Interneto eSporto lažybų sektoriuje klientų aptarnavimas yra tai, kas išskiria gerą nuo puikaus, ir Nomini šiuo atžvilgiu tikrai pateisina lūkesčius.
„Nomini“ klientų aptarnavimas nepaliks kuo skųstis. Nors VIP klientai gauna greitesnius atsakymus, įprasti žaidėjai vis tiek gauna greitus atsakymus.
eSports lažybų svetainės Nomini klientų aptarnavimo sistemą sudaro keli kanalai ir aukštos kvalifikacijos darbuotojai, kurie visada mielai padės išspręsti visas problemas, su kuriomis galite susidurti naudodamiesi jų paslaugomis. Taip pat yra kelių kalbų parinkčių, todėl visi lažybininkai gali lengvai užduoti savo klausimus.
Yra du pagrindiniai kanalai, kuriais galite susisiekti su Nomini:
Tiesioginio pokalbio parinktis yra prieinama 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, todėl galite gauti greitus atsakymus. Kalbant apie el. pašto maršrutą, Nomini teigia, kad atsakymo laikas yra 45 minutės, o tai nėra blogai, palyginti su kitais konkurentais.
Taip pat yra DUK skyrius, tačiau jis gali būti gana tuščias, palyginti su kai kuriomis didesnėmis eSporto lažybų svetainėmis. Lažybininkams gali būti geriau susisiekti el. paštu arba tiesioginio pokalbio metu dėl savo rūpesčių ir užklausų.
Kaip ir pagrindinis Nomini tinklalapis, palaikomos klientų aptarnavimo kalbos yra įvairios.
Tai puiki žinia žaidėjams, nes rūpesčius ir klausimus geriausia perduoti pažįstama kalba. Didelis kalbų pasirinkimas klientų aptarnavimo srityje padeda sutrumpinti apdorojimo laiką ir nesusipratimus bei neleidžia lažybininkams nepalikti blogos klientų patirties.