The Golden League

Auksinė lyga yra pasaulinės eSporto varžybos, kurias organizuoja Elite Gaming Channel ir Lord_Patito. Tai aukščiausią reitingą turintis renginys iš Age of Empire (AoE) IV ir siūlo daugiau nei dešimt savaičių alinančio veiksmo iš geriausių Age of Empire žaidėjų. Šis renginys, kurio bendras prizinis fondas yra 125 000 USD, laikomas viena didžiausių AoE franšizių.

Šis renginys, kaip ir dauguma eSport turnyrų, yra visiškai internete. Auksinė lyga prasideda žaidėjams dalyvaujant dviejuose vienos dienos atrankos etapuose. Žaidėjai, kurie patenka į pagrindinį turnyrą, kuriame dalyvauja 64 žaidėjai, žaidžia trimis etapais. Aštuoni geriausi žaidėjai iš kiekvienos grupės varžosi apvaliu būdu po kiekvieno turo. Po to keturi geriausi atrenkami savaitgalio atkrintamosiose varžybose.

Apie imperijų amžių

Apie imperijų amžių

Imperiju amžius yra apdovanojimus pelnęs realaus laiko strategijos (RTS) žaidimas, kurio palikimas tęsiasi daugiau nei dešimtmetį. AoE ypač atpažįstamas dėl strateginio žaidimo, paremto pagrindinėmis istorinėmis civilizacijomis. Pavadinimas plinta per istorinius laikus, nuo akmens amžiaus eros iki šių dienų. Dar geriau, seriale taip pat užfiksuotos kai kurios legendinės būtybės kartu su senovės mitologija. Nors iš žaidimo galima daug ko pasimokyti, yra daugiau mėgautis žaidimu.

Age of Empires pirmą kartą buvo išleistas 1997 m. spalio 15 d. Nuo tada AoE prekės ženklas buvo parduotas daugiau nei 15 milijonų kopijų, todėl jis yra vienas populiariausių pavadinimų pasaulyje RTS žanras. Per pastarąjį dešimtmetį AoE serija buvo jėga, su kuria reikia atsižvelgti kompiuterinių žaidimų srityje. Nors kai kuriuose vaizdo žaidimuose naudojama tam tikra AoE mechanika, nė vienas iš jų neatitinka su AoE siejamos reputacijos ir statuso.

Žaidimo eiga

Žaidimo tikslas yra leisti žaidėjams vystyti savo civilizaciją iš kelių medžiotojų ir susibūrimų, kad suformuotų ekspansyvią geležies amžiaus imperiją. Norėdami užsitikrinti pergalę žaidime, žaidėjas turi aktyviai rinkti išteklius žaisti iš naujesnių pastatų ir panaudoti pažangias technologijas. Panašiai ištekliai turi būti naudojami taupiai, nes žaidimui jų pritrūksta.

Pažymėtina, kad žaidime yra 12 civilizacijų, kurių kiekviena turi unikalių savybių. Vykstant žaidimui žaidėjai turi pereiti keturis etapus. Tai yra akmens amžius, įrankių amžius, bronzos amžius ir geležies amžius. Kiekvienas žaidimo pažanga rodo, kad žaidėjas uždirba naujų technologijų, ginklų ir vienetų.

Apie imperijų amžių
Imperijų vystymosi amžius

Imperijų vystymosi amžius

Kaip minėta anksčiau, „Age of Empire“ istorija prasidėjo 1997 m., kai „Ensemble Studios“ jį išleido. Ankstyvaisiais žaidimo metais žaidimas buvo unikalus ir puikiai derino Warcraft ir civilizacija. Nors šis žaidimas turėjo tam tikrų programinės įrangos nugarėlių, jos greitai išspręstos naudojant pataisas.

II imperijos amžius

„Age of Empire II“, „Age of Kings“, buvo antrasis serijos pavadinimas, išleistas 1999 m. rugsėjį. Nors šis žaidimas turėjo keletą panašumų į savo pirmtaką, jis taip pat turėjo puikių savybių, dėl kurių jis susilaukė daugybės pagyrimų ir apdovanojimų žaidimų rate. . Bėgant metams šis pavadinimas buvo daug patobulintas, įskaitant 4K grafiką, Xbox Live palaikymą ir išskirtinius pasiekimus.

