Norint efektyviai ir sėkmingai lažintis, labai svarbu suprasti žaidimą. StarCraft II lažybų vadovai gali padėti, tačiau kai kurie lažybininkai gali norėti dalyvauti žaidime. Štai SC II vadovo naudojimo privalumai ir trūkumai.
Argumentai "už"
SC II vadovas suskirsto žaidimo lenktynių strategijas ir kiekvieną žemėlapį, kuris yra būtinas, kad žaidėjai išliktų konkurencingi. Jei lažybininkas nesupranta žaidimo strategijos, vadovas tikrai pravers.
Kiekvienas žemėlapis yra skirtingas ir žaidėjai turi išmokti tuos skirtumus, kad žinotų, kaip nugalėti priešą. Lažybų dalyviams supratimas, kaip žaidėjas laimi, padės sužinoti, kodėl šansai yra palankūs tam tikram žaidėjui. Apskritai, žaidimų vadovai yra naudingi žaidėjams ir lošėjams, tačiau yra keletas trūkumų.
Minusai
Norint įvaldyti žemėlapį, geriausia išmokti žemėlapį žaidimo metu. Nors vadovas yra naudingas, jis negali paruošti žaidėjo taip, kaip mokantis tiesioginio veiksmo. Nors mokydamasis žemėlapių žaidėjas gali patirti pralaimėjimų, ilgainiui jis taps stipresniu žaidėju. Lažybų dalyviams žaidimo žinojimas suteikia pranašumą prieš kitus, kurie stato remdamiesi kitų patarimais. Ar privalumai nusveria minusus, visiškai priklauso nuo žaidėjo ar lažybų žaidėjo perspektyvos.
Žaidėjams žaidimas suteikia jaudinančią, kupiną veiksmo rungtynių patirtį. Su kiekvienu žaidimu vartotojas greitai prisitaiko prie priešo taktikos, gerina koordinavimo ir strategijos optimizavimo įgūdžius. Skaitmeniniai vadovai yra naudingiausi tiems, kurie teikia pirmenybę pagalbai, o ne rankiniam metodui, nes skaitmeninis vadovas reguliariai atnaujinamas nauja informacija.