Turnyrai

December 29, 2022

LAN arba internetu: „Make-Or-Break“ el. sporto lažybų žaidėjams

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Pasaulinė pandemija sukėlė eSporto lažybų bumą. Tai taip pat sustabdė LAN turnyrus, bet paskatino internetinių turnyrų augimą. Tačiau tiesioginiai LAN turnyrai grįžta, kai sušvelninami blokavimai ir imunizacijos programos pasirodė veiksmingos. 

LAN arba internetu: „Make-Or-Break“ el. sporto lažybų žaidėjams

Statant statymus dėl eSports, būtina atsižvelgti į tai, ar atitinkamas įvykis žaidžiamas internetu, ar vietiniame tinkle (LAN). Lažybininkai, kurie skiria laiko ištirti žaidėjo pakilimų ir nuosmukių tam tikrose rungtynėse priežastis, turi didesnę galimybę ateityje laimėti savo statymus.

Jei norite sužinoti daugiau apie LAN poveikį internetiniai eSporto lažybų turnyrai, Skaityti toliau.

LAN ir internetiniai turnyrai: koks skirtumas?

Pirma, turime apibrėžti, ką turime omenyje aptardami LAN ar internetinius turnyrus. Vietinio tinklo (LAN) žaidimai vyksta tarp žmonių, fiziškai esančių toje pačioje vietoje, o ne nuotoliniu būdu internetu.

Dauguma LAN veikia stadionuose ir yra tiesiogiai transliuojami tokiose svetainėse kaip „Twitch“ ir „YouTube“. Skiriasi ne tik atmosfera, bet ir sėdynės, stalviršis, erdvė ir vieta.

Internetinio konkurso metu dalyviai naudojasi internetu, kad prisijungtų prie kitoje vietoje esančio serverio. Žaidėjai yra išsibarstę fiziškai ir geografiškai, tai reiškia, kad namuose jie turi naudotis savo kompiuteriais ir interneto ryšiais.

Šių turnyrų metu lažybininkai gali būti tikri, kad dalyviai naudoja jiems žinomą sąranką, kuri padidins našumą. Priešingai, žaidėjai neturės įtakos savo sąrankai per LAN renginius, o turės veikti su bet kokia pateikta įranga.

Statant dėl LAN eSports turnyro reikia atsižvelgti į žaidėjų įgūdžių lygį ir renginio mastą, kelionės logistiką, spaudimą, žaidėjų gebėjimą bendrauti vieniems su kitais žaidimo metu ir galimybę įgyti pranašumą namuose.

Nors tiesa, kad žaidėjai gali varžytis internetiniuose e-Sporto turnyruose patogiai savo namuose, jiems vis tiek reikia spręsti serverio delsos arba „ping“ (trukmės, per kurią duomenys perduodami į serverį ir atgal) problemas. , kuris gali būti ypač problemiškas, priklausomai nuo santykinės komandos narių ir serverio vietos.

Ping: pagrindinis veiksnys, išskiriantis LAN nuo internetinių turnyrų

„Ping“ yra internetiniuose žaidimuose vartojamas terminas, nurodantis laiką, per kurį žaidėjo veiksmai atsispindi serverio atsakyme. Sąvoka „vėlavimas“ reiškia šuolį arba staigų padidėjimą per laiką, per kurį žaidimų serveris gauna ir apdoroja jūsų įrangos pateiktą komandą arba kad jūsų įrenginys patvirtintų serverio komandą. Tai vadinama „ping“, o žemas ping reiškia mažiau delsimo ir sklandžiau žaidimo patirtį.

Ping matavimui naudojamas laiko vienetas yra milisekundė (sutrumpintai „ms“). Paprastai tariant, 15 milisekundžių ar trumpesnis ping yra puikus, 15–45 milisekundžių – nuostabus, o 45–100 milisekundžių – toleruotinas. Gali būti sunku žaisti su ilgesniais nei 100 ms pingais, o ilgesnius nei 250 ms pingus paprastai atkurti negalima.

Atsižvelgiant į žaidėjo įgūdžių lygį ir žaidžiamą žaidimą, šiuos pingus galima žaisti arba ne. Tokie žaidimai kaip Massive Online Battle Arenas (MOBA) ir pirmojo asmens šaudyklės (FPS) yra labai jautrūs ping, nes dauguma žaidėjų praneša apie problemą nuo 50 iki 90 milisekundžių. Internetiniai vaidmenų žaidimai (MMO) ir realaus laiko strateginiai žaidimai (RTS) yra atlaidesni didesniems pingams, o eilės žaidimai to beveik nepastebi.

Kuo Pingas yra labai svarbus konkurenciniame žaidime?

Varžybiniuose žaidimuose ping dažnai vaidina didesnį vaidmenį nei atsitiktiniams žaidėjams. Dauguma pagrindinių profesionalių esporto turnyrų vyksta LAN centruose, siekiant sumažinti delsos poveikį. Tai geras būdas užtikrinti, kad žaidimo rezultatą lemtų žaidėjų pastangos, o ne tinklo greitis.

E-sporto lažybų strategijos kūrimas remiantis LAN ir internetiniais turnyrais

Štai keletas veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti kuriant savo esporto lažybų strategiją pagal tai, ar jūsų mėgstamiausias eSports žaidimas rengia LAN arba internetinius turnyrus.

