Nors eSports lažybų svetainėse yra daugiau nei tuzinas vaizdo žaidimų, CS: GO yra viena iš dominuojančių jėgų. Remiantis Narus Advisors LLC ir Eilers & Krejcik Gaming publikacijos statistika, CS: GO lažybos yra antroje vietoje pagal eSporto lažybų apimtį ir sudaro 29 % visų eSporto statymų.
Counter-Strike: Global Offensive, paprastai žinomas kaip CS: GO, yra įtraukiantis kelių žaidėjų pirmojo asmens šaudyklės AAA pavadinimas, kurį sukūrė ir išleido „Valve“ ir Hidden Path Entertainment. 2012 m. išleista tai yra ketvirtoji Counter-Strike serijos dalis.
Šis žaidimas turi keletą naujų priedų, kurie išskiria jį iš pirmtako. Žaidime yra nauji žemėlapiai, nauji personažai, nauji žaidimo režimai, naujas ginklų rinkinys, piršlybų funkcijos ir konkurencingos įgūdžių grupės.
CS: GO rungtynėse yra dvi pusės – teroristai ir kovotojai su terorizmu. Abi pusės dalyvauja mūšiuose keisdamosi puses. Žaidimo objektas priklauso nuo režimo. Kai kurie tikslai apima vietos užtikrinimą, bombų nukenksminimą, įkaitų gelbėjimą ir įkaitų gaudymą.
Kalbant apie žaidimo režimus, CS: GO turi 9; Konkurencinga, atsitiktinė, pavojaus zona, „Wingman“, „Deathmatch“, ginklų kursai, ginklų lenktynės, griovimas ir skraidantis skaitininkas. Demolition, žaidimo režimas, apimantis bombų nukenksminimą, yra populiariausias iš dviejų klasikinių režimų.
Išleidus CS: GO, jis buvo nuoširdžiai priimtas. Vaizdo žaidimų kritikai gyrė kūrėjų komandą už sklandų žaidimo eigą ir ištikimybę serijai. Žaidimo mechanika, grafika ir garsas taip pat labai pagerėjo, todėl žaidėjams buvo suteiktas tikroviškumas ir panirimas į mūšio lauką. Tačiau CS: GO taip pat turėjo nemažą dalį neapykantų. Buvo skirtumų tarp konsolės ir asmeninio kompiuterio versijų. Kai kuriems gerbėjams tai nieko gero nežadėjo.