10 Geriausios el. sporto lažybų svetainės Indija

Sveiki atvykę į įdomų pasaulį eSports lažybų Indijoje, kur strategija atitinka jaudulį. Mano patirtimi, populiarių žaidimų, tokių kaip “Dota 2” ir “Counter-Strike”, dinamikos supratimas gali žymiai padidinti jūsų lažybų sėkmę. Kadangi eSporto scena toliau auga, auga ir galimybės atlikti informuotus statymus ir mėgautis galimais atlygiais. Čia pasidalinsiu geriausiai įvertintais lažybų teikėjais, kurie specialiai tinka Indijos žaidėjams, siūlančiais konkurencingus šansus ir unikalias savybes. Nesvarbu, ar esate patyręs lažybininkas, ar tik pradedate, rasite vertingų įžvalgų, kad galėtumėte naršyti šioje gyvybingoje pramonėje ir maksimaliai išnaudoti savo lažybų patirtį.

Rodyti daugiau
Chloe O'Sullivan
Išleido:Chloe O'Sullivan
Paskelbta adresu: 11.09.2025

Geriausiai įvertinti eSporto lažybų agentūros Indija

guides

undefined image

Internetinių kazino operatoriai taip pat daug prisidėjo prie išaugusio azartinių lošimų populiarumo Indijoje. Pradedantiesiems jie siūlo tūkstančius skirtingų lošimo parinkčių, įskaitant sporto lažybas, virtualius kazino žaidimus, tiesioginius žaidimus ir lošimo automatus bei daugelį kitų.

Esporto lažybos yra viena iš greičiausiai populiarėjančių visų variantų. Kiti būdai, kuriais kazino operatoriai prisideda prie azartinių lošimų augimo, yra pelningų premijų siūlymas, lengvų mokėjimo galimybių teikimas ir veiksmingų rinkodaros kampanijų vykdymas.

Esporto lažybos internetu sparčiai populiarėja Indijos internetinių žaidimų scenoje. Lankytojams nuolat ieškant geriausių eSporto lažybų svetainių Indijoje, lažybų, skelbiančių eSporto įvykius, skaičius nuolat auga.

Rodyti daugiau

Esporto lažybų istorija Indijoje

eSporto lažybos Indijoje yra palyginti nauja. Tačiau, kaip minėta anksčiau, jis vis dar auga nepaprastai sparčiai. Pradedantiesiems internetinių platformų, siūlančių eSporto lažybas Indijoje, skaičius išaugo iki tūkstančių. Taip yra todėl, kad Indijos žaidėjai dabar gali pasiekti tarptautinius internetinius kazino, siūlančius eSporto lažybų rinkas. Daugelis jų daro tai dar patogesnį, nes leidžia atlikti operacijas vietine valiuta, nepaisant to, kad tai tarptautinės svetainės.

Rodyti daugiau

Azartinių lošimų istorija Indijoje

Daugelis ekspertų teigia, kad azartiniai lošimai Indijoje prasidėjo 7300 m. pr. Tai daugiausia pagrįsta tuo, kas aprašyta garsiojoje mitologinėje Ramajanos istorijoje, kurioje minimi lošimui naudojami kauliukai ir lentos. Pasakojime taip pat vaizduojamas teigiamas požiūris į azartinius lošimus, o tai rodo, kad tai buvo visuotinai priimta bendruomenėje. „Mahabharatas“, parašytas apie 3200 m. pr. Kr., apibūdina gana neigiamą požiūrį į azartinius lošimus. Istorijos ekspertai teigia, kad azartiniai lošimai galėjo tapti nekontroliuojami, kai buvo parašytas Mahabharatas ir nebuvo visuotinai priimtas visuomenėje.

Nepaisant Mahabharate pavaizduoto neigiamo požiūrio, Indijoje ir toliau vyravo azartiniai lošimai. Pavyzdžiui, budistai Vibhitaka medžių riešutus naudojo kaip kauliukus 300 m. pr. Kr. pradžioje. Žaidimas „Passa“ buvo pristatytas vėliau, kai kauliukus pakeitė astragali. Be to, indėnai taip pat pradėjo lošti su gyvūnais. Tokie lošimai apėmė lažybas dėl avinų kautynių ir gaidžių peštynių. Vėliau tai peraugo į lažybas dėl žirgų lenktynių.