Žinodami žaidėjo pirmenybę

Žaidėjo pageidavimai įvairiems renginiams gali skirtis priklausomai nuo asmens. Internetiniai eSporto turnyrai suteikia žaidėjams galimybę rungtyniauti patogiai savo namuose ar pažįstamoje komandinėje aplinkoje.

Priešingai, žaidėjas turi priprasti prie aplinkos ir įrangos LAN renginyje. Vairuotojo problemos dėl aparatinės įrangos perkėlimo į įvairius įrenginius nuolat kelia susirūpinimą naudojant kitą sistemą, ypač tokiuose žaidimuose kaip CS: GO, kur tobulas tikslas gali reikšti skirtumą tarp pergalės ir pralaimėjimo.

Nors žaidimas patogiai namuose turi daug privalumų, taip pat kyla pavojus, kad žaidėjas gali prarasti koncentraciją ir žaisti žemiau savo galimybių. Kaip sportininkas, galite pastebėti, kad žaisdami prieš triukšmingą, entuziastingą minią padidinsite jūsų veržlumą ir ryžtą.

Įvertinkite ankstesnius pasirodymus

Komandos gebėjimui bendrauti LAN turnyre gali trukdyti didelė minia ir vėlesnis triukšmo lygis. Nors žaidėjai gali matyti vienas kito ekranus, efektyvus komandinis darbas labai priklauso nuo žodinio bendravimo. Todėl rimti lažybininkai prieš LAN renginį dažnai išsiaiškins komandos tautybę.

Kadangi dauguma žaidėjų mišrios tautybės e-sporto komanda negalės bendrauti vieni su kitais gimtąja kalba, jie gali būti nepalankesnėje padėtyje. Nors tokios komandos yra gerai žinomos Dota 2, pagrindinėse varžybose, pvz., „The International“, yra kabinų, kurios padeda sumažinti žiūrovų keliamo triukšmo poveikį.

Supraskite minios spaudimą

Minios dydis skiriasi priklausomai nuo įvykio. Į Legendų lygaPavyzdžiui, kiekvienos lygos reguliarusis sezonas žaidžiamas per LAN, nors studijoje dalyvauja gana ribota auditorija. Didesnėse arenose gali tilpti minios, kurios, kaip tikimasi, dalyvaus pasaulio finale.

Kartais mažiau talentinga komanda gali laimėti LAN renginį tiesiog žaisdama įprastą žaidimą ir neleisdama spaudimui. Ne kiekvienas gali pasirodyti kuo geriau, atidžiai stebimas tiesioginės publikos, tačiau kai kurie sportininkai klesti slegiami tokios aplinkos naštos.

Klaidos ir psichinė tvirtybė

Kiekvienas žaidėjas jaučia spaudimą dalyvaudamas varžybose, tačiau visi į tai reaguoja skirtingai. Kai kurie žaidėjai gali pastebėti, kad žaidimo nuostatos labai blaško dėmesį, prailgina klaidų, kurios kitu atveju būtų pamirštos po kelių minučių, padarinius.

Galite sužinoti daugiau apie tikėtiną žaidėjo reakciją į sudėtingą situaciją, išanalizavę jo veiklos duomenis po to, kai padarė kritinę klaidą. Atkreipkite dėmesį į tai, statydami statymus LAN eSports turnyruose, kur statymas yra didesnis, o žaidėjo protinė tvirtybė gali būti patikrinta dėl nepataikytų metimų arba nesėkmingo smūgio.

Atsižvelgiant į vietą ir keliones

Rimti esporto žaidėjai jau turės įtakos kelionių įtakai komandos pasirodymui renginyje. Kadangi „jet lag“ gali labai paveikti žaidėjo pasirodymą ir, kartu, komandos sėkmės galimybes varžybose, daugelis būrių dabar imasi priemonių užtikrinti, kad jų nariai turėtų pakankamai laiko atsigauti po ilgų kelionių padarinių.

Atlikus trumpą LAN įvykio vietos tyrimą ir palyginus jį su dalyvių gimtuoju regionu arba ankstesnėmis varžybų vietomis, gali būti gauta naudingos informacijos. 

Prieš statydami lažybas, lažybininkai turėtų atsižvelgti į tokius veiksnius kaip žaidėjo susipažinimas su vietine kultūra, kalba ir virtuve.

Nors tai gali būti mažiau pastebima esporte, statistiniai duomenys rodo, kad komandos, kurios konkuruoja savo šalyje, turi nedidelį pranašumą. Namų komanda turi namų aikštės pranašumą, nes jiems nereikia taip toli keliauti, o publika juos džiugina. Jų priešininkai turi kovoti su minios priešiškumu, galbūt apatija, kuri gali demoralizuoti ir išsekinti moralę.

Paskutinės mintys

Šiame straipsnyje paaiškinama, kodėl naudinga žinoti, kurie žaidėjai turi didesnę tikimybę laimėti kokiuose įvykiuose ir kaip šios žinios gali vadovautis jūsų lažybų strategija. Daugelis esporto lažybų dalyvių daro klaidą manydami, kad komandų pasirodymai LAN ar internetiniuose turnyruose yra identiški. Turėdami omenyje ankstesnę informaciją ir atlikę preliminarų tyrimą, galite išvengti šios spąstos ir suteikti sau daugiau šansų nugalėti.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė

Paskutinės naujienos

Monopolio GO pergalės kampanija: laimėkite didelius apdovanojimus ir nemokamus kauliukus
2024-02-16

Monopolio GO pergalės kampanija: laimėkite didelius apdovanojimus ir nemokamus kauliukus

Naujienos