III imperijos amžius

2003 m. spalį AoE gerbėjai pasveikino „Age of Empires III“, sukurtą remiantis patobulinta mitologijos amžiaus versija ir atnaujinta grafika. „Home Cities“ pristatymas kaip palaikymo sistema žaidėjams naujajame pasaulyje. Kaip ir jo pirmtakai, AOE III turėjo keletą pagrindinių išplėtimų, tokių kaip karo vadai ir Azijos dinastijos.

IV imperijų amžius

2017 m. rugpjūčio mėn. pristatytas „Age of Empires IV“ šiuo metu yra naujausias serijos leidimas. Pradiniame leidime vis dar buvo nebaigtų dalių, o „Age of Empire IV“ buvo oficialiai išleistas 2021 m. spalio mėn. Šis pavadinimas taip pat sugrąžina žaidėjus į viduramžius ir apima tam tikrą ankstesnių serijų mechaniką ir ypatybes, kurios buvo pašalintos AoE III.

Imperijų vystymosi amžius
Kodėl Auksinė lyga populiari?

Kodėl Auksinė lyga populiari?

Auksinės lygos populiarumu niekada negalima abejoti – „Age of Empires“ kas mėnesį pritraukia daugiau nei milijoną žaidėjų. Kaip ir daugelyje eSporto renginių, konkurencijos pobūdis visada buvo pagrindinis šio žaidimo potraukis bėgant metams. Žvelgiant iš lažybininko perspektyvos, galimybė statyti statymus eSporto turnyruose, kurie yra aistringi, suteikia daugiau linksmybių ir įspūdžių.

Universalus pobūdis eSport internetiniai turnyrai yra dar viena priežastis, kodėl „Auksinė lyga“ yra svarbi eSporto lažybų svetainėse. Šie žaidimai yra atviri visiems ir lengvai sekami per srautinio perdavimo platformas, padėjo populiarinti konkursą.

Lažybos dėl pagrindinių eSport turnyrų tapo populiarios. Kadangi šiais laikais eSporto lažybos yra populiarios, padaugėjo rodyklių, norinčių lažintis dėl „Golden“. Ši paklausa savo ruožtu reiškia, kad lažybų svetainės labai stengiasi užtikrinti, kad žaidėjai turėtų „pakankamai“ pasirinkimo galimybių.

Žmonės dažniausiai seka savo mėgstamiausios komandos arba žaidimus lažindamasi eSport turnyruose. Taigi, tai reiškia, kad jie gali analizuoti ir atlikti informuotus statymus, o ne daryti laukinius pasirinkimus. Vis daugiau žmonių kreipiasi į „Age of Empires“, daugėja įvykių ir galimybių lažintis bei laimėti.

Kodėl Auksinė lyga populiari?
Auksinę lygą laimėjusios komandos ir didžiausios akimirkos

Auksinę lygą laimėjusios komandos ir didžiausios akimirkos

Vykstant AoE Auksinės lygos varžyboms, dar anksti skambinti dėl to, kas yra geriausias konkurse. Dešimt savaičių alinantis renginys neabejotinai atves į vieną čempioną.

„Age of Empires IV“ žaidėjai ir gerbėjai turnyrų metu mėgavosi retu reginiu. Nors kai kurie mažiau žinomi žaidėjai per varžybas sugebėjo iškovoti keletą „netikėtų pergalių“, kai kurie turnyro favoritai taip pat buvo pastovūs.

Turnyrui artėjant prie pabaigos 2022 m. gegužės 29 d., pirmaujančiųjų sąraše nesunku išskirti keletą perspektyvių vardų. Kai kas apie geriausius esporto turnyrus yra tai, kad geriausi žaidėjai visada yra nuoseklūs. Tai turėtų būti pagrindinis principas kiekvienam lažybininkui, norinčiam lažintis dėl eSport lygų ar turnyrų.

AoE IV didžiausios akimirkos

2021 m. vyko „First Age of Empire's IV“ konkursas „Genesis Competition by Elite Gaming Channel“. Turnyruose pagrindinį prizą laimėjo AoE žaidėjas veteranas. Nugalėtojas Ørjan „TheViper“ Larsen, ilgametis „Age of Empires II“ čempionas, iškovojo pergalę pirmoje „S-tier“ rungtyje.

Naujajame konkurse kovojo žaidėjai iš skirtingų bendruomenių. Kadangi „Age of Empires IV“ buvo palyginti naujas eSporto turnyrų sąrašo papildymas, šios varžybos pritraukė garsių vardų iš kitų „Age of Empire“ titulų, „Warcraft“ ir „StarCraft“. Nepaisant visų šansų, TheViper, labiausiai apdovanotas „Age of Empires II“ žaidėjas šiandien, vis tiek laimėjo pagrindinį prizą, finale įveikęs norvegą TheMista“ Bonidį.

TheViper pasiekimai turnyruose buvo labai svarbūs nustatant jo statusą IV imperijos amžiuje. Tačiau jis išlieka žymus AoE II žaidėjas.

Raktai išsinešti

Didžiausi AoE žaidėjai bus žinomi iki 2022 m. Auksinės lygos konkurso pabaigos. Tačiau eSporto varžybos dažniausiai pasižymi didele konkurencija dėl varžybų dinamikos. Nors nugalėtojas nusipelno garbės, net ir penktą vietą varžybose užėmęs žaidėjas vis tiek gali būti puikus konkurentas. Lažytojai, statantys statymus eSport varžybose, nukreipdami dėmesį nuo pagrindinio prizo, gali uždirbti daug pinigų.

Varžybų metu žaidėjams taikomos visos galimybės, tokios kaip Atviri mūšio laukai, „Off-Meta Combat“, išskirtinė išvada, atkrintamųjų varžybų grupės etapas, ir Finalo ketvertas. Taigi ankstyvuoju konkurso etapu neabejotinai sunku išrinkti aiškų nugalėtoją.

Auksinę lygą laimėjusios komandos ir didžiausios akimirkos
Kur ir kaip lažintis dėl Auksinės lygos?

Kur ir kaip lažintis dėl Auksinės lygos?

Auksinė lyga yra gerai žinomas internetinis eSporto turnyras lažybų bendruomenėje. Taigi internetinės eSporto lažybų svetainės apima įvykį. Atsižvelgiant į tai, kad lažybų svetainės nėra lygios, kai kurie lažybų organizatoriai linkę nusileisti kai kuriose srityse, ypač lažybų rinkose. Atsižvelgiant į tai, eSporto žaidėjams visada patariama atlikti tam tikrus tyrimus, kad nustatytų, kuris lažybų tarpininkas siūlo geriausią lažybų rinkų aprėptį.

Be rinkos aprėpties, kiti veiksniai, tokie kaip koeficientų kokybė, lažybų paskatos, vietinių mokėjimo metodų prieinamumas ir bukmedžio reputacija, labai daug lemia žaidėjo pasirinkimą.

Kai tik bus išspręstas klausimas, kuri lažybų svetainė yra geriausia, žaidėjas turi sutelkti dėmesį į tai, kaip jie stato. Pradedantiesiems žaidėjams patariama pasinaudoti lažybų tarpininkų pasiūlymais. Dėl eSport čempionatų pobūdžio žaidėjai turi laikytis strateginio požiūrio. Tam reikia dinamiško lažybų stiliaus, kuris sumažina riziką ir padeda valdyti bankrotą. Be to, žaidėjai turėtų būti linkę sekti pateiktus koeficientus internetinės eSport lažybų svetainės, nes jie dažnai atskleidžia tikėtinus bet kurio eSporto čempionato ar renginio rezultatus.

Kur ir kaip lažintis dėl Auksinės lygos?