Išsamus pagalbos centras su praktiniais vadovais atsako į daugumą klientų užklausų. DUK skirstomi į įvairias kategorijas: bendroji, registracija ir prisijungimas, sąskaitos patvirtinimas, įnašas, išėmimas, kazino ir lošimo automatai, sporto lažybos, žaidimai su skaičiais, naujo žaidėjo premija ir nuoširdumas.
Šios skiltys sukurtos taip, kad kazino patirtų be streso. Žaidėjai, kurie negali rasti atsakymų pagalbos centre, gali naudotis 24 valandas per parą veikiančia klientų aptarnavimo sistema:
Kai naudojatės trimis susisiekimo priemonėmis, gerai turėti asmeninę informaciją, kad pagalbai būtų lengviau suteikti pagalbą. Paprastai jie paprašys kliento vardo, pavardės, telefono numerio, adreso, gimimo datos, gyvenamosios šalies ir galbūt paskutinio prisijungimo laiko.
Nesvarbu, ar kalbama apie sąskaitos atidarymą, įnašą ar pinigų išgryninimą, klientai gali tiesiogiai pasikalbėti su vienu iš klientų aptarnavimo agentų per tiesioginį pokalbį, kuris pasiekiamas kiekvieną dieną. Tiesioginio pokalbio mygtukas yra svetainės apačioje, dešiniajame kampe.
Nors savo veiklą pradėjo kaip kazino, ponas Greenas išaugo į vieno langelio lošimų centrą. Be kazino žaidimų, šioje svetainėje yra sporto lažybų rinkų, apimančių tradicines ir virtualias sporto šakas. P. Greenas taip pat yra tarp geriausių eSporto lažybų svetainių 2022 m.