Geras klientų aptarnavimo skyrius išskiria eSporto lažybų svetainę iš konkurentų. Tie, kurie žaidė eSporto lažybas internetu, puikiai žino šį faktą.
Campobet pagalbinį personalą sudaro draugiški specialistai, turintys daug žinių apie azartinių lošimų pramonę, kad padėtų lažybininkams iškilus bet kokiems rūpesčiams. Jei žaidėjai turi klausimų ar rūpesčių, jie pasiruošę padėti.
Bet kuriuo dienos ar nakties metu žaidėjai gali susisiekti su CampoBet eSports lažybų tarnybos palaikymo komanda ir tikėtis greito atsakymo. Tiesioginis pokalbis ir el. paštas yra bendravimo būdai, prieinami tiems, kuriems reikia pagalbos.
Štai būdai susisiekti su Campobet.
Dauguma lažybų nori naudoti tiesioginio pokalbio metodą, nes tai gali gauti tiesioginius atsakymus. Žaidėjams gali tekti įvesti savo vardą ir el. pašto adresą, kad galėtų pradėti tiesioginį pokalbį su klientų aptarnavimo personalu.
El. pašto metodas gali būti geresnis sudėtingesniems klausimams, o CampoBet garantuoja atsakymus per 45 minutes.
Nors DUK sritis naudinga sprendžiant pagrindines problemas, kai kurie atsakymai gali būti informatyvesni. Be to, labai svarbu priminti lažybininkams, kad jie turi susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba, kad gautų pradinį pasiūlymą ir didžiąją dalį CampoBet paskatų.
Nepaisant įvairių svetainės kalbų parinkčių, klientų aptarnavimo kalbos yra ribotos. Šiuo metu vienintelė galima palaikymo kalba yra anglų.
Dėl to gali kilti problemų lažybininkams, kurie nelabai moka kalbą, nes jiems gali kilti problemų susisiekiant su klientų palaikymo tarnyba dėl savo rūpesčių ar klausimų.