„Alliance" iš pradžių priklausė „GoodGame" agentūrai. Tai buvo „Twitch", žaidimų transliacijos paslaugos, kurią valdo „Amazon", dukterinė įmonė. 2016 m. „Alliance" paskelbė apie savo sprendimą palikti „GoodGame" ir tapti visiškai žaidėjo nuosavybe. Tai reiškia, kad komandos nariai turi papildomą finansinį paskatą laimėti rungtynes. Ši komanda sulaukė esporto lažybų svetainių dėmesio dėl aukšto lygio laimėjimų. Pavyzdžiui, 2013 m. jie laimėjo tarptautinį turnyrą ir gavo didžiausią prizą per visą esporto istoriją.
Geriausiose esporto komandose turi būti aukštos kvalifikacijos narių, kurie galėtų pranokti konkurentus. Nuo jų atsiradimo Aljansas įdarbino keletą didelių vardų. Pavyzdžiui, 2013 metais prie jų gretų prisijungė „StarCraft" žaidėjas Naniwa. Po metų eports žurnalistikos svetainės pranešė, kad Armada prisijungė prie komandos. Tai buvo svarbu, nes jie buvo laikomi vienais geriausių „Super Smash Bros." žaidėjų trasoje.
2013 m. pabaigoje komanda nusprendė nebedalyvauti Europos lygos legendų čempionato serijoje. Jie taip pat išleido „SortOf", paskutinį „Starcraft II" grotuvą. Tai daugiausia lėmė naujos taisyklės, kurios neleido agentūroms turėti kelių komandų. Tai buvo pagrindinis veiksnys, kodėl Alliance paliko GoodGame ir padidino žaidėjų savarankiškumą. Esporto lažybų gerbėjai turi atsižvelgti į šią problemą, statydami statymus Aljansui. Jie turi puikių rezultatų tam tikruose tituluose, prieš juos visiškai palikdami.
Kartais jie gali numesti žaidėjus dėl išorės įtakos. Tuo pačiu metu daugelis besiformuojančių žaidėjų yra suinteresuoti prisijungti prie Aljanso dėl to, kad jų nekontroliuos didelė agentūra. Šie kintamieji gali turėti tiesioginės įtakos Aljanso rungtynių lažybų koeficientams.