Betsson savo nariams teikia pirmenybę aukščiausios klasės klientų aptarnavimui. Tai rodo savo atsidavimą išsiskirti iš daugelio lažybų platformų ir pasiūlyti puikią žaidimų patirtį.
Šios lažybų svetainės įvairi, įvairiomis kalbomis dirbanti palaikymo komanda yra kompetentinga. Kiekvienas jos narys yra sukaupęs ilgametę patirtį ir turi aukščiausią profesionalumo lygį. Tai leidžia jiems greitai ir mandagiai atsakyti į pirkėjų užklausas, pasinaudojant pačia naudingiausia informacija.
Šių paramos metodų reakcijos laikas skiriasi. Nors el. laiškas svyruoja nuo 30 iki 60 minučių, tiesioginis pokalbis trunka apie 30 sekundžių. Užtrunka apie 15–60 minučių, kol platforma perskambina pirkėjams, kai jie nurodo, kada jie bus pasiekiami. Tie, kurie skambina Betsson per karštąją telefono liniją, per kelias minutes gali susisiekti su vienu iš savo klientų aptarnavimo ekspertų.
„Betsson“ klientų aptarnavimo specialistai yra pasiekiami 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę.
Kai lošėjas nenori susisiekti su Betsson palaikymo komanda ir jam vis tiek reikia pagalbos, yra alternatyva. Šios platformos pagalbos centre yra DUK skyrius su išsamiais atsakymais, kurie gali padėti išspręsti įvairias problemas, susijusias su šiais klausimais:
Kai kurie pradedantieji žaidėjai prisipažino, kad buvo suglumę nuspręsdami, kaip geriausia susisiekti su Betsson palaikymo komanda. Na, o pasirinkimas tampa paprastas dalykas, kai atsižvelgiama į konkretaus metodo ypatybes ar patogumą.
Pavyzdžiui, tarkime, kad bandoma pasirinkti skambutį ir tiesioginį pokalbį. Pastarasis gali pasigirti greičiu ir yra geriausias pasirinkimas nariams, kuriems reikia kuo greičiau atsakyti. Skambučiai tinka tiems, kurie negaili palaukti keletą minučių ir nėra susirašinėjimo gerbėjai.