Naujienos

March 9, 2023

Geriausi visų laikų eSporto žaidėjai

Eglė Valaitytė
WriterEglė ValaitytėWriter
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Rėmėjai, klubai, turnyrai, sekėjai ir profesionalai, kurie žaidžia aukščiausiuose lygiuose ir užsidirba pragyvenimui iš piniginių prizų ir rėmimo galimybių, prisideda prie klestinčio esporto verslo visame pasaulyje.

Geriausi visų laikų eSporto žaidėjai

Kas yra didžiausi visų laikų esporto sportininkai ir kaip juos reitinguojame?

Šie dešimt žaidėjų yra geriausi visų laikų dėl savo neįtikėtinų įgūdžių, šlovės ir įtakos esporto vystymuisi, nors jie visi savo šlovę pasiekė skirtingomis epochomis ir skirtingu el. sportu. Jie sukūrė naują pagrindą savo organizacijoms, titulams ir visam esportui.

Supriešinti šiuos asmenis būtų beprasmiškumas, tačiau tai yra visų laikų 5 geriausių sąrašo malonumo dalis. Įvairių epochų ar sporto šakų žaidėjų palyginimas sukels gyvą diskusiją.

# 5: Gaukite_TEISINGA

Christopheris „GeT_TEISINGA“ Alesundas pakilo į Counter-Strike 1.6 profesionalų scenos viršūnę 2009 m., praėjus vos dvejiems metams po to, kai debiutavo. 

  • „Fnatic“ iškovojo tuometinį 19-metį po to, kai pastaruosius dvejus metus skyrė varžyboms dėl nuoseklios pozicijos geriausiose Švedijos organizacijose. 
  • Tačiau nepaisant to, kad buvote geriausių esporto žaidėjų, tokių kaip f0rest, Patrik "cArn" Sättermon ir Rasmus "Gux" Ståhl, kompanijoje, tai buvo GeT_Teisė, kuri tapo Švedijos Counter-Strike pavyzdžiu 1.6.
  • Kaip taktikos, dabar vadinamos „tykojimu“, novatorius GeT_Teisė išnaudojo visas galimybes, kurias jam įteikė jo komanda. Jis buvo mirtinas priešininkas dėl savo puikaus tikslumo, budrumo ir judrumo, o tai leido jam pačiam išvalyti bombas ir rasti būdą, kaip išsivaduoti iš beviltiškiausių situacijų.

Pirmaisiais „Fnatic“ metais švedų žaidėjas GeT_TEISINGA laimėjo 10 turnyrų – neįtikėtinas pasiekimas. GetT_2011 m. „Right and F0rest“ žaidė kartu su „SK Gaming“ šiek tiek daugiau nei pusantrų metų, o tai buvo mažiau produktyvūs metai nei prieš tai. GetT_„RiGhT“ pasiekimai iki šio taško pranoko drąsiausias daugelio jo konkurentų esporto svajones. Keista, bet švedas buvo tik savo nuotykių pradžioje.

Per kelis mėnesius nuo „Counter-Strike: Global Offensive“ debiuto „GeT_REGHT tapo neabejotina geriausiu žaidimo žaidėju. Grįžę į varžybas su „f0rest“, jiedu tapo vienu grėsmingiausių duetų esporto istorija.

GetT_„RiGhT“ užsitarnavo nuolatinę vietą esporto nemirtingumo panteone dėl savo dešimtmečio nuolatinio puikaus pasirodymo.

4: Daigo

Daigo Umehara iš Japonijos buvo ankstyva tarptautinė esporto superžvaigždė ir vienas geriausių esporto žaidėjų pasaulyje. Kai 1998 m. jis nuvyko į JAV ir nugalėjo Alexą Valle'ą „Street Fighter Alpha 3“, tai paskelbė legendinės tarptautinės konkurencijos gimimą, kuri galiausiai nulems garsiausia visų laikų kovinių žaidimų serija.

Umehara, geriau žinomas savo pravarde The Beast, 1991 m. pamėgo žaisti vaizdo žaidimus arkadose. Būtent 1997 m. Daigo iškovojo Japonijos Street Fighter čempiono titulą.

1998 m. pasaulio čempionatas buvo naujos tarptautinių varžybų eros, kurios poveikis buvo platus už Street Fighter ribų, pradžia. Umeharos laimėjimas tuo metu labiausiai sudomintame žaidime kovinių žaidimų pramonėje reiškė ilgo dominavimo šiame žanre pradžią.

