Klientų aptarnavimo skyrius išskiria padorų internetinį kazino iš konkurentų. Žmonės, kurie žaidė eSporto lažybas internetu, tai puikiai žino.
Roku surinko pagalbinį personalą, kurį sudaro ekspertai, turintys didelę žaidimų pramonės patirtį, kad padėtų jums išspręsti visas iškilusias problemas. Jie nori padėti jums išspręsti visas iškilusias problemas.
Žaidėjai gali susisiekti su šios eSporto lažybų tarnybos palaikymo komanda dieną ar naktį ir gauti greitą atsakymą. Nariai, kuriems reikia pagalbos, gali susisiekti su darbuotojais el. paštu arba tiesioginiu pokalbiu, kur jie paprastai atsako daug greičiau nei paštu.
Štai keli būdai susisiekti su Roku.
Kalbant apie klientų aptarnavimą, Roku apima visas bazes. Jie siūlo įvairias galimybes žaidėjams pasiekti savo operatorius, įskaitant Gyvas pokalbis. Ši paslauga teikiama 24 valandas per parą, septynias dienas per savaitę, todėl galite gauti pagalbą, kai tik jos reikia.
Prieš naudodami bet kurį iš šių metodų, atminkite, kad DUK puslapyje rasite išsamius atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Be to, svetainės apačioje esanti palaikymo nuoroda leidžia pateikti bet kokias užklausas, rekomendacijas ar rūpesčius.
Nepaisant įvairių svetainės kalbų parinkčių, klientų aptarnavimo kalbos yra ribotos. Tai gali būti didelis trūkumas lažybininkams, kurie nesupranta vienos iš galimų kalbų: