Internetiniai eSporto žaidimai

Šiame eSporto lažybų vadove išsamiai aprašoma viskas, ką lažybininkai turi žinoti apie temą, geriausios el. sporto lažybų svetainės ir kt.

Nėra jokių abejonių, kad eSportas yra viena iš pramonės šakų, kuri ir toliau klestėjo net pandemijos metu. Naujausios Statista prognozės rodo, kad 2021 m. eSports rinkos dydis yra šiek tiek daugiau nei 1,08 mlrd. USD, ty beveik 50% augimas nuo 2020 m.

ESporto lažybų pramonė taip pat išaugo eksponentiškai. Pandemijos įkarštyje sustojus visoms tradicinėms tiesioginėms rungtynėms, eSportas tapo gerbėjų mėgstamiausiu, nes jame yra žmogiškas prisilietimas, kitaip nei virtualus sportas, o tai buvo vienintelė kita galimybė.

ESporto lažybų istorijaESporto lažybų rūšyseSporto lažybų patarimaiAtsakingas lošimas
Samuel O'Reilly
ExpertSamuel O'ReillyExpert
WriterEglė ValaitytėWriter

ESporto lažybų istorija

ESporto ištakos gali būti siejamos su 1971 m., kai tarpdisciplininiai studentai dalyvavo senoviniame „Spacewar“ žaidime. Nors tai nebuvo eSportas per se, jis atvėrė kelią pirmajam konkurenciniam žaidimų renginiui – 1980 m. Space Invaders Championship.

Tačiau lažybų atveju eSporto lažybos tapo realybe tik praėjusio dešimtmečio pradžioje. Tai buvo tuo metu, kai eSports scena pradėjo rengti internetinius kelių žaidėjų turnyrus. Taigi lažybos galėjo būti rodomos lošimo scenoje anksčiau. Vis dėlto buvo susirūpinta, kad dauguma žaidėjų, kurie mėgavosi eSportu, buvo jaunesni nei 18 metų, o tai reiškia, kad jiems nebuvo leista lošti. Kas daugiau? eSportas buvo labai nereglamentuojamas, todėl iškiltų rungtynių takelažo problemų.

Tačiau išpopuliarėjus eSporto komandoms viskas pasisuko kita linkme. Pirma, eSportas išpopuliarėjo, pritraukdamas net suaugusius, kuriems buvo leista lažintis. Tada atsirado didžiuliai rėmimo pasiūlymai ir didžiulis žiūrovų skaičius, kurie perkėlė eSportą į kitą lygį.

ESportas yra konkurencinė pramoga, kai profesionalūs žaidėjai turi sutartis ir nemažą atlyginimą, kaip ir tradiciniai profesionalūs sportininkai. Yra daugybė geriausių turnyrų, kurie pritraukia milijonus dolerių piniginių prizų.

Kita vertus, lažybų agentūros pasinaudojo nuolat augančia eSporto lažybų rinkų paklausa. Operatoriai skuba pasiūlyti žaidėjams naujausias eSporto rinkas, papildančias virtualius žaidimus, kuriuose trūksta to žmogiško prisilietimo.

Iš visų požymių eSporto lažybos yra viena iš greičiausiai augančių kategorijų visoje internetinių lošimų pramonėje.

Remiantis naujausiais skaičiais, tikimasi, kad iki 2027 m. el. sporto lažybų rinkos dydis pasieks milžiniškus 205 mlrd. naujausias vaikas sporto lažybų pasaulyje.

ESporto lažybų rūšys

Žaidėjams, besidomintiems eSporto lažybomis, pagrindiniai dalykai apima įvairių eSporto lažybų formų supratimą.

eSports auga pirmuoju tempu. Tačiau galimus žaidimus lemia žanro populiarumas dabartinėje eSporto scenoje. Žemiau pateikiamas populiariausių eSporto žanrų, dėl kurių lažybų dalyviai gali lažintis, sąrašas ir, svarbiausia, populiariausi eSporto žaidimai ir didžiausi kiekvieno žanro konkursai.

MOBA eSports

Taip pat žinomas kaip kelių žaidėjų internetiniai mūšio arenos žaidimai, MOBA yra strateginis vaizdo žaidimas. Populiariausi MOBA žaidimai, dėl kurių galima statyti, yra League of Legends (LOL) ir DOTA 2. Svarbiausi MOBA įvykiai yra „The International“, didžiausias DOTA 2 turnyras ir „League of Legends World Championship“.

FPS eSports

Pirmojo asmens šaudyklės žaidimai apima kovą iš pirmojo asmens perspektyvos. Tarp populiariausių eSporto žaidimų FPS kategorijoje yra Counter-Strike: Global Offensive, Battlefield V, Valorant, Call of Duty ir Rainbow Six Siege. Didžiausi FPS eSports turnyrai apima CS: GO Major Championships ir Siege's Six Invitational.

Battle Royale eSports

„Battle Royale“ vaizdo žaidimuose dalyvauja daug žaidėjų, kurie žaidžia paskutiniame žaidime. Garsiausi „Battle Royale“ žaidimai yra „Fortnite“ ir „Apex Legends“. Tačiau kalbant apie didžiausius turnyrus, yra „Fortnite World Cup“ ir „Apex Legends Global Series“.

Sporto simuliacija eSports

Kaip rodo pavadinimas, jie imituoja tikras sporto šakas, pvz., futbolą, krepšinį, ledo ritulį ir t. t. Populiariausi el. sporto žaidimai sporto modeliavimo žanre yra FIFA21, Madden, NBA2K, eFootball (anksčiau PES) ir kt.

RTS eSports

Taip pat žinomi kaip realaus laiko strateginiai žaidimai, RTS eSports taip pat yra populiarus. Geriausi žaidimai šioje kategorijoje yra StarCraft ir WarCraft. Kalbant apie turnyrus, didžiausias yra WCS pasaulinis finalas.

eSporto lažybų patarimai

Yra keli patarimai žaidėjams, kurie yra nauji eSporto srityje, kad padėtų jiems pradėti.

Pirmas pokalbis yra apie lažybų organizatorių pasirinkimą. Pirmiausia ne visos sporto lažybų svetainės turi eSporto lažybų rinkas. Taigi, radę kelias eSporto lažybų svetaines, žaidėjai turi patikrinti, ar jie turi konkretų eSporto žaidimą, kuriame nori lažintis. Kiti aspektai apima licencijavimą ir taisykles, banko parinktis, svetainės tinkamumą naudoti ir reklamas.

Dar vienas patarimas; lažybininkai turėtų susipažinti su eSporto žaidimų, dėl kurių nori lažintis, taisyklėmis ir žaidimo eiga. Daugelis lažybininkų daro klaidą lažindamiesi už žaidimus, kurių sunkiai supranta. Taisyklės ir nuostatai, lažybų rinkos ir lažybų koeficientai turėtų būti po ranka.

Trečia, lošėjai turėtų sekti naujausius eSporto žaidimo pokyčius, dėl kurių lažinasi. Sužinokite, kurios šiuo metu yra geriausios „League of Legends“, „Fortnite“, „Rainbow Six Siege“, „CS: GO“ ar bet kurio kito eSporto komandos. Žinoma, svarbus ir pastarasis komandų bėgimas.

Galiausiai, kalbant apie sporto modeliavimo žaidimus, aklai nestatykite pagal komandą, su kuria žaidžia profesionalus žaidėjas. „eSports“ kalba ne apie komandos, kurią žaidėjas naudoja realiame pasaulyje, didybę. Vietoj to, FIFA arba PES žaidimo rezultatas eSports priklauso nuo profesionalaus žaidėjo įgūdžių lygio.

Atsakingas lošimas

El. sporto lažybos teikia visas malonumas, nesvarbu, ar žaidėjas yra el. sporto entuziastas, ar tik atsitiktinis sporto lažybų entuziastas. Tačiau atsakingas lošimas visada turėtų išlikti esminis dalykas. Kaip ir vaizdo žaidimai, lažybos dėl eSporto gali sukelti didelę priklausomybę. Žaidėjai visada turi laikytis atsakingo lošimo taisyklių.

Pirmoji atsakingo lošimo taisyklių sąraše – eSporto lažybos neturėtų pakeisti mokyklos ar darbo. Kitas esminis dalykas, kurį žaidėjai turėtų atsiminti, yra nustatyti eSporto lažybų biudžetą ir griežtai jo laikytis. Svarbu, kad jie žinotų, kada mesti rūkyti; niekada nebandykite vaikytis nuostolių.

About the author
Samuel O'Reilly
Samuel O'ReillyAreas of Expertise:
Žaidimai
About

Samuelis O'Reilly, gimęs iš Australijos, yra kai kurių įžvalgiausių internetinių kazino vadovų vadovas. Dešimtmetį praleidęs žaidimų pramonėje, Samuelio patirtis yra neprilygstama, todėl jo apžvalgos mėgstamos tiek naujokų, tiek profesionalų. Avataro pavadinimas: CasinoKangaroo

Send email
More posts by Samuel O'Reilly