Geriausi 10 ESports Jungtinė Karalystė 2022-iais

Esporto entuziastai pasitelkia sąmojį ir kruopštumą, norėdami lošti dėl laimėtojų JK lažybų veiksmuose. Lažybos dėl esporto Jungtinėje Karalystėje (JK) yra ne tik teisėtos; jis yra labai populiarus tarp sporto gerbėjų. Tiesą sakant, kai kurie didžiausi žaidimų pramonės prekės ženklai sparčiai auga, nes JK lažybose esportas plečiasi ir populiarėja.

Turėdami didelę rinkos vertę, JK esporto lažybos ir toliau sulaukia didelių įmonių ir žaidėjų dėmesio. Nuo League of Legends iki Dota 2, esporto žaidimai pritraukia nemažą gerbėjų bazę, fenomenalų augimą ir rekordinius prizų fondus turnyruose.

Geriausi 10 ESports Jungtinė Karalystė 2022-iais
Lažybų svetainės JK

Lažybų svetainės JK

Įtūžis dėl to, kas laimės didžiuosiuose tarptautiniuose konkursuose, skatina esporto augimą ir skatina norą įtraukti lažybas į rinką. Štai keletas JK esporto lažybų svetainių, kurios JK populiarėja

Spreadex

Turėdama 10 procentų lažybų, skirtų lažybų skirtumui, rinkos, „Spreadex“ siūlo JK esporto lažybų entuziastams daugybę privalumų, susijusių su „Live eSports Gaming“ lažybomis.

Mergelės Bet

Mokėjimo lankstumas išskiria šią lažybų svetainę iš paketo. Tiems, kurie renkasi populiarią skaitmeninę piniginę, ji siūlo daugybę mokėjimo parinkčių, įskaitant PayPal.

QuinnBet

„QuinnBet“ yra populiarus pasirinkimas tarp britų, kurie renkasi lažintis dėl esporto, siūlantis puikią tiesioginę šimtų eSporto lažybų JK įvykių transliaciją.

Naudodamiesi licencijuotomis lažybų agentūromis internetu, britai gali lažintis legaliai. „Esports“ svetainės, skirtos azartiniams lošimams, daugiausia dėmesio skiria vaizdo žaidimams, kad užtikrintų didelę rinkos dalį nuolat besiplečiančioje ir besivystančioje pramonėje. Jungtinėje Karalystėje JK sporto lažybų pramonė ir toliau kasmet auga 8,5 proc., sukuriant daugiau nei 1200 darbo vietų ir įnešant į ekonomiką maždaug 12 mln.

Dėl teigiamo poveikio britai visais lygmenimis reklamuoja esporto lažybų svetaines JK. Nuo technologinės pažangos iki reguliavimo stabilumo – auganti JK el. sporto pramonė turi daug įmonių ir vyriausybės paramos, kuri padėtų jai pasiekti didžiausią potencialą, kai rinka vystosi nuo kuklios pradžios iki tvirto gerbėjų įsitraukimo.

Lažybų svetainės JK
eSporto lažybų istorija Jungtinėje Karalystėje

eSporto lažybų istorija Jungtinėje Karalystėje

Esports nuėjo ilgą kelią nuo Space Invaders turnyrų devintajame dešimtmetyje iki neseniai ESPN įsiveržimo į rinką. Vos per kelis dešimtmečius ši pramonė išaugo į kelių milijardų svarų sterlingų rinką. Dar aštuntajame dešimtmetyje konkurencinis esportas pavergė žaidėjų vaizduotę. Nuo teniso iki kosminių karų, ankstesnės rungtynės sulaukė didelio turnyro dalyvių susidomėjimo. 1981 m. buvo sukurtas pirmasis pasaulio rekordinis žaidimų korpusas „Twin Galaxies“, skirtas sekti žaidėjų rezultatus populiariuose vaizdo žaidimuose.

Dešimtajame dešimtmetyje konsoliniai žaidimai buvo įnirtingi tarp entuziastų, kurie buvo pasinėrę į muštynes ir pirmojo asmens šaudymo vaizdo pramogas. Besivystanti technologija sukėlė žaidimo revoliuciją, atverdama nuotolinį grupinį žaidimą per vietinius tinklus (LAN).

1997 m. organizatoriai įkūrė profesionalią kibernetinės atletikos lygą, o esporto žaidėjai mėgavosi vis didesniu populiarumu, kai kurie iš žaidimų ir reklamų uždirbo nemažas pinigų sumas. Johnathanas „Fatal1ty“ Wendelis yra vienas iš pionierių, kuris, kaip pranešama, per savo žaidėjo karjerą surinko daugiau nei pusę milijono.

Ankstyvos sėkmės padėjo JK esporto lažybų populiarumui ateinančiais metais smarkiai išaugti. 1999 m. Counter-Strike pradėjo veikti ir toliau mėgavosi populiarumu visame pasaulyje. Iki 2000 m. „Xbox“ žaidėjai žaidė vienas prieš kitą „Halo 2“, kuris buvo kitų populiarių pirmojo asmens šaudyklės vaizdo žaidimų, tokių kaip „Call of Duty“, pirmtakas.

Neseniai

Žaidėjai žaidžia nuotoliniu būdu su draugais ir nepažįstamais žmonėmis internete, todėl pramonė ir toliau auga. Tiesą sakant, universitetai visoje JK integruoja esportą į mokymo programas. Esporto evoliucija į švietimą prasidėjo koledžo lygio kursai, karjeros mokymai ir komandinės varžybos.

Pastaruoju metu didžiulis JK lažybų augimas išaugo į tradicinę žiniasklaidą, o žinomi leidiniai skelbia apie varžybas ir transliuoja esporto programas pagrindiniuose tinkluose. Esporto lažybų svetainės JK rinka perėjo į pagrindinį gyvenimą.

Per pastaruosius kelerius metus JK esporto lažybų pramonė labai išaugo ir toliau klesti. Didesniuose didžiuliuose tinkluose, pvz., ESPN, transliuojant pagrindinius leidinius, esportas padarė savo poveikį ir pereina į pagrindinį srautą. Iki 2027 m. numatomos beveik 6 mlrd. USD pajamos, palyginti su 776 mln. USD prieš dešimtmetį, pasaulinis augimas rodo, kokią įtaką rinka darosi ateities kartoms.

Ateities

Kadangi JK esporto lažybų pramonė ir toliau traukia gerbėjus, ateitis atrodo daug žadanti. Tiesą sakant, 2021 m. legendų pasaulio čempionatas pritraukė beveik tiek pat žiūrovų, kiek ir „Superbowl“. Ekspertai prognozuoja, kad iki 2023 m. rinka kasmet augs 15 procentų. JK el. sporto lažybų svetainės UK paskatins eksponentinį kūrybinės ir skaitmeninės industrijos augimą, sudarydamos 8 procentus pasaulinės JK lažybų rinkos.

Lažybų institucijoms didžiulis augimas atneša didelių pajamų iš gerbėjų, kurie trokšta dar daugiau žaidimo ir žiūrovų. Pasauliniai prekių ženklai įneša į rinką teisėtumo. Pavyzdžiui, „Levi“, „Marvel Entertainment“ ir „Red Bull“ investuoja milijonus į komandų ir turnyrų rėmimą.

Turėdami beveik 460 milijonų visame pasaulyje ir, kaip tikimasi, iki 2023 m. išaugs iki beveik 650 milijonų, populiarūs esporto žaidėjai pritraukia gerbėjų, norinčių lažintis dėl dažnų individualių ir komandinių laimėtojų.

Lažėjai turi daugybę lažybų variantų. Nuo paprastų rungtynių lažybų iki sudėtingesnių lažybų – lošėjai gali pasirinkti derinti daug statymų arba lažintis dėl kaupiamojo kupono – rizikingesnio pasiūlymo. Konkretesnės statymo parinktys leidžia žaidėjams lažintis, kuri komandos žaidėjas užregistruos daugiausiai nužudymų arba laimi žemėlapį Counter Strike-Global Offensive. Stebėdami gyvas rungtynes lažybininkai gali pasirinkti statymus žaidimo metu.

Lažybų rinkai neatsiliekant nuo didelio esporto populiarumo, reguliuotojai stengiasi užtikrinti milijonų britų, lažinančių esporto žaidimuose, saugumą.

eSporto lažybų istorija Jungtinėje Karalystėje
Ar kazino Jungtinėje Karalystėje legalūs?

Ar kazino Jungtinėje Karalystėje legalūs?

JK lažybininkai turi patikrinti lažybų tarpininko licenciją, kad įsitikintų, jog ji veikia teisėtai. Svetainės pagrindiniame puslapyje ir pagalbos skiltyje dažniausiai pateikiama informacija apie savo žaidimų licenciją. Siekiant užtikrinti, kad lažybų davėjas lažintųsi teisėtai, prieš atidarant internetinę sąskaitą tam tikroje JK sporto lažybų lažyboje labai svarbu rasti licencijos informaciją.

Kadangi esporto lažybos yra ankstyvoje stadijoje, palyginti su kitų sporto šakų lažybomis, pvz., žirgų lenktynėmis, keliose svetainėse JK siūlomos esporto lažybų svetainės, neįgyjant atitinkamos veiklos licencijos.

Įstatymai

Kad įstaiga galėtų siūlyti JK esporto lažybas, jos vadovai turi gauti Britanijos lošimų komisijos licenciją. Nuo 2005 m. Lošimų įstatymas reglamentuoja JK komercines lažybas, įskaitant loteriją. Jei lažybininkas negali rasti informacijos apie licenciją, jis turėtų ištirti kitas esporto lošimo įstaigas, kurios yra tinkamai licencijuotos ir veikia legaliai.

Komisija taiko griežtus patvirtinimo reikalavimus. Įstaigos turi įrodyti, kad jos nemanipuliuoja rungtynių koeficientais, kad užtikrintų sąžiningas lažybas dalyviams. Lažybos su sporto lažybų nuosavybe, pvz., avatarais, yra draudžiamos. Teisėtos mokėjimo priemonės naudojimas užtikrina, kad namas nepasinaudos lažybininku.

Licencijuotos patalpos turi patikrinti žaidėjo tapatybę su vyriausybės išduotu asmens tapatybės dokumentu, pvz., pasu arba vairuotojo pažymėjimu. Identifikavimas neleidžia nepilnamečiams dalyvauti azartiniuose lošimuose ir apsaugo žaidėjus nuo sukčių.

Ar kazino Jungtinėje Karalystėje legalūs?
Jungtinės Karalystės žaidėjų mėgstamiausi žaidimai

Jungtinės Karalystės žaidėjų mėgstamiausi žaidimai

Bėgant metams esporto žaidimai toliau vystėsi. Nuo 2010 m. kelių žaidėjų internetiniai mūšio žaidimai pritraukia milijonus sekėjų. Supriešindami dvi penkių žaidėjų komandas, komandos draugai naudoja strategiją, įgūdžius ir žaidimo elementus, kad įveiktų varžovus. Kiekvienas žaidėjas valdo personažą, kuris tampa stipresnis, bendradarbiauja su komandos nariais ir bando nugalėti priešą.

Nuo League of Legends iki Dota 2 kelių žaidėjų mūšiai populiarėja. Turėdama daugiau nei 115 milijonų registruotų žaidėjų paskyrų League of Legends yra žaidimų lyderė. Iki 2019 m. Dota 2 taip pat sulaukė didelio populiarumo – tarptautinis prizinis fondas siekė daugiau nei 34 mln. USD, lyginant su lygos 6 mln. USD priziniu fondu.

Papildomi JK populiarūs žaidimai yra CS:GO, Rocket League, Fortnite, Overwatch ir Valorant. Individualiai ir kolektyviai šie žaidimai daro įtaką žaidėjų tarpusavio sąveikai ir skatina jau populiarią rinką, pritraukdami milijonus rėmėjų ir piniginių prizų iš didžiųjų korporacijų.

Kadangi esporto komandos ir organizatoriai valdo stiprias ir augančias internetines bendruomenes, skaitmeninis srautinis perdavimas per „YouTube“, „Twitch“ ir kitas platformas tampa populiariausiais esporto varžybų platinimo būdais. Beveik 5 milijardai nuolatinių interneto vartotojų ir daugiau nei 50 milijardų internetinių lošimų rinka, e-sporto varžybos dar turi pasiekti JK visą pasiekiamumo, pajamų ir poveikio potencialą.

Jungtinės Karalystės žaidėjų mėgstamiausi žaidimai
Mokėjimo būdai Jungtinėje Karalystėje

Mokėjimo būdai Jungtinėje Karalystėje

Vis daugiau lažybininkų dalyvauja JK esporto lažybose, todėl patikimi mokėjimo būdai siūlo sporto lažybų sąskaitų finansavimo galimybes. Štai keletas variantų, kuriuos JK esporto lažybų svetainės siūlo lošėjams, atliekantiems skaitmeninius statymus.

Kreditinės kortelės

MasterCard ir Visa yra labai gerbiami prekių ženklai, kurie abu siūlo saugias mokėjimo galimybes. JK esporto lažybų įstaigos leidžia lankytojams įnešti indėlius kredito ir debeto kortelėmis dėl įrodyto saugumo ir patogumo klientams. Pasaulinės saugumo priemonės užtikrina, kad žaidėjai būtų apsaugoti, kai deponuoja lėšas JK esporto lažyboms.

Neteller

Neteller yra populiari elektroninė piniginė, kurią JK esporto įstaigos plačiai priima, kad galėtų įnešti lėšų ir padengti skolas už lažybų įsipareigojimus. Žinoma dėl momentinių operacijų, elektroninė piniginė siūlo kompensuotą ir saugų finansavimą. Atlikdami paprastą registracijos procesą, lažybininkai gali naudoti 22 įvairias valiutas saugiai įnešdami pinigus lažyboms.

Skrill

„Skrill“ yra el. piniginė, kuri yra populiari dėl savo tvirtų saugos funkcijų ir lengvo naudojimo. Lažytojus vilioja ir pagrįsti platformos mokesčiai – vartotojams teikiamos nebrangios ir nemokamos paslaugos. Laikantis griežtų Finansinio elgesio tarnybos taisyklių, Skrill elektroninė piniginė padeda esporto entuziastams saugiai lažintis internetu.

PayPal

Tarptautiniu mastu pripažintas prekės ženklas „PayPal“ siūlo britams tą patį patogumą ir funkcijas, dėl kurių elektroninė piniginė išpopuliarėjo visame pasaulyje. Nors kai kurie žaidėjai gali teikti pirmenybę kreditinėms kortelėms, „PayPal“ lažybininkams siūlo saugų kredito kortelės naudojimo būdą, nepateikiant jos internetinei esporto lažybų svetainei JK. Lažytojai registruojasi PayPal pateikdami platformai informaciją tapatybei patvirtinti.

Mokėjimo būdai Jungtinėje Karalystėje
DUK

DUK

Esporto entuziastai ir lažybininkai ieško atsakymų, kur ir kaip lažintis. Pateikiame atsakymus į kelis dažniausiai užduodamus klausimus. Lažybų tarpininko pasirinkimas ir lėšų įnešimas yra pirmasis žingsnis lažybininkams, kurie pasirenka dalyvauti esporto lažybose, vienoje iš greičiausiai augančių rinkų pasaulyje.

Kas yra eSporto lažybos?

Kadangi esportas yra kelių milijardų dolerių vertės rinka, jos populiarumas kasdien auga. Esporto entuziastų gretas papildo lošėjai. Profesionalūs žaidėjai kovoja vienas su kitu įgūdžius, kad kasmet laimėtų milijonus piniginių prizų.

Tuo pačiu metu lažybininkai stato, kuris žaidėjas ar komanda turi geriausią protinį aštrumą ir žaidimo patirtį. Naudodami skaitmeninę piniginę lažybininkai atlieka piniginius statymus už esporto komandas ir atskirus žaidėjus. Jei lošėjas yra tikslus, jis gali gauti išmokėjimą pagal statymo metu turimus koeficientus.

Kaip išsirinkti lažybų tarpininką?

Licencijuotų lažybų įstaigų tyrimas yra geriausias būdas pasirinkti internetinį lažybų tarpininką. Dauguma sporto lažybų pasiūlys patrauklių paskatų registruoti naujus lažybininkus. JK lažybų tarpininkai turi parodyti licenciją patvirtinančius dokumentus. Atidžiai perskaitykite svetainės sąlygas, šansus ir reklamas. Palyginkite skirtingas svetaines atidžiai skaitydami internetines apžvalgas.

Apribojimai taikomi tam tikroms reklamoms. Įprasta, kad lažybininkai, kurie neskaito smulkiojo šrifto, klaidingai supranta su premijomis ir paskatomis susijusias sąlygas. Licencijuotos patalpos labiau linkusios laikytis nustatytų įstatymų, taisyklių ir gairių. Prieš įnešdami lėšas įsitikinkite, kad lažybų tarpininkas turi licenciją.

Ar saugu įnešti pinigus į eSports lažybų tarpininką?

Licencijuoti lažybų tarpininkai nėra saugūs. Patikrinkite, ar svetainė yra licencijuota JK lošimų komisijos. Komisija, tvirtindama lošimo įstaigas, laikosi griežtų taisyklių. Licencijuota platforma pagrindiniame puslapyje drąsiai rodys licencijos įrodymą. Jei nėra tikras, lažybininkas gali susisiekti su Komisija, kad patvirtintų, ar JK sporto lažybų verslas veikia teisėtai.

Ar azartiniai lošimai eSporte sukelia priklausomybę?

Kaip ir visos azartinių lošimų veiklos, ekspertai rekomenduoja dalyviams, lažinantiems pinigus už esporto rungtynes, komandas, žaidėjus ir rezultatus, pasirinkti savarankiškai stebėti lažybų elgesį. Atpažinkite įspėjamuosius per didelio lošimo požymius, įskaitant nesugebėjimą nutraukti lošimą arba statyti daugiau, nei žaidėjas gali sau leisti išleisti. Licencijuotos JK esporto lažybų svetainės gali pasiūlyti lankytojams informacijos apie organizacijas, kurios padeda probleminiams lošėjus.

DUK