„Unibet“ teikia pagalbą savo klientams per tiesioginį tiesioginį pokalbį, tiesioginius telefono skambučius ir el. pašto adresus, nurodytus kontaktinėje informacijoje. „Unibet“ teikia šias komunikacijos priemones, kad užtikrintų kokybiškas paslaugas ir saugumą.
Teikiamas klientų aptarnavimas apima pagalbą klientams registruojantis internetu, prisijungimo problemų sprendimą, mokėjimo klausimus ir pinigų išėmimą iš kazino sąskaitos.
Žaidėjas gali tiesiog susisiekti su Unibet 24/7. Klientas gali greitai ir tiesiogiai susisiekti su paslaugų teikėju per tiesioginį pokalbį ir telefono skambučius. El. laiškai gali užtrukti nuo valandos iki trijų valandų, kol gausite atsakymą iš teikėjo. Tačiau tokio tipo kontaktai yra lengvi ir greiti.
Aptikus kibernetines atakas, „Unibet“ išsprendžia visus rūpesčius. Jis gali užblokuoti kliento paskyrą, kad būtų išvengta bet kokios tolesnės veiklos. Bendrovė vertina savo klientus ir nori, kad jie galėtų sklandžiai žaisti ir lošti internete.