2010 m. SC II pirmtakas StarCraft Brood Wars turėjo didelę gerbėjų bazę, kuri padėjo SC II užsitikrinti galingą ir platų populiarumą, kai jis iš pradžių buvo paleistas. Pastaraisiais metais milijonai žaidžia žaidimą, stebi tiesiogines transliacijas ir žiūri televizorių, kad pamatytų žaidėjus, kurie varžosi vienas su kitu turnyruose.
Populiariausias Pietų Korėjoje, žaidimo gamintojas demonstruoja a StarCraft II čempionato renginys. Gerbėjai žavisi žaidimu ir jo variantais, įskaitant „Heart of Swarm“ ir „Legacy of Void“. Žaidėjai žaidžia profesionaliai, sukeldami vis didesnį susidomėjimą prekės ženklu. Tačiau muštynės dėl transliavimo teisių dominuoja internetinių lažybų žanre ir privertė sumažinti SC II matomumą.
Sunki konkurencija
Tarp populiarių žaidimų pavadinimų Legendų lygos ir Dota 2, StarCraft konkurentai rinkoje. Kadangi šie žaidimai taip pat yra taktiniai ir juose dalyvauja daugiau jaunesnių žaidėjų nei SC II, rėmėjai traukia į platesnę auditoriją. Pietų Korėjoje „eSports Players Association“ maždaug dešimtmetį transliavo „StarCraft II“ esporto renginius ir atsisakė dalytis pelnu su žaidimo kūrėju „Blizzard Entertainment“.
„Blizzard“ susivienijo su konkuruojančiais platintojais ir pareikalavo KeSPA honorarų, kad galėtų legaliai transliuoti SC II turnyrus. Dėl KeSPA reikalavimų nesilaikymo populiariausias SC II regionas prarado žiūrovus ir profesionalius žaidėjus.
Nors „Blizzard“ palaiko savo StarCraft II čempionato renginį, kurio prizinis fondas yra daugiau nei 150 000 USD, čempionato populiarumas ir priziniai pinigai yra mažesni. Panašūs pasauliniai esporto renginiai žaidėjams siūlo milijonų dolerių prizus. Vis dėlto SC II yra populiarus žaidimas, kurį žiūrovams įdomu žiūrėti. Visos pagrindinės esporto lažybų svetainės siūlo lošėjams būdus lažintis SC II turnyruose ir renginiuose.