Statykite Honor of Kings World Champion Cup 2024

„Honor of Kings“ esporto turnyras Pasaulio taurė pritraukia aukščiausio lygio talentus iš viso pasaulio. Internetinis esporto turnyras, kuriame yra nepaprastai populiarus Tencent vaizdo žaidimas Honor of Kings, demonstruoja žaidimo dominavimą rinkoje. Pradedant nuo pavadinimo, parduodamo tik kinams, pavadinimas išplito visame pasaulyje. Honor of Kings dabar turi 100 milijonų žaidėjų.

Kaip šeštoji čempionų taurės serija dėl titulo, 2021 m. renginys pasiūlė 50 000 000 CNY prizinį fondą. Nuo 2016 m. čempionato turnyras žavėjo gerbėjų vaizduotę ir jaudulį, supažindindamas geriausius pasaulio žaidėjus su gausia ir besiplečiančia titulo gerbėjų baze.

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

„Valor“ arena

Logistiniai iššūkiai, susiję su pandemija Kinijoje, privertė pareigūnus perkelti renginio laiką. Iki 2021 m. rugpjūčio mėn. „Arena of Valor“ ir „Honor of Kings“ paskelbė apie esporto viršūnę, nes abi scenos susilieja 2022 m. AWC į vieną pasaulio taurės renginį. Labai lauktas „Arena of Valor“ renginys 2022 m. suburs abi žaidimo gerbėjų bazes. Gerbėjai gali tikėtis, kad žaidimo kūrėjas pristatys įdomių naujų AoV atnaujinimų. „Tencent Games“ teigimu, organizatorius tikisi subalansuotos ir sąžiningos konkurencijos.

Kaip MOBA (multiplayer online battle arena) žaidimas, Karalių garbė pavergė gerbėjų ir esporto lygų širdis visame pasaulyje. Iš pradžių žaidimo kūrėjai daugiausia dėmesio skyrė Kinijos gyventojų pasiekimui. Sukūręs plačią kelių milijonų žaidėjų bazę, žaidimo kūrėjas pritaikė originalų žaidimą, pavadindamas adaptaciją "„Valor“ arena." Nors „AoV“ laikėsi „Honor of Kings“ struktūros, ji taip pat surado savo gerbėjų gerbėjų, kurie pasiekė milijonus visame pasaulyje. Pagrindinis skirtumas tarp dviejų žaidimų yra herojų įvairovė.

AoV kūrėjai sukūrė herojus specialiai Vakarų rinkai. 2017 m. Honor of Kings mėgavosi daugiau nei 80 milijonų aktyvių žaidėjų kasdien ir 200 milijonų aktyvių žaidėjų kas mėnesį, todėl titulas tapo populiaresniu pasaulyje žaidimu. Tais metais šis žaidimas uždirbo daugiau nei 13,4 mlrd. USD, todėl tai buvo daugiausiai uždirbantis žaidimas mobiliuosiuose įrenginiuose pasaulyje. Iki 2020 m. žaidime kasdien buvo daugiau nei 200 milijonų aktyvių žaidėjų, o jų skaičius ir toliau auga.

Karalių garbė

HoK dvi komandos kovoja viena prieš kitą, siekdamos sunaikinti pagrindinį pastatą priešo stovyklos centre. Priešingos jėgos stoja priešo judėjimui. Komandos turi dominuoti žemėlapyje, surinkdamos pakankamai jėgų. Žaidėjai gali atrakinti sugebėjimus kaupdami patirtį, o tai leidžia žaidėjui patobulinti savo galias. Be to, žaidėjai renka auksą, kad apsipirktų mados prekes arba perka naujus čempionus, kad padėtų laimėti mūšį. Rungtynes laimi komanda, kuri sunaikina priešininko jėgas ir sunaikina savo stovyklą.

Žaidimo režimai

Žaidėjai varžosi 5v5 formatu, o kiekvienas žaidėjas prisiima vieno iš čempionų personažų vaidmenį. Pasirinkusios valdomus čempionus, komandos dirba kartu, kad nugalėtų priešą, sunaikintų jo branduolį ir laimėtų rungtynes. Žaidimas skiriasi nuo kitų populiarių MOBA pavadinimų tuo, kad jis pasiekiamas tik „Android“ ir „iOS“.

Kodėl Honor of Kings pasaulio čempionų taurė yra populiari?

„Honor of Kings“ čempionato populiarumą skatina didžiulė šio titulo paklausa visame pasaulyje. Remiantis ataskaitomis, sprogstamajam žaidimo populiarumui įtakos turi du veiksniai: didelis dėmesys Kinijos kultūrai ir gebėjimas palaikyti socialinę sąveiką. Su penkiais žaidėjais dviejose komandose „Honor of Kings“ yra vienas populiariausių būdų, kaip žaidėjai gali bendrauti internete.

Kodėl šiame turnyre populiaru lažintis?

Lošėjui lažybas dėl esporto turnyrų skatina sirgalių skaičius, o tai padidina statymų skaičių didžiuosiuose esporto turnyruose. Aukštas statymų lygis padidina pelningo laimėjimo banko šansus. Didžiulis kasdienių žaidėjų skaičius pritraukia daugiau žaidėjų internetinės esporto lažybų svetainės.

Nuo Kinijos iki Europos žaidimas plinta visame pasaulyje, sujungdamas draugus ir supažindindamas žaidėjus su panašiai mąstančiais žaidėjais. Tiesą sakant, Tencent iš žaidimo uždirba milijardus per ketvirtį. Daugelis žaidėjų šiame regione neturi asmeninių kompiuterių ar žaidimų konsolių namuose. Mobilusis pasiekiamumas suteikia žaidėjams lengvą prieigą, todėl Honor of Kings yra daugiausiai uždirbantis mobilusis vaizdo žaidimas pasaulyje.

Valdžia susirūpinusi dėl priklausomybės. Vadinasi, vaikams iki 12 metų amžiaus žaisti žaidimą ribojama valanda per dieną, o 12–18 metų – dvi valandos. Dabar jaunesniems nei 12 metų vaikams prieiga prie „Honor of Kings“ yra apribota iki vienos valandos per dieną, o vaikams nuo 12 iki 18 metų – dviem valandomis. Vyriausybei priklausantis laikraštis „People's Daily“ pavadino žaidimą nuodu, dėl kurio atsirado daugiau taisyklių. Suaugusiesiems žaidimai ar lažybos suteikia galimybę daugiau sužinoti apie žaidimą ir susirasti esporto turnyrų sąrašą.

Laimėjusios komandos ir didžiausios akimirkos

Turnyrai

Anksčiau „Honor of Kings Championship Cup“ subūrė kelias komandas, sudarytas iš geriausi pasaulio žaidėjai varžytis dėl milijonų piniginių prizų didžiausiuose esporto turnyruose. Priėmę du divizionus, nugalėtojai pateko į atkrintamąsias. Tuo metu atskiri eliminavimo raundai vedė į paskutinę kovą, siekiant nustatyti, kas laimėjo. Štai keletas sėkmingiausių komandų, kurios profesionaliai varžosi pagrindiniuose esporto turnyruose.

Oiao Gu Reapers

„Qiao Gu Reapers“ yra viena geriausių el. sporto komandų Honor of Kings rinkoje, turinti aukščiausio lygio trenerių ir žaidimų personalą. Laimėjusi daugiau nei 4 milijonus dolerių prizų geriausiuose esporto turnyruose, komanda yra pripažinta viena geriausių šiame versle. Komanda yra susijusi su Kinijos esporto grupe „Newbee“.

eStar žaidimai

„eStar Gaming“ yra Kinijoje įsikūręs profesionalus esporto klubas Kinijoje. Sun Liwei, garsaus Kinijos profesionalaus elektroninio sporto žaidėjo, įkurtas klubas daugiausia dėmesio skiria esporto čempionatams. Iš pradžių esporto komanda žaidė audros herojus, tačiau dėl veiklos priežasčių ji buvo įtraukta į kitus žaidimus. Nuo 2014 metų komanda laimėjo King of Glory čempionatą. 2019 m. „eStar“ laimėjo vietą LoL profesionalų lygoje.

Turnso žaidimai

„Weibo Turnso Gaming“ priklauso „Weibo“ socialinės žiniasklaidos platformai Kinijoje. Esporto organizacija varžosi profesionaliose „Arena of Valor“ rungtynėse ir turnyruose. Komanda laimėjo daugiau nei 2 milijonus dolerių turnyro laimėjimų.

Nesąžiningi kariai

2017-2021 metais Rogue Warriors dalyvavo profesionaliuose esporto turnyruose ir laimėjo daugiau nei 1 mln. ASUS ROG priklausanti komanda yra viena iš labiausiai gerbiamų esporto grupių trasoje. „Rogue Warriors“ sėkmingai kovoja su „Honor of Kings“ aukščiausios klasės žaidėjais.

Lažybų svetainės

„Honor of Kings“ yra populiarus ne tik žaidimuose. Lažėjai taip pat plūsta į sporto lažybas, kad lažintųsi už mėgstamiausias komandas ir žaidėjus. Yra daugybė internetinių lažybų tarpininkų, teikiančių lažybų koeficientus esporto turnyruose, pavyzdžiui, Pasaulio čempionato Karalių garbei.

Lažybų strategijos

Lažybos dėl esporto turnyrų yra panašus į kitų sporto žaidimų lažybas. Lošėjui labai svarbu ištirti žaidimą, suprasti taisykles ir nuolat žinoti apie žaidėjus. Licencijuotos sporto lažybos dažnai siūlo istorinius laimėjimų ir pralaimėjimų įrašus. Tačiau papildomi tyrimai gali padėti lažybininkui priimti pagrįstą sprendimą lažindamas pinigus. Čempionato komandos dažnai keičia žaidėjus, kaip ir profesionalios sporto komandos. Esporto naujienų peržiūra ar skaitymas suteikia lažybininkui įžvalgos apie sąrašo pasikeitimus, kurie gali turėti įtakos komandos gebėjimui laimėti turnyrą.

Protingas lažybos reiškia biudžeto nustatymą, pagrįstą numatomais laimėjimais. Nors niekas nenori ruoštis pralaimėti, bandymas siekti nuostolių dažnai sukelia daugiau nuostolių. Suskirstydamas pinigus į biudžetą, žaidėjas tiksliai žino, kiek jis išleidžia ir kurioms komandoms, žaidėjams ar rezultatams. Paprastai protingos ir saugios lažybos padeda lošėjui išvengti priklausomybės.

Įspėjamieji apie priklausomybę ženklai yra nepastovus elgesys, pavyzdžiui, nesugebėjimas lažintis su pinigais. Esportas yra įdomi rinka, o lažybos dėl esporto taip pat gali suteikti dalyviui emocinių pakilimų. Laimėjimas yra ypač malonus, todėl žaidėjas raginamas toliau lažintis, kad atkovotų atlygį. Labiau tikėtina, kad lažybų planas, pagrįstas tyrimais ir analize, duos laimėjimų. Tačiau lošėjams, kurie pralaimi, nusiraminkite. Atlikite papildomus tyrimus ir grįžkite, kad laimėtumėte kitą dieną.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė