Naujienos

November 15, 2023

Snoop Dogg plečiasi į techniką su Death Row žaidimais: paįvairinkite žaidimus ir įgalinkite kūrėjus

Liam Fletcher
WriterLiam FletcherWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher
LocaliserEglė ValaitytėLocaliser

Reperis Snoop Dogg, žinomas dėl savo sėkmingos muzikinės karjeros, išplėtė savo verslo įmones į technologijų pasaulį. Kartu su savo sūnumi Cordellu Broadusu Snoopas paskelbė apie Death Row Games – žaidimų studijos, kurios tikslas – suteikti galimybių įvairiems kūrėjams ir išplėsti naratyvą apie žaidimus, pristatymą.

Snoop Dogg plečiasi į techniką su Death Row žaidimais: paįvairinkite žaidimus ir įgalinkite kūrėjus

Verslo portfelio diversifikavimas

Per daugelį metų „Snoop Dogg“ sukūrė įvairų verslo portfelį ir daug sėkmingų įmonių. Šią savaitę jis savo kepurę papildė dar viena plunksna, pradėdamas dirbti technologijų pramonėje. „Death Row Games“ siekia sukurti erdvę įvairiems žaidimų ekosistemos kūrėjams ir prisidėti prie sprendimų priėmimo proceso pramonėje.

Unreal Engine 5: The Foundation of Death Row Games

„Death Row Games“ remiasi „Epic Games“ „Unreal Engine 5“ (UE5) – bendruomenės platforma, leidžiančia kūrėjams kurti turinį naudojant atvirojo kodo kodą. Universalus kodas leidžia kurti žaidimus, kurie veikia įvairiose konsolėse, įskaitant Xbox, Playstation, PC ir VR įrenginius. Epic Games taiko 5% honorarą kūrėjams, kurie parduoda savo turinį per platformą.

Snoop Dogg įsitraukimas į žaidimus

Snoop Dogg gana ilgą laiką buvo įtrauktas į žaidimų pramonę. Jis buvo esporto žaidimų kolektyvo „FaZe Clan“ narys ir netgi turėjo pritaikytą „skin“ populiariuose žaidimuose, tokiuose kaip „Call of Duty“ ir „Call of Duty: Modern Warfare“. 2019 m. jis pradėjo savo paties esporto turnyrų seriją „Gangsta Gaming League“. Be to, 2021 m. Snoop išleido išskirtinę NFT kolekciją pavadinimu „Kelionė su šunimi“.

„Snoop“ verslo įmonės

„Death Row Games“ prisijungia prie plataus „Snoop Dogg“ verslo įmonių sąrašo, kurio grynoji vertė yra 160 mln. Kai kurios jo svarbios įmonės yra naminių gyvūnėlių produktų linija, rizikos kapitalo įmonė „Casa Verde Capital“, kanapių prekės ženklas „Leafs by Snoop“, „Snoopadelic Films“, „Indoggo“ džino linija ir kt.

„The Future of Death Row“ žaidimai

Nors lieka neaišku, ar Snoop surengs Fortnite koncertą kaip Travisas Scottas, jis jau padarė savo ženklą žaidimų metaverse. 2021 m. Snoopas surengė virtualų pasirodymą ir išleido tinkintus NFT gerbėjams žaidimo „The Sandbox“ metaverse. Su Death Row Games Snoop ir jo sūnus siekia sukurti platformą, kurioje būtų pristatyta įvairių kūrėjų kultūra ir istorijos, ypač tų, kurie gyvena nepakankamai aptarnaujamų bendruomenių.

Apibendrinant galima pasakyti, kad Snoopo Doggo žygis į technologijų pasaulį su Death Row Games žymi dar vieną sėkmingos karjeros etapą. Suteikdama galimybių įvairiems kūrėjams ir prisidėdama prie žaidimų pramonės sprendimų priėmimo proceso, „Snoop“ siekia išplėsti naratyvą apie žaidimus ir parodyti nepakankamai aptarnaujamų bendruomenių kultūrą.

About the author
Haruki Nakamura
Haruki Nakamura

Haruki Nakamura, Esports visatoje meiliai vadinamas „DataSensei“, yra EsportRanker nuolatinis duomenų vedlys. Jis sklandžiai sujungia savo meilę Esports ir tyrinėjimo įgūdžius, todėl jis pateikia įžvalgų ir analizės, kurios skatina pramonę į priekį.

Send email
More posts by Haruki Nakamura

Paskutinės naujienos

Optimizuokite savo VALORANT žaidimo eigą naudodami juokingus kryžiukus
2023-11-26

Optimizuokite savo VALORANT žaidimo eigą naudodami juokingus kryžiukus

Naujienos