„Casumo Esports“ atnaujina savo papildomus pasiūlymus

Naujienos

2022-08-25

„Casumo Esports“, priklausanti ir valdoma „Casumo Services Limited“, yra viena iš populiariausių eSport lažybų svetainių. Viena iš pagrindinių jo patvirtinimo priežasčių yra ta, kad ji siūlo įspūdingą el. sporto lažybų rinkų asortimentą. Be to, lažybų teikėjas yra licencijuotas keliose jurisdikcijose, todėl jis prieinamas ne tik žaidėjams iš visų pasaulio kampelių, bet ir patikimam eSports žaidimų svetainė

„Casumo Esports“ atnaujina savo papildomus pasiūlymus

Tačiau lažybų bendrovė pastaruoju metu susiduria su keliais iššūkiais, kurių dauguma kyla dėl išaugusios konkurencijos pramonėje. Siekdama išsiskirti iš konkurentų, bendrovė pristatė daugybę naujų papildomų pasiūlymų, tuo pačiu tobulindama esamus.

Registracijos premija

Registracijos premija yra pagrindinė paskata, kurią naudoja Casumo pritraukti naujų žaidėjų į savo platformą. Prisijungimo priemoka, dar žinoma kaip pasveikinimo premija, buvo santykinai mažesnė nei siūlo konkurentai. Dėl to „Casumo Services Limited“ manė, kad geriausia patobulinti savo pasiūlymą ir žengti žingsnį toliau, kad jis būtų geresnis, nei dauguma ekspertų laiko pramonės standartu.

2022 m. liepą Casumo padarė savo sveikinimo premijos pasiūlymas 100% pirmojo įnašo visiems naujiems žaidėjams. Tačiau ši premija buvo apribota iki 100 svarų sterlingų. Premija gali būti panaudota lažintis praktiškai visose platformoje siūlomose eSport lažybų rinkose. Naujajai registracijos premijai taikomas tik 30 kartų lažybų reikalavimas.

Gauti premiją dabar taip paprasta, kaip užsiregistruoti, atlikti atitinkamus veiksmus, suaktyvinti premiją ir įnešti ne mažiau nei 10 GBP. Tada premija bus pervesta tiesiai į premijos sąskaitą. Reikia pažymėti, kad pasveikinimo premijos suma gali skirtis šalyse, kuriose veikia „Casumo“ lažybų teikėjas.

Antrojo indėlio premija

Antras depozito premija yra vienas iš naujų Casumo eSports premijų pasiūlymų. Lažybų teikėjas yra vienas iš nedaugelio pramonės atstovų, siūlančių tokią premiją eSporto lažyboms. Pasiūlymas skirtas privilioti naujus žaidėjus, kuriems galbūt nepasisekė, toliau bandyti laimę įnešant kitą indėlį. Premijos suma yra net didesnė nei pasveikinimo premija. 

Punters gali gauti 100% savo indėlio, neviršijančio 300 svarų sterlingų. Tačiau lažybų sąlygos yra panašios į pasveikinimo premijos sąlygas. Premijos pasiūlymas taip pat nustoja galioti per 30 dienų nuo jo gavimo.

Šansai padidina

Kita šiek tiek netradicinė premija, kuri paprastai yra įprasta geriausiose eSporto lažybų svetainėse, pristatyta Casumo eSports lažybų svetainėje, yra padidintas koeficientas. Idealiu atveju padidintas koeficientas reiškia, kad rungtynės bus padidintos tam tikroms progoms, todėl padidėja potencialus laimėjimas. Pasiūlymas suteikiamas lažybų dalyviams, kurie atlieka nurodytus statymus dėl nurodytų rungtynių, kurios atitinka padidinimo reikalavimus.

Padidinti koeficientai siūlomi tik ribotą laikotarpį. Lėšos iš kitų premijų pasiūlymų negali būti naudojamos statymams už rungtynes, kurių koeficientai yra padidinti. Padidinti koeficientai taip pat negali būti sukaupto e-Sporto statymo dalis.

Pakeisti premijos taisyklės ir sąlygos

„Casumo Services Limited“ ne tik pristatė naujus premijų pasiūlymus ir patobulino kai kuriuos esamus, bet ir peržiūrėjo premijų sąlygas. Pavyzdžiui, žaidėjai gali gauti premijas tik tuo atveju, jei juos galima atsekti iki pradinės filialo nuorodos, išsiųstos pasiūlymams. Daugeliu atvejų priimtinas filialų nuorodas galima pasiekti forumuose, bendrinant nuorodas, el. paštu ir patvirtintose filialų svetainėse. Vartotojų abonementai taip pat turi būti patvirtinti prieš premijos gali būti apdovanotas.

Koks buvo pokyčių poveikis?

„Casumo“ vadovybės teigimu, pokyčiai buvo teigiami ir duoda lauktus rezultatus, nors ir lėtai. Ši paskata pritrauks daugiau pirkėjų į svetainę ir su antrojo įnašo premija užtikrins, kad nauji pirkėjai taps ilgalaikiais lojaliais klientais.

„Casumo Services Limited“ dėl lėto naujų klientų pritraukimo kaltina žinių apie naujausius pasiūlymus stoką. Premijų pasiūlymai dar palyginti per nauji, kad turėtų didelį poveikį. Tačiau bendrovė optimistiškai tikisi, kad jos rinkodaros strategijos pasiteisins ir padės padidinti jos rinkos dalį eSporto lažybų industrijoje.

Kitos Casumo rinkodaros strategijos

Naujų premijų pasiūlymų pristatymas buvo ne tik Casumo rinkodaros strategija. Kitas kanalas, prie kurio jie nuolat dirba, yra filialų rinkodara. Casumo žymiai padidino komisinius, kuriuos siūlo jų filialų rinkodaros specialistai, suviliodami juos dar labiau stengtis nukreipti srautą į lažybų svetainę. Dabartinis komisinis dydis siekia net 45% indėlių, padarytų daugiau nei 41 deponuojančiam klientui per mėnesį.

Kita strategija apima vartotojų persiuntimą, kai vartotojai gauna patrauklias premijas už bet kurį įnešantį vartotoją, kurį jie nukreipia į lažybų svetainę. Idealiu atveju visi esami vartotojai tampa potencialiais įmonės rinkodaros specialistais. Deja, bendrovė dar neatskleidė informacijos apie savo filialų rinkodaros strategijos efektyvumą. Tačiau, sprendžiant iš jaudulio daugumoje Casumo forumų, filialų rinkodaros specialistai atrodo gerai suvilioti dirbti komisiniams.

Vėliausios naujienos

EnergyCasino Esports lažybų naujienos
2022-09-29

EnergyCasino Esports lažybų naujienos

Naujienos