Daigo profesionaliai žaidė daugiau nei tuziną titulų – nuo Vampire Hunter iki Street Fighter 5. Kai 2004 m. kovoje nugalėjo Justiną Wongą, iš geriausio planetos Street Fighter žaidėjo jis tapo bona fide tarptautine įžymybe.

Galbūt jau žiūrėjote šį vaizdo įrašą: Daigo paskutinis gyvenimas, o Wongas pasiruošęs pasinaudoti. Daigo ištraukia neįtikėtiną blokų seką, kad įvyktų stebuklingas sugrįžimas.

Amerikiečių sporto žurnalas „GamePro“ 2004 m. Daigo/Wongo akimirką palygino su Willie'io Mayso legendiniu 1954 m. pasaulio serijos sugriebimu per petį. Šis momentas reprezentavo ne tik vieną žaidimą, bet ir visą žaidimo kartą.

Ankstesni Daigo pasiekimai yra pakankamai įspūdingi, kad garantuotų jam vietą čia, tačiau tai tik pradžia. 

  • Praėjus daugiau nei 15 metų, jis vis dar yra vienas geriausių žaidėjų pasaulyje, savo dabar žinomu pasirodymu laimėjęs Evo 2009 ir 2010 turnyrus iš eilės. 
  • Laimėjęs antrąją vietą 2015 m. Capcom taurėje (ir paaukojęs savo 60 000 USD apdovanojimą labdaros stipendijai), jis laimėjo du Topanga A lygos titulus ir du Topanga pasaulio lygos titulus.
  • Daigo turi neprilygstamą gyvenimo aprašymą, o neįtikėtina The Beast gyvenimo trukmė neprilygsta jokiems kitiems žaidėjams.

#3: pirmas

Patrik "f0rest" Lindberg gimė Švedijoje, kuri ilgą laiką gamina geriausius pasaulio esporto žaidėjus. 2009 m. F0rest pasirodymas komandoje Fnatic, kai jo nepriekaištingas pasirodymas padėjo jiems tapti daugiausiai uždirbančia organizacija Counter-Strike istorijoje, yra bene geriausias F0rest pasiekimas. Tuo metu daugelis žiūrovų bijojo, kad sportas yra ant mirties slenksčio. Lindbergas neabejotinai buvo labiausiai žinomas esporto srityje už Azijos ribų.

Nuo pat 2005 m. savo proveržio į profesionalų sceną, f0rest nuolat buvo aukščiausio lygio žaidėjas. Buvęs komandos draugas Patrikas „cArn“ Sättermonas praminė f0rest geriausiu lygos žaidėju, ir niekas nepastebėjo akių. F0restas per savo karjerą iškovojo daugiau nei 50 medalių. Jei atliksite Counter-Strike žaidėjų ir pasekėjų apklausą, gausite bendrą sutarimą.

f0rest turi įspūdingą savo gyvenimo aprašymą. Be to, kad yra geriausias žaidėjas Counter-Strike istorija, jo spindesys įpėdinėje „Counter-Strike: Global Offensive“ buvo pagrindinė priežastis, kodėl „Team Ninjas“ su pižama išvyko į precedento neturintį 87:0 LAN žemėlapio laimėjimo bėgimą – tai ilgiausias laimėjimas per esporto istoriją.

Praėjus penkeriems metams po Counter-Strike: Global Offensive išleidimo, f0rest vis dar yra vienas geriausių žaidėjų Švedijoje. Pagarba vienam iš tikrų esporto pramonės veteranų ir vienam geriausių esporto žaidėjų visame pasaulyje.

2: blykstė

1998–2010 m. nebuvo konkurencingesnės „Starcraft“ scenos. Starcraft turtas ir prestižas leido plėtoti ir išlaikyti daugiau nei dešimtmetį klestinčios ekologijos. Žaidimas įsitvirtino kasdieniame Pietų Korėjos gyvenime dėl televizijos transliacijų ir interneto kavinių. „Starcraft“ pateko į dėmesio centrą, niekada nesulėtėjo, o kiti žaidimai atsargiai žengė į priekį.

  • Lee „Flash“ Young Ho yra sėkmingiausias ir žinomiausias „Starcraft“ žaidėjas. 
  • Jis laimėjo daugiau nei 400 000 USD turnyruose ir dar šimtus tūkstančių uždirbo per sandorius ir rėmimą. 
  • „Flash“ triumfavo plačiausiai žiūrimoje, plačiausiai analizuojamoje ir aukšto slėgio sporto šakoje visame pasaulyje.
  • „Liquipedia“ teigimu, „Flash“ laimėjimo procentas yra juokingas 70 %, palyginti su geriausiais pasaulio žaidėjais, išlaiko aukščiausio reitingo rekordą istorijoje, ilgiausio užimtumo rekordą kaip 1 reitingo žaidėjas planetoje ir yra lygus. už daugumą Starleague pergalių per vienerius metus.

„Flash“ yra daugelio dabartinių esporto entuziastų spindesio ir dominavimo simbolis. Kadaise žinomas tokiais pavadinimais kaip „Final Boss“ ir „The Ultimate Weapon“, Lee Young Ho gerbėjų bazė galiausiai apsistojo ties „Dievo“ vardais

# 1: klastotė

Kalbant apie konkurencinę esporto sceną, Lee „Faker“ Sang-hyeok yra kaip Michaelas Jordanas. Iš pradžių Cool (Kinijos žaidėjas, kuris išėjo į pensiją) pavadino jį „Nenumušamas demonų karalius“, tačiau jis sulaukė visuomenės dėmesio. 

„League of Legends“ pusdievis karaliauja scenoje, kuri tikrai pasiekė profesionalų sportinį konkurencingumo lygį. Jis yra pasaulio esporto žaidėjas lygos pramonė – didžiausia ir konkurencingiausia sporto šaka. Fakeris yra ne tik talento anomalija, bet ir neprilygstama sėkmė žaidime, skirtame apriboti bet kurio žaidėjo įtaką.

Kaip komandinis sportas, „The League“ pirmenybę teikia planavimui, bendravimui ir bendradarbiavimui. Nebent, žinoma, jūsų priešininkas yra Fakeris.

2013 m. būdamas 17-metis Fakeris tapo „League of Legends“ žvaigždės žaidėju po to, kai jį pastebėjo aukščiausia Korėjos esporto organizacija „SK Telecom“. Nepaisant to, kad Fakeris buvo naujokas, jis atvedė SKT į trečią vietą pavasario skiltyje ir dabar yra plačiai laikomas vienu geriausių vidutinių juostų žaidėjų pasaulyje. SKT vasarą iškovojo čempionatą ir iškovojo pergalę pasaulio čempionate Los Andželo Staples centre.

Nuo to laiko Faker vardas buvo siejamas su pasiekimais. 

  • Su savo buvusiu komandos draugu Bae „Bengi“ Seong-woongu jis yra vienas iš dviejų žaidėjų „League of Legends“ istorijoje, laimėjusių tris pasaulio čempionatus.
  •  Nuo tada, kai atsidūrė dėmesio centre, Fakeris iškovojo šešis šalies titulus. Trys iš šių pergalių buvo iškovotos iš eilės. 
  • Jis nušlavė visas pagrindines tarptautines lygos varžybas: IEM, All-Stars, MSI ir Worlds.

Jis yra pirmasis esporto atletas ant ESPN The Magazine viršelio. Tokiose rungtynėse kaip „The League“ tokio žaidėjo kaip Faker egzistavimas parodo esminį pastangų talentą, kodėl žiūrovams patinka tai žiūrėti ir kodėl jie tai gerbia kaip sportą. Jis laimėjo daugiau piniginių prizų, palyginti su bet kuriuo kitu lygos žaidėju. 

Entuziastai, ekspertai ir žaidėjai plačiai sutaria, kad „Faker“ yra „League of Legends GOAT“ (arba „visų laikų didžiausias“). „Worlds 2022“ varžybose Fakeris ne tik pasiekė kelis naujus rekordus, bet ir visiems parodė, kodėl jis yra „League of Legends“ simbolis.

About the author
Eglė Valaitytė
Eglė Valaitytė
About

Eglė Valaitytė, technologijomis besidominti lietuvaitė su dideliu aistrai tiešsaistes žaidimams, tapo viena iš lyderių tiešsaistes kazino lokalizacijos srityje. Sujungdama tautinį didžiavimąsi ir greitai besivystančią skaitmeninę kazino sritį, Eglė sieja tradicinę Lietuvą su sparčiai augančia tiešsaistes žaidimų pramone.

Send email
More posts by Eglė Valaitytė

Paskutinės naujienos

Mega Incineroar: žaidimo keitiklis ar konkurencinis šnipštas?
2024-04-13

Mega Incineroar: žaidimo keitiklis ar konkurencinis šnipštas?

Naujienos