Rodyti daugiau

Esportas šiais laikais Indijoje

Naujausia azartinių lošimų istorija Indijoje reiškia perėjimą nuo tradicinių lošimų prie šiuolaikinių internetinių galimybių. Tai įvyko dešimtojo dešimtmečio viduryje ir pabaigoje, kai internetas pateko į viešąją erdvę. Tuo metu labai mažai žmonių žinojo apie internetinius lošimus. Vyriausybė taip pat apmokestino didelius mokesčius internetinių kazino operatoriams, o tai atgrasė juos nuo veiklos. Prireikė kelerių metų ir Europos bei Amerikos įtakos, kad šalyje išpopuliarėtų internetiniai lošimai.

Sporto lažybos suvaidino svarbiausią vaidmenį populiarinant internetinius lošimus Indijoje. Tai ypač pasakytina apie kriketą, kuris iki šiol yra populiariausia sporto šaka šalyje.

Reikšmingi pokyčiai azartinių lošimų istorijoje Indijoje

Vienas reikšmingas pokytis azartinių lošimų pramonėje Indijoje pastarojoje istorijoje įvyko 1867 m. Tai buvo tada, kai įstatyme buvo priimtas Viešųjų lošimų įstatymas. Dėl įstatymo beveik visi kazino buvo uždaryti, nes dauguma lošimų ir loterijų tapo nelegaliais. Tačiau verslas toliau klestėjo pogrindyje. Atgavus nepriklausomybę, 29 skirtingoms Indijos valstijoms leista pačioms valdyti lošimus. Dėl to azartiniai lošimai kai kuriose valstijose buvo įteisinti, nors ir taikant daugybę reglamentų.

Esporto lažybų ateitis Indijoje

Šiuo metu eSporto lažybos sudaro maždaug 5% visų internetinių lošimų formų, o tai yra reikšminga, atsižvelgiant į tai, kad jos yra palyginti naujos, palyginti su tradicinėmis rinkomis. Ekspertai prognozuoja, kad per kelerius metus procentas išaugs daugiau nei tris kartus. Jie taip pat tikisi, kad eSporto lažybos galiausiai taps populiariausia internetinių lošimų rinka. Taip yra todėl, kad eSporto renginiai yra patikimi, nes paprastai juos mažiausiai veikia bet kokie natūralūs įvykiai, kaip buvo įrodyta COVID-19 pandemijos įkarštyje. eSporto lažybos taip pat gana smagios.

Elektroninio sporto lažybų teikėjai taip pat vaidins svarbų vaidmenį augant Indijoje. Pradedantiesiems, greičiausiai, jie pasiūlys daugiau lažybų galimybių, pasiūlys daugiau naujų ir novatoriškų žaidimų ir pateiks pelningų pasiūlymų pritraukti daugiau lažybų dalyvių. Tobulėjančios technologijos ir didesnė prieiga prie interneto taip pat prisidės prie el. sporto augimo Indijoje.

Rodyti daugiau

Ar kazino Indijoje legalūs?

Indijos teisinis statusas azartinių lošimų srityje yra gana sudėtingas. Visų pirma, lošimus kiekviena valstybė reguliuoja atskirai. Tai reiškia, kad azartiniai lošimai kai kuriose valstijose laikomi teisėtais, o kitose – visiškai neteisėtais. Valstybėse, kuriose lošimas yra neteisėtas, bausmės už nusikaltimą taip pat skiriasi. Valstijose, kuriose lošimai nėra uždrausti, pvz., Sikkim ir Goa, yra keletas apribojimų, susijusių su žaidimais.

Pagal 1867 m. lošimų įstatymą visos tuo metu buvusios lošimo formos yra techniškai nelegalios, išskyrus valstybes, kurios oficialiai priėmė nepriklausomus valstijų įstatymus, kad juos įteisintų. Tačiau yra tam tikrų neaiškumų dėl eSporto teisės aktų. Taip yra daugiausia todėl, kad nebuvo priimtas joks įstatymas, kuris konkrečiai draudžia piliečiams lažybas Indijoje. Tai ypač pasakytina apie eSporto lažybas iš kazino, esančio už šalies ribų.

Indijos vyriausybė taip pat nenorėjo bausti lažybų dalyvių, lažinančių eSporto renginiuose. Daugelis piliečių, įskaitant iš valstijų, kuriose lošimas yra neteisėtas, lošia per el. sportą jau daugelį metų, ir nė vienas konkretus atvejis nebuvo išskirtinis šiuo klausimu.

Rodyti daugiau

Lažybos Indijoje

1867 m. Viešųjų lošimų įstatymas

Šis aktas buvo pagrindinis įstatymas, valdęs visas Indijos valstijas, kai parlamentas jį priėmė. Pagal įstatymą lošimo operacijų vykdymas arba vadovavimas jai buvo neteisėtas. Už tai gresia bauda arba laisvės atėmimas iki trijų mėnesių. Įstatymas taip pat uždraudė piliečiams lankytis bet kuriuose lošimo namuose. Į bausmę už lankymąsi lošimo patalpose taip pat buvo skirta bauda arba laisvės atėmimas iki vieno mėnesio.

1955 m. prizų konkurso aktas

Indijos parlamentas priėmė šį įstatymą 1955 m., siekdamas apriboti bet kokią lošimo veiklą, kurios metu laimėjimai buvo apdovanoti prizais. Įstatymas uždraudė visus konkursus, kuriuose už skaičių, paveikslėlių, kryžiažodžių, galvosūkių ar abėcėlės konkursą buvo skiriamas daugiau nei 1000 rupijų prizas.

Rodyti daugiau

2000 m. Informacinių technologijų įstatymas

Vyriausybė įgyvendino šį aktą, siekdama kontroliuoti kibernetinę veiklą, kuriai nebuvo taikomi jokie anksčiau galiojantys Indijos įstatymai. Tačiau akte nepaminėti tokie žodžiai kaip lažybos ar azartiniai lošimai, todėl teismai gali jį interpretuoti. Klausimas dar turi būti toliau nagrinėjamas arba peržiūrėtas, todėl internetiniams žaidėjams suteikiama galimybė veikti pagal įstatymus. Internetiniai lošimai yra specialiai draudžiami pagal Bombėjaus lažybų įstatymą Maharaštros valstijoje.

1974 m. Telanganos valstijos žaidimų įstatymas

Dauguma Indijos valstijų mano, kad įgūdžių žaidimai yra teisėti. Taip nėra Telanganoje ir Arunačal Pradeše, kurie vadovaujasi Telanganos valstijos lošimų įstatymu. Šis aktas nustato, kad įgūdžių žaidimai yra neteisėti.

1976 m. Goa, Daman ir Diu lošimų įstatymas

Šiuo įstatymu buvo įteisintos kelios azartinių lošimų formos penkių žvaigždučių viešbučiuose ir atviroje jūroje esančiuose laivuose. Įgyvendinant aktą taip pat buvo nustatytos įvairios sąlygos, pavyzdžiui, mokėti vienkartinius ir pasikartojančius mokesčius.

2005 m. Sikimo lošimų įstatymas

Dėl šio akto Sikimas tapo antrąja Indijos valstija, legalizavusia lošimus. Įstatymas suteikia valdžios institucijoms teisę tam tikromis dienomis leisti lošimo veiklą arba savo nuožiūra licencijuoti lošimo namus. Aktu taip pat buvo įteisintas internetinis lošimas.

Kiti svarbūs aktai ir politika, reglamentuojantys azartinių lošimų pramonę Indijoje, yra 2007 m. mokėjimo ir atsiskaitymų įstatymas, 1963 m. Karnatakos policijos įstatymas ir 1977 m. J&K viešųjų lošimų įstatymas.

Rodyti daugiau

Indijos žaidėjų mėgstamiausi žaidimai

Iš šimtų skirtingų esporto žaidimų kai kurie konkretūs Indijoje atrodo populiaresni nei kiti. Tai ypač pasakytina apie profesionalius lažybininkus. Kai kurie veiksniai, prisidedantys prie populiarumo, yra pelningi prizai, linksmybės ir žaidimų siūlomų lažybų galimybių skaičius. Žemiau pateikiami keli populiarūs eSporto žaidimai Indijoje.

Counter-Strike: Global Offensive

Šis kelių žaidėjų pirmojo asmens šaudyklės žaidimas buvo vienas populiariausių esporto žaidimų nuo pat 2012 m., kai jis buvo išleistas. Tai labai padėjo pakeisti Indijos kraštovaizdį, nes daugeliui indų buvo vartai, leidžiantys atrasti daugybę jiems skirtų esporto žaidimų. Mėgautis.

Dota 2

„Dota 2“ yra internetinis kelių žaidėjų mūšio arenos žaidimas, kurį žaidžia dvi komandos, kurių kiekvienoje pusėje yra po penkis žaidėjus. Žaidimas yra gana paplitęs Indijoje, nes leidžia draugams bendradarbiauti siekiant įveikti priešininkus. Taip pat Dota 2 turnyrai paprastai yra labai pelningi piniginiai apdovanojimai, pritraukiantys daugybę komandų iš Indijos ir daugelio kitų šalių. Tai labai prisideda prie žaidimo populiarumo.

Žaidėjas Unknown Battlegrounds

Šis eSport žaidimas yra plačiai paplitęs tarp atsitiktinių Indijos žaidėjų. Vienu metu gali žaisti iki 100 žaidėjų. Žaidėjai nuleidžiami į žemėlapį ir kiekvienas stengiasi likti paskutinis žemėlapyje, kad laimėtų žaidimą. Ji turi daugiau nei 30 milijonų aktyvių vartotojų Indijoje.

