Nors žaidėjų tai nėra dažnai paplitusi nuomonė, eSports lažybų svetainės palaikymo skiltiss yra toks pat svarbus kaip ir bet kuris kitas. Jei kas nors yra jūsų pusėje, jūsų gyvenimas gali labai pasikeisti. Nėra jokios priežasties, kodėl lošimų sektoriuje tai turėtų būti kitaip.
GunsBet iniciatyva teikti savo nariams pagalbą ištisus metus 24 valandas per parą yra pagirtina. Ši tarnyba gali nagrinėti skundus ir prašymus pateikti užklausas bei problemas ir tai padarys greitai ir efektyviai.
Susisiekti su Gunbet klientų aptarnavimo tarnyba yra paprasta; tai galite padaryti tiesioginiu pokalbiu, el. paštu arba telefonu.
Štai keletas būdų, kaip žaidėjai gali susisiekti su GunsBet dėl savo rūpesčių ar klausimų.
Šie kanalai gali atsakyti į visus jums, kaip klientui, kilusius klausimus – nuo technologinio sudėtingumo iki pagrindų. Kaip minėta anksčiau, jų pagalbos paslaugos teikiamos 24 valandas per parą, 365 dienas per metus.
Taip pat verta paminėti, kad GunsBet yra viena iš detaliausių DUK skilčių, kurioje atsakoma į visus administracinius klausimus.
Kaip ir pačiame pagrindiniame GunsBet svetainės puslapyje, palaikymo parinktims taip pat trūksta įvairovės, reikalingos tokiai didelei pasaulinei veiklai. Tačiau gali būti suprantama, kad tai padeda GunsBet nustatyti griežtas taisykles savo ribotoms šalims ir skatinti saugų bei atsakingą lošimą.
Panašu, kad palaikymo kalbų parinktys nėra įvairios, kitaip nei tai, kas rodoma pagrindiniame GunsBet eSports lažybų svetainės puslapyje.
Pagrindinės palaikymo kalbos, kurias GunsBet siūlo visiems kanalams: