. Fueiho
Pagal šį įstatymą „žaidimų centrams“ (ty atrakcionų arkadoms) taikomi tam tikri Fueiho įstatymai (apibūdinama kaip verslas, kurio savininkai įrengia arkadą lošimo automatais, TV žaidimų automatais ar kitomis pramogų priemonėmis atskirtoje erdvėje ir leisti svečiams žaisti žaidimą).
Tarkime, verslui taikomas Fueiho. Tokiu atveju ji turi gauti Prefektūros Visuomenės saugumo komisijos leidimą veikti ir laikytis kelių apribojimų, įskaitant darbo laiko ribojimą, nepilnamečių patekimo apribojimą ir draudimą mokėti prizus žaidėjams, jei jie rengia varžybas.
2. Įmokų įstatymas
Įmokų įstatymas draudžia įmonėms imti milžiniškas įmokas mainais už savo paslaugas. Japonijoje pagrindinis esporto klausimas buvo, ar žaidimo leidėjo sumokėtas prizas už konkursą buvo laikomas leidėjo premijomis.
Jei esporto varžybų piniginiams prizams taikomas Įmokų įstatymas, piniginio prizo suma negali viršyti mažesnės iš I 20 sandorio vertės; arba (ii) 100 000 Japonijos jenų (apie 900 USD).
3. Baudžiamasis kodeksas
Azartiniai lošimai Japonijoje yra griežtai reglamentuojami, ir visiems, kurie lošia ar vadovauja lošimo įstaigai, gresia baudžiamasis kaltinimas. Japonijos baudžiamajame kodekse lažybos apibrėžiamos taip:
„Lažybos dėl nekilnojamojo turto konkurse, kurio rezultatą nulemia atsitiktinumas“
Tai taikoma ne tik esporto lažyboms, bet ir esporto varžyboms. Kai žaidėjai esporto varžybose sumoka registracijos išlaidas varžybų organizatoriui, o į piniginį prizą įeina registracijos mokesčiai (o taip būna beveik visada), registracijos mokesčių mokėjimas gali būti suprantamas kaip lažybos. Kadangi mokėdami mokesčius „statejate už nekilnojamąjį turtą konkurse, kurio rezultatas priklauso nuo atsitiktinumo“, jūs „statetės dėl turto konkurse, kurio rezultatas priklauso nuo atsitiktinumo“
DUK
Daugelis žmonių, kurie nežino, kaip veikia esporto lažybų svetainės, turi daug klausimų. Štai keletas iš jų:
Ar visos Japonijos esporto lažybų svetainės priima Japonijos jenas?
Ne. Lažybų svetainės ir toliau priima EUR, USD ir GBP kaip pagrindines valiutas. Tik keli lažybininkai priima JPY kaip valiutą, nes ji laikoma „egzotiška“
Ar yra su amžiumi susijusių apribojimų?
Paprastai Japonijoje asmuo turi būti 18 metų (arba vyresnis), kad galėtų atlikti esporto statymus. Tačiau jie gali žaisti su komanda ir nestatyti statymų, net jei jiems nėra 18 metų.
Ar galiu turėti kitų galimybių kaip Japonijos internetinis lažybininkas?
Dėl vietinių taisyklių Japonijoje sunku turėti optimalią lažybų patirtį (sausoje arba internetu). Leidžiamos tik keturios sporto šakos, o lažybų galimybės yra griežtai apribotos. Žaisdami tarptautinėse lažybų svetainėse galite gauti daug galimybių ir privalumų.
Ko galiu tikėtis iš internetinių esporto lažybų svetainių Japonijoje?
Internetinės esporto lažybų svetainės Japonijoje suteikia žaidėjams galimybę pasiekti tarptautines lažybų svetaines.