Rodyti daugiau

Mokėjimo būdai Indijoje

Banko kortelės

Banko kortelės yra Indijos populiariausias mokėjimo būdas, ypač debeto ir kredito kortelės. Naudotis banko kortelėmis paprastai yra gana paprasta, nes tereikia įvesti galiojančios kortelės duomenis ir patvirtinti operaciją. Tačiau banko kortelės dažniausiai naudojamos tik indėliams.

Mobilioji bankininkystė

Mobilioji bankininkystė yra dar viena populiari mokėjimo alternatyva Indijoje. Paprastai tai daroma naudojant įvairių bankų teikiamas banko programas. Naudodamiesi programėlėmis, pirkėjai gali atlikti sandorius bet kada ir bet kur naudodami savo mobiliuosius įrenginius.

Mobiliosios piniginės taip pat labai populiarios Indijoje. Vartotojai gali susieti mobiliąsias pinigines su kredito ar debeto kortelėmis, kad padėtų įkelti sąskaitą. Tada jie gali patogiai pervesti pinigus į mobiliąją piniginę ir iš jos. Kai kurie mobiliųjų piniginių naudojimo pranašumai, palyginti su banko kortelėmis, yra greitesnis apdorojimo laikas ir galimybė prašyti pinigų išėmimo iš internetinių kazino.

„Aadhaar“ įgalinta mokėjimo sistema (AEPS)

AEPS reiškia bankininkystės modelį, kuris leidžia atlikti sąveikias finansines operacijas internetu mikrobankomate arba pardavimo vietoje per bet kurio banko verslo korespondentą, bet naudojant Aadhaar autentifikavimą. Mokėjimo būdas galimas tik Indijoje.

Nestruktūruotų papildomų paslaugų duomenų mokėjimas (USSD)

USSD mokėjimas yra novatoriška mobiliojo mokėjimo paslauga, leidžianti vartotojams atlikti mokėjimus be interneto ryšio. Jis naudoja nestruktūrizuotą papildomos paslaugos duomenų kanalą, leidžiantį atsiskaityti net naudojant pagrindinį mobilųjį telefoną. Ši parinktis yra gana patogi tiems, kurie turi mažai bankų Indijoje.

Rodyti daugiau

DUK

Ar lažybos internetu yra legalios Indijoje?

Lažybos internetu yra legalios tik tam tikrose valstijose. Įvairiose valstijose, kuriose internetinės lažybos yra legalios, taip pat taikomos įvairios taisyklės dėl internetinių lažybų galimybių, kuriomis gali pasinaudoti lažybininkai.

Ar vietinė valiuta gali būti naudojama lažinantis tarptautiniuose kazino?

Kai kurios geriausios Indijos eSporto lažybų svetainės leidžia Indijos žaidėjams naudoti Indijos rupiją kaip valiutą visoms lažybų operacijoms, įskaitant tarptautinius kazino. Tai užtikrina, kad pirkėjams nereikės jaudintis dėl valiutos kursų.

Ar eSporto lažybos yra populiarios Indijoje?

El. sporto lažybos Indijoje ir apskritai visame pasaulyje vis dar auga. Tai vis dar gana nauja, palyginti su įprastomis sporto lažybomis ir kazino žaidimais, tokiais kaip lošimo automatai. Tačiau jis turi didžiausią populiarumo augimo tempą, o tai geras rodiklis, kad ateityje ji greičiausiai bus viena iš populiariausių lažybų rinkų.

Kaip žaidėjas turėtų pasirinkti geriausią eSporto lažybų svetainę?

Rinkdamiesi eSporto lažybų svetainę žaidėjai turi atsižvelgti į keletą veiksnių. Tai apima siūlomų eSports žaidimų įvairovę, mokėjimo parinktis, reputaciją ir patogumą vartotojui. Norėdami gauti daugiau patarimų, žaidėjai taip pat gali patikrinti patikimas kazino reitingavimo svetaines.

Rodyti daugiau

Susijusios naujienos

Chloe O'Sullivan
Chloe O'Sullivan
Rašytojas
Chloe "LuckyLass" O'Sullivan, pasižyminti airišku žavesiu, turi neįtikėtiną sugebėjimą pastebėti kylančias kazino visatos žvaigždes. Būdama pagrindinė „NewCasinoRank“ rašytoja, ji gilinasi į naujas platformas, užtikrindama, kad skaitytojai pirmą kartą pažvelgtų į geriausius rytojaus kazino šiandien.Daugiau autorių įrašų