Lauke yra pažymėtos vietos, kur žaidėjai gali praleisti savo automobilius, kad padidintų greitį. Greičio padidinimas yra naudojamas norint žymiai padidinti automobilių našumą ir gali suteikti žaidėjui daug pranašumų žaidime.
„Rocket League" buvo išleista kaip „Supersonic Acrobatic RPBC" modifikacija. Psyonix sukūrė kovinius automobilius. Vienas iš „Psyonix" tikslų buvo, kad nerealūs automobiliai jaustųsi smagiai vairuodami, nepažeidžiant tikroviškumo.
Sukūręs „Battle-Cars", „Psyonix" bandė parduoti žaidimą leidėjui kaip futbolo žaidimą su raketomis varomais automobiliais, tačiau jie nesulaukė susidomėjimo iš visų leidėjų. Tada jie nusprendė patys paskelbti žaidimą PlayStation tinkle, beveik be jokios rinkodaros.
Žaidimas buvo atsisiųstas daugiau nei du milijonus kartų. Tačiau studija kurį laiką paliko tai, kad galėtų dirbti su kitais projektais. Kiti projektai padėjo sukaupti lėšų, kurios vėliau buvo suleistos į „Battle-Cars", kad projektas būtų sėkmingas.
„Rocket League" plėtra, kilusi iš „Battle-Cars" projekto, prasidėjo 2013 m. ir kainavo apie du milijonus dolerių. Kai kurie pakeitimai, atlikti norint pakeisti „Battle-Cars" į „Rocket League", apėmė kadrų dažnio padidinimą nuo 30 iki 60, kad jis būtų tinkamas naujesnei aparatūrai.
RL eSports
Išleidus Raketų lyga, jis tapo gana populiarus įvairiose srautinio perdavimo platformose, įskaitant „Twitch". Pirmoji „Rocket League" čempionato serija įvyko 2016 m., kurios piniginis prizas siekė 55 000 USD. Parduodama kosmetikos gaminius ir dėžes, ji uždirbo daugiau nei milijoną dolerių pajamų. Lėšos daugiausia buvo naudojamos kitiems varžybiniams renginiams finansuoti, todėl žaidimo kaip eSporto populiarumas išaugo.