Populiariausios StarCraft 2 lažybų svetainės 2024

Visame pasaulyje populiarus „StarCraft II“ (SC II) kviečia žaidėjus panaudoti realaus laiko strategiją, kad įveiktų konkurentus kai kuriuose populiariausiuose pasaulyje esporto turnyruose. Nuo pat pristatymo 2010 m. SC II ir toliau sulaukia didžiulio susidomėjimo. Net jei tokie geriausi žaidimai kaip Dota 2 ir League of Legends užsitikrino aukščiausias vietas esporto varžybose, StarCraft II vis tiek pritraukia daugybę žiūrovų.

SC II turi specifinį formatą, žargoną ir terminologiją, kurią geriausi žaidėjai įvaldo, norėdami laimėti per esporto renginius. Lažėjai atidžiai seka profesionalias komandas ir žaidėjus, kad lažintųsi dėl palankiausių pasirinkimų SC II esporto lažybų platformose. Tiesą sakant, esporto lažybų svetainėse pateikiami vadovai, kaip atlikti statymus už SC II komandas, žaidėjus ir turnyro žaidimus.

Populiariausios StarCraft 2 lažybų svetainės 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

StarCraft 2 lažybos 2024 : viskas, ką reikia žinoti

2010 m. SC II pirmtakas StarCraft Brood Wars turėjo didelę gerbėjų bazę, kuri padėjo SC II užsitikrinti galingą ir platų populiarumą, kai jis iš pradžių buvo paleistas. Pastaraisiais metais milijonai žaidžia žaidimą, stebi tiesiogines transliacijas ir žiūri televizorių, kad pamatytų žaidėjus, kurie varžosi vienas su kitu turnyruose.

Populiariausias Pietų Korėjoje, žaidimo gamintojas demonstruoja a StarCraft II čempionato renginys. Gerbėjai žavisi žaidimu ir jo variantais, įskaitant „Heart of Swarm“ ir „Legacy of Void“. Žaidėjai žaidžia profesionaliai, sukeldami vis didesnį susidomėjimą prekės ženklu. Tačiau muštynės dėl transliavimo teisių dominuoja internetinių lažybų žanre ir privertė sumažinti SC II matomumą.

Sunki konkurencija dėl SC 2

Tarp populiarių žaidimų pavadinimų Legendų lygos ir Dota 2, StarCraft konkurentai rinkoje. Kadangi šie žaidimai taip pat yra taktiniai ir juose dalyvauja daugiau jaunesnių nei SC II žaidėjų, rėmėjai traukia į platesnę auditoriją. Pietų Korėjoje „eSports Players Association“ maždaug dešimtmetį transliavo „StarCraft II“ esporto renginius ir atsisakė dalytis pelnu su žaidimo kūrėju „Blizzard Entertainment“.

„Blizzard“ susivienijo su konkuruojančiais platintojais ir pareikalavo KeSPA honorarų, kad galėtų legaliai transliuoti SC II turnyrus. Dėl KeSPA reikalavimų nesilaikymo populiariausias SC II regionas prarado žiūrovus ir profesionalius žaidėjus.

Nors „Blizzard“ palaiko savo StarCraft II čempionato renginį, kurio prizinis fondas yra daugiau nei 150 000 USD, čempionato populiarumas ir priziniai pinigai yra mažesni. Panašūs pasauliniai esporto renginiai žaidėjams siūlo milijonų dolerių prizus. Vis dėlto SC II yra populiarus žaidimas, kurį žiūrovams įdomu žiūrėti. Visos pagrindