Viskas apie lažybas dėl Alliance

Naudodamasis esporto lažybų svetainėmis vartotojas turi pasirinkti tinkamą komandą, kurioje galėtų lažintis. Geriausia rinktis tokį, kuris turi ilgą laimėjimų turnyruose istoriją. Taip tikrai yra Aljanso atveju. Jie įsikūrę Švedijoje ir nuo 2013 m. yra profesionalių žaidimų scenos dalis. Organizaciją prižiūri penkių asmenų valdymo komanda. Anksčiau jie daugiausia dėmesio skyrė StarCraft II ir League of Legends.

Tačiau pastaraisiais metais jie perėjo prie kitų populiarių pavadinimų. Todėl žaidėjai, ieškantys laimėjusių šių dviejų rungtynių komandų, turės ieškoti kitur. Tačiau tai nereiškia, kad Aljansas tapo nereikšmingas. Jie tiesiog pakeitė turnyrus, kurie tapo mažiau prisotinti varžovų komandų.

Viskas apie lažybas dėl Alliance
Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Aljanso žaidėjai

„Alliance“ iš pradžių priklausė „GoodGame“ agentūrai. Tai buvo „Twitch“, žaidimų transliacijos paslaugos, kurią valdo „Amazon“, dukterinė įmonė. 2016 m. „Alliance“ paskelbė apie savo sprendimą palikti „GoodGame“ ir tapti visiškai žaidėjo nuosavybe. Tai reiškia, kad komandos nariai turi papildomą finansinį paskatą laimėti rungtynes. Ši komanda sulaukė esporto lažybų svetainių dėmesio dėl aukšto lygio laimėjimų. Pavyzdžiui, 2013 m. jie laimėjo tarptautinį turnyrą ir gavo didžiausią prizą per visą esporto istoriją.

Geriausiose esporto komandose turi būti aukštos kvalifikacijos narių, kurie galėtų pranokti konkurentus. Nuo jų atsiradimo Aljansas įdarbino keletą didelių vardų. Pavyzdžiui, 2013 metais prie jų gretų prisijungė „StarCraft“ žaidėjas Naniwa. Po metų eports žurnalistikos svetainės pranešė, kad Armada prisijungė prie komandos. Tai buvo svarbu, nes jie buvo laikomi vienais geriausių „Super Smash Bros.“ žaidėjų trasoje.

2013 m. pabaigoje komanda nusprendė nebedalyvauti Europos lygos legendų čempionato serijoje. Jie taip pat išleido „SortOf“, paskutinį „Starcraft II“ grotuvą. Tai daugiausia lėmė naujos taisyklės, kurios neleido agentūroms turėti kelių komandų. Tai buvo pagrindinis veiksnys, kodėl Alliance paliko GoodGame ir padidino žaidėjų savarankiškumą. Esporto lažybų gerbėjai turi atsižvelgti į šią problemą, statydami statymus Aljansui. Jie turi puikių rezultatų tam tikruose tituluose, prieš juos visiškai palikdami.

Kartais jie gali numesti žaidėjus dėl išorės įtakos. Tuo pačiu metu daugelis besiformuojančių žaidėjų yra suinteresuoti prisijungti prie Aljanso dėl to, kad jų nekontroliuos didelė agentūra. Šie kintamieji gali turėti tiesioginės įtakos Aljanso rungtynių lažybų koeficientams.

Stipriausi Aljanso žaidimai

Tai esport žaidimų komanda puikiai sekasi įvairiose žaidimų varžybose. Jie turi žaidėjų iš Nyderlandų, kurie prisijungė prie „Trackmania“ profesionalų rato. Tai lenktynių žaidimas, kuriame žaidėjai gali susikurti savo trasas. Dauguma Trackmania turnyrų turi laiko bandymo formatą. Todėl Aljanso nariai turi turėti greitus refleksus.

Vairavimas nėra vienintelis žaidimo žanras, kuriuo Alliance išsiskiria. Jie daug dėmesio skyrė battle royale žanrui. Tai apima populiarų pavadinimą „Apex Legends“. Profesionalių rungtynių metu du ar trys žaidėjai turi susiburti į komandą ir pasirinkti personažus, turinčius specifinių sugebėjimų. Aljanso nariai turi sugalvoti gerą charakterio konfigūraciją ir gerai dirbti kartu, kad laimėtų rungtynes. Tą patį galima pasakyti ir apie Fortnite – kitą mūšio karališkąjį titulą, kuris pastaraisiais metais dominavo esporte.

Aljansas taip pat išsiplėtė į kovos žanrą, įtraukdamas Super Smash Bros. Melee žaidėjus. Šis žaidimas turi gana neįprastą kovos sistemą. Laukėjai turi tai išstudijuoti, jei nori tiksliai prognozuoti turnyro rezultatus. Vietoj senkančios sveikatos juostos žalos procentai apskaičiuojami naudojant skaitiklį, kuris laikui bėgant didėja.

Kodėl „Alliance Esports“ yra populiarus?

Išmintingas žaidėjas, rinkdamasis garsią sporto komandą, atsižvelgs į keletą veiksnių. Vienas iš svarbiausių – nuoseklumas. Nors per daugelį metų Aljansas patyrė tam tikrų nuostolių, jiems taip pat pavyko gerai pasirodyti. Susumavus visus jų rungtynių rezultatus, tampa aišku, kad Aljansui nuo 2013 m. puikiai pasisekė.

Daugelis esport komandų mėgsta prisijungti prie įvairių įvairūs esporto turnyrai. Problema ta, kad jie gali išplisti per ploni. Priešingai, Aljansas nusprendžia sutelkti dėmesį į keletą pavadinimų. Tai reiškia, kad jie gali skirti savo energiją savo veiklos gerinimui. Tai tapo laimėjusia strategija.

Aljansas taip pat turi gana atrinktą žaidėjų grupę. Iš pažiūros jie gali atrodyti ne tokie aukšto lygio komanda. Tačiau naudodamas tik pačius geriausius žmones, Aljansas įsitvirtino kaip elitinė organizacija. Tai taip pat reiškia, kad lažybų dalyviai, statydami aljanso statymą, gali rinktis iš mažiau asmenų. Jei būtų daugiau žaidėjų, tikimybė prognozuoti laimėjimą sumažėtų.

Aljanso apdovanojimai ir rezultatai

Populiariausios esporto komandos turi turėti pergalių. Bookies pastebėjo, kai „Alliance Dota 2“ komanda laimėjo pagrindinį prizą 2013 m Tarptautinė. Jie finale nugalėjo buvusius čempionus Natus Vincere. Rezultatas 3:2. Grupių etapuose „Alliance“ finišavo 14:0, tai puikus šių varžybų rekordas. Tačiau jie taip pat du kartus pralaimėjo Na'Vi ir vieną kartą DK komandai.

Kitais metais jų rezultatai buvo prastesni. Aljansui nepavyko apginti savo karūnos. Jie užėmė 11 vietą, o rekordas buvo mažesnis nei žvaigždžių 6:9. Dėl to jų sąrašas subyrėjo ir Aljansas persikėlė į kitus žaidimų turnyrus.

Kai Alliance prisijungė prie Europos lygos legendų čempionato serijos 2013 m., jie užėmė 3 vietą 16:12. Jie atsiliko nuo varžovų SK Gaming ir Fnatic. Žaidėjas Froggenas buvo išrinktas MVP už Spring Splitą. Atkrintamųjų varžybų metu jie nukrito į 4 vietą ir pusfinalyje pralaimėjo „Fnatic“. Po vasaros padalijimo komanda baigėsi rezultatu 21:7. Svarbiausias jų metų akcentas buvo laimėjimas League of Legends pasaulio čempionatas po pergalės 3:1 prieš Fnatic.

Pinigai laimėjo

Esport komandų sėkmė dažnai priklauso nuo pinigų suma, kurią jos galiausiai gauna laikui bėgant. Bukžeriai dažniausiai į tai atsižvelgia spręsdami dėl šansų laimėti. Nuo pat jų įkūrimo Aljansas dalyvavo daugiau nei 360 turnyrų. Bendras uždirbtas piniginis prizas viršija 6 846 000 USD. Tai daro juos labai aukšto lygio komanda, kurios reikia saugotis.

Didžioji šių lėšų dalis buvo laimėta žaidimo „Dota 2“ rungtynėse. Tiesą sakant, 84% jų buvo sukaupta. Taip yra dėl dviejų dalykų: didelio Dota turnyrų skaičiaus ir išskirtinio Aljanso žaidėjų pasirodymo šiame titule. Priešingai, pinigų suma, uždirbama iš kitų atskirų žaidimų, yra nedidelė. Nors uždirbti 115 647 USD iš „Apex Legends“ skamba įspūdingai, tai sudaro tik 1,70 % Aljanso prizų. Neseniai komanda išplėtė savo pasiekiamumą kovos žanre. Iki šiol jie laimėjo 301 124 USD. Tai sudaro 4,40 % bendros jų sumos.

Kai lošėjai atsižvelgia į visą šią statistiką, tampa aišku, kad didžiąją Aljanso sėkmę lemia vienas žaidimas: Dota 2. Todėl lažybininkas gali norėti sutelkti dėmesį į šį titulą, kai stato statymą. Problema ta, kad „Alliance“ nebedalyvauja „Dota“ renginiuose. Tačiau komandai plečiant savo pasiekiamumą, artimiausiu metu tai gali pasikeisti.

Geriausi Aljanso žaidėjai

Aukščiausia esporto komanda yra tokia gera, kiek jos žaidėjai yra individualūs. Kadangi aljansas yra įsikūręs Švedija prasminga, kad jų geriausi nariai taip pat kilę iš šios šalies. Jei žmonės esporto sėkmės kriterijus grindžia uždirbta pinigų suma, geriausiųjų dešimtuke galima laikyti šiuos Aljanso žaidėjus:

  • Gustavas Magnussonas (s4)
  • Jonathanas Bergas (Loda)
  • Jerry Lundqvistas (EGM)
  • Joakimas Akterhallas (Akke)
  • Henrikas Ahnbergas (Admiral Bulldog)
  • Simonas Haagas („Handsken“)
  • Linusas Blomdinas (Limmp)
  • Nikolajus Nikolovas (Nikobaby)
  • Adamas Lindgrenas („Armada“)
  • Artsiom Barshak (fng)

Esporto žaidėjai, kurie palaiko šiuos žaidėjus, pastebės, kad jie turi tam tikrų bendrų dalykų. Jie turi daug žinių apie žaidimą ir sugalvoja taktiką, kad įgytų pirmąją vietą. Kartais žaidėjas bus pasirinktas Aljanso dėl specifinių įgūdžių. Pavyzdžiui, geriausi „Trackmania“ žaidėjai greitai ir tiksliai valdo transporto priemones.

Geriausi mūšio karališkieji žaidėjai turi įgūdžių, kurie sutampa su pirmojo asmens šaudyklėmis. Greitis būtinas tiems, kurie nori varžytis kovinių žaidimų varžybose. Reikėtų pažymėti, kad Aljanse yra valdymo komanda, kuri nusprendžia, kuriuos žaidėjus siųsti į tam tikrus turnyrus. Todėl visos komandos sėkmei didelę įtaką daro jų sprendimai.

Kur ir kaip lažintis dėl Aljanso

Geriausios esporto lažybų svetainės suteiks vartotojams prieigą prie kuo daugiau žaidimų rinkų. Jei ne, tada bus sunkiau rasti specialistus. Geros naujienos yra tai, kad „Alliance“ yra gerai žinoma ir pagrindinė esporto organizacija. Jei lažybininkas turi skyrių, skirtų vaizdo žaidimų įvykiams, ši komanda greičiausiai pasirodys.

Tačiau mažai tikėtina, kad Aljansas šiose rinkose bus matomas visus metus. Vietoj to, žaidėjas turės palaukti, kol prasidės tinkamas turnyras. Konkrečiai, jie turėtų atkreipti dėmesį į renginius, susijusius su Fortnite, Super Smash Bros., Apex Legends ir Trackmania.

Tinkama lažybų strategija priklausys nuo konkretaus žaidimo. Aljansas yra gerbiamas už patekimą į finalinį turnyrų etapą. Todėl lošėjas gali norėti palaukti iki pusfinalio. Tai leis jiems stebėti Aljanso veiklą ir analizuoti savo stipriąsias puses. Battle Royal žaidimai visada yra rizikingas statymas, nes žemėlapyje yra tiek daug žaidėjų. Geriau rinktis lenktynių titulus, nes reikia atsižvelgti į mažiau kintamųjų. Komandinių renginių metu Aljanso sėkmė priklausys nuo to, kaip kiekvienas narys papildys vienas kitą.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė