October 27, 2023
„Clash Royale", kurį 2016 m. išleido Suomijos kūrėjas „Supercell", buvo revoliucinis pavadinimas mobiliųjų žaidimų pramonėje. Tai suteikė žanrą apibrėžiančią žaidimo patirtį, kuri buvo paprasta žaisti ir labai konkurencinga.
Nenuostabu, kad „Clash Royale" greitai išpopuliarėjo – 2018 m. kasdien buvo 50 milijonų aktyvių vartotojų. Tačiau po penkerių metų kyla susirūpinimas dėl dabartinės žaidimo būklės.
Nors tikslus aktyvių žaidėjų skaičius nėra viešai žinomas, pranešimai rodo, kad „Clash Royale" vis dar turi daugiau nei milijoną vartotojų. Tačiau tai nėra tokio populiarumo lygio, koks buvo 2018 m.
Vienas žaidėjų bazę nuviliantis veiksnys yra naujausi žaidimo atnaujinimai. 2023 m. balandžio mėn. „Atnaujinimas pralaimėjusiems" sulaukė didelės kritikos dėl to, kad žaidimas tapo pelningesnis ir pašalinamos funkcijos iš mėgstamo 2 prieš 2 režimo. Šiuo atnaujinimu buvo siekiama padidinti žaidėjų skaičių trofėjų kelyje, tačiau tai galėjo prisidėti prie žaidėjų bazės mažėjimo.
Nors žaidėjai veteranai labai kritiškai vertino atnaujinimą, jis galėjo neturėti didelės įtakos laisvai žaisti žaidėjams, kurie sudaro didžiąją žaidėjų bazę.
„Clash Royale" esporto scena suteikia įžvalgos apie dabartinę žaidimo būseną. 2018 m. „Clash Royale League" pasaulio finalas pasiekė didžiausią 361 849 žiūrovų skaičių, o tai rodo stiprų žaidimo augimą. Tačiau 2018–2020 metais žiūrovų skaičius sparčiai mažėjo. Šis nuosmukis gali būti siejamas su uždara „Clash Royale" franšizės pagrindu esporto ekosistema, kuri apribojo komandos dalyvavimą.
Laimei, 2021 m. „Supercell" vėl įdiegė visiems atvirą sistemą, leidžiančią daugiau komandų dalyvauti „Clash Royale" lygoje. Dėl to per pastaruosius dvejus metus žiūrovų skaičius išaugo, o 2022 m. leidimas pasiekė aukščiausią 228 000 žiūrovų skaičių ir 58 000 vidutinį žiūrovų skaičių.
Nors „Clash Royale" gali būti ne toks populiarus kaip 2018 m., jis vis dar išlaiko stiprią ir lojalių žaidėjų bazę. Naujausi atnaujinimai ir pakeitimai turėjo nevienodą poveikį žaidimui, tačiau atviros esporto ekosistemos sugrįžimas parodė daug žadančių augimo ženklų. Nesvarbu, ar „Clash Royale" miršta, ar ne, yra subjektyvu, tačiau akivaizdu, kad žaidimas ir toliau turi tam skirtų gerbėjų.
Taip pat skaitykite: Kaip gauti prekybos žetonus „Clash Royale"
Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.