Statykite Fortnite World Cup 2024

„Pro-Am“ ir pagrindinis pasaulio taurės renginys naudoja „Fortnite Battle Royale“. Tai yra Battle Royale žaidimas kurioje iki 100 žaidėjų orlaiviu nuleidžiami į salą be ginklų ar šarvų, išskyrus kirtiklį. Žaidėjai ant žemės turi ieškoti ginkluotės ir gydomųjų daiktų. Jie taip pat naudoja savo kirtiklį, kad išardytų esamas funkcijas, kad rinktų išteklius.

Visa tai turi būti atlikta vengiant kitų žaidėjų atakų ir likti siaurėjančiame žemėlapio apskritime arba rizikuoti mirtina žala, jei jie paliks jį. Vartotojai gali panaudoti surinktus išteklius kurdami bazę, kad apsisaugotų nuo atakų. Žaidėjas arba komanda, žaidimo pabaigoje turinti daugiausia gyvybių, laimi. Žaidėjai taip pat gali kurti pasirinktinius kursus savo tempu Fortnite Creative, kuriuos vėliau gali panaudoti rengdami konkurencinius įvykius, kuriais galima dalytis su kitais.

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Konkursai

„Epic“ išleido daug pinigų, kad sukurtų geriausi esporto turnyrai. 2018 m. bendrovė įsipareigojo šimtą milijonų dolerių, kad išplėtė „Fortnite“ esportą, siekdama surengti didelį eSporto turnyrą. Tačiau procesas nebuvo itin sklandus.

Ankstyvuosius turnyrus kamavo techninės problemos, prasta produkcijos kokybė ir svetainės srauto problemos. Dėl vėlavimo net pirmasis Summer Skirmish renginys turėjo būti atšauktas įpusėjus. Pamažu padėtis gerėjo, tačiau problemų ir toliau kilo.

Pasaulio čempionato atrankos varžybos taip pat turėjo problemų, ypač susijusių su sukčiavimu. Dėl sukčiavimo atrankos metu žinomi žaidėjai, tokie kaip Xxif ir Damionas Cookas, buvo suspenduoti, bet vėliau grąžinti į darbą. Taip pat greitas „Epic“ vystymas reiškia, kad naujos funkcijos, tokios kaip visagalis „Infinity Blade“, dažnai pridedamos prie to paties žaidimo prieš pat pagrindinius turnyrus. Tai gali neleisti žaidėjams pakankamai gerai treniruotis eSporto turnyruose.

Iki šiol įspūdingiausias pasaulio čempionato aspektas yra tai, kaip „Epic“ sugebėjo įtraukti realybę ir skaitmeninę visatą. Publika skatinama kiekvieną dieną atlikti kelias užduotis, pavyzdžiui, lankytis pramogų parkuose, kad gautų atlygį. Privilegijos gali būti tokios paprastos kaip fizinė „V-Bucks“ moneta, kaip ir žaidime. Renginyje gerbėjai galėjo įsigyti „Fortnite“ pasaulio taurės drabužių, taip pat kitų nemokamų dovanų, pavyzdžiui, tapetų, kuriuos galima įsigyti tik progos metu.

Ankstyva prieiga yra geras metodas, kurį naudoja milžiniškas tiekėjas, kad paskatintų žmones domėtis žaidimu. Tačiau norint, kad vartotojai įsitrauktų, reikia daugiau, o „Epic“ puikiai išnaudojo abi korteles. „Gelbėkit pasaulį“ pritraukė daug žmonių, kurie norėjo pasinaudoti ankstyvos prieigos funkcija.

Net po to, kai jis tapo aukščiausios kokybės, kai kurie žmonės pasiliko. Tada „Epic“ naujausią režimą paskelbė kaip nemokamą paslaugą. Jis buvo sukurtas kaip premija tiems, kurie liko ištikimi ankstesniems režimams. Be to, tai buvo paskata tiems, kurie dar nebuvo prisijungę prie žaidimo, jį išbandyti.

Kodėl „Fortnite“ pasaulio taurės finalai yra populiarūs?

Esporto turnyras yra pasaulinis reiškinys. Epic atskleidė, kad daugiau nei 23 000 vietų talpinančios vietos rezervacijos buvo išparduotos prieš pat 2019 m. esporto turnyrą. Pasaulio taurės finalą žiūrėjo daugiau nei du milijonai žiūrovų vienu metu „Twitch“ ir „YouTube“ srautinio perdavimo platformose.

Pats čempionatas yra įvairus, o atrankos varžybos pritraukia per 40 milijonų žaidėjų. Turnyro prizinis fondas yra gana didelis, sulaukiantis dar didesnio susidomėjimo. Kad renginys būtų sėkmingas, Epic Games pasitiki gerbėjų lankomumu.

Renginio metu „Epic Games“ sukūrė daugybę pramogų, skirtų turnyrui. Prieš žaidynes, jų metu ir po jų įkuriamas kopijų teminis parkas. Publika visada įvairi, ypač pagal amžių, demonstruojanti renginio populiarumą. Daugelis šeimų su mažais vaikais, taip pat vaikai ir suaugusieji, apsirengę esporto marškinėliais, leidžia pramogų parkui jaustis kaip tikra vieta.

Kodėl šiame turnyre populiaru lažintis?

Kadangi yra keli žaidimo leidimai, tai yra populiari lažybų galimybė tiems, kurie mėgsta lažybos dėl esporto turnyrų. Trys žaidimo režimai suteikia keletą galimybių įvairaus skonio žaidėjams. Žmonės iš prigimties džiaugiasi galėdami rinktis, pavyzdžiui, kūrybingą aplinką, kurioje jiems priklauso unikalios salos ir jie yra visiškai nepriklausomi. Kai kuriems žmonėms gali patikti reguliariai perjungti įvairius režimus. Todėl tai puikus būdas, kad žaidimas netaptų nuobodus.

„Fortnite“ pasaulio taurės finalą laimėjusios komandos ir geriausios akimirkos

Inauguracinis „Fortnite“ pasaulio taurė pirmą kartą buvo paskelbtas 2019 m. vasarį. „Epic“ ketino renginį rengti kasmet. Kvalifikacijos procesas atrinko maždaug 200 žaidėjų ar komandų, kurios varžysis Pasaulio taurėje. Žaidėjai ir komandos varžėsi su kitais savo internetiniame regione, kad pasiektų kvalifikaciją.

Kiekvieną savaitę pavieniai žaidėjai ir duetų komandos iš tam tikros srities varžosi iki dešimties rungtynių su tos pačios kategorijos varžovais. Varžybos vyko internetu, buvo atrinktos 3000 geriausių komandų ar žaidėjų.

Kasmetinis renginys yra vienas didžiausių eSporto turnyrų visame pasaulyje. Buvo malonu žiūrėti 2019 m. ESporto čempionatų ekranų perteklius gali atrodyti pernelyg didelis, tačiau jie leidžia daug lengviau stebėti veiksmą.

Kiekvienas esport turnyro žaidėjas priešais save turėjo vieną monitorių, kuris užtemdavo po to, kai buvo pašalintas, o kiti ekranai buvo naudojami kovai transliuoti įvairiais kampais. Kadangi aukšto lygio Fortnite Žaidimas gali būti labai nerimą keliantis, nes žaidėjai greitai griauna ir atkuria aplinkinį kraštovaizdį, kad geriau atitiktų jų poreikius, todėl skirtingi žiūrėjimo kampai buvo labai svarbūs.

Fortnite pasaulio taurė

Keletas žinomų žaidėjų ir influencerių negalėjo patekti į 2019 m. Fortnite pasaulio taurę. Tyleris Blevinsas, populiariausias visų laikų „Twitch“ transliuotojas, dėl savo linksmų „Fortnite“ srautų nepasirodė pakankamai gerai kvalifikacijos varžybose, kad galėtų varžytis pagrindiniame turnyre. Kitos žymios „Fortnite“ asmenybės, kurios negalėjo dalyvauti renginyje, buvo „Team SoloMid“ tiesioginės transliacijos kūrėjas Myth, Ali Kabbani, superžvaigždė Cloak, Dennisas Lepore'as iš Team FaZe Clan ir „Team Liquid“ 72 valandų veteranas Thomas Mulliganas.

Fortnite pasaulio taurė buvo padalinta į dvi dalis; vienas skirtas pavieniams žaidėjams, o kitas – dviejų žaidėjų komandoms ar duetams. Buvo sužaistos šešios rungtynės tiek solo, tiek duetu. Duetuose taškais skiriami už eliminavimą ir vietą.

Kiekvienas pašalinimas pelnė vieną tašką, taip pat nekaupiamus vietos taškus. 2019 m. liepos 28 d. vyko solinio renginio finalai. Kyle'as Giersdorfas, internete žinomas kaip Bugha, 16-metis amerikietis, laimėjo turnyrą ir atsiėmė 3 milijonų dolerių pagrindinį prizą.

Nyhroxas, Emilis Bergquistas Pedersenas, Aqua ir Davidas Wangas dieną anksčiau pasidalijo 3 milijonų JAV dolerių didįjį prizą duetų turnyro finale.

„Fortnite“ pasaulio taurė antrą kartą turėjo sugrįžti 2020 m. balandžio mėn. Tačiau jis buvo atšauktas, nes pasaulis buvo užrakintas dėl koronaviruso pandemijos. Dėl tos pačios priežasties 2021 m. leidimas buvo atšauktas. Todėl šis eSports renginys turėjo tik vieną leidimą. Kita vertus, „Epic“ ir toliau organizuoja keletą „eSport“ lygų internete.

Kur ir kaip lažintis dėl Fortnite pasaulio taurės

Lažybos dėl esporto turnyrų neturėtų būti sudėtinga patirtis. Tai labai panašu į bet kokį kitą sporto lažybų tipą. Lažybos žaidime tampa vis populiaresnės tarp lažybų. „Fortnite“ yra populiarus el. sportas, kurį galima rasti kelių esporto lažybų bendrovių kataloguose. Taigi pats pirmas žingsnis yra surasti lažybų svetainę, atitinkančią lažybininkų poreikius.

Ir Pasaulio taurėje, ir elektroninių internetinių turnyrų kvalifikacijoje galima lažintis internetinėse esport lažybų svetainėse. Dauguma lažybų rengėjų apima turnyrų sąrašą, o kiti specializuojasi „Fortnite“ esporto lažybose. Nors lažybos dėl paties pasaulio čempionato yra populiariausios, statymai dėl kvalifikacijos suteikia žaidėjui reikšmingą pranašumą. Tai leidžia jiems susipažinti su komandos ir žaidėjai keliose kategorijose. Tokiu būdu jie išmoks lažintis pačiame svarbiausiame žaidimo taške.

Labai svarbu statyti mažus statymus statant dėl kvalifikacijos. Dėl daugybės žaidėjų, besivaržančių dėl vietos, net ir beveik nepatyrę žaidėjai turi konkuruoti. Šis lygis turėtų būti naudojamas tik norint susipažinti su dalyviais. Šansų sklaidos supratimas padeda renkantis žaidėjus. Šansų pasiskirstymas rodo, kuris žaidėjas turi geresnius sugebėjimus.

Žemėlapio trukmės statymas, Sugriauti bokštai, Pirmojo/Antrojo žemėlapio laimėtojas, Bendras turas ir Raundų trūkumai yra populiarūs statymai. Kai žaidėjas geriau supranta žaidimus ir dalyvius, jis gali pereiti prie sudėtingesnių statymų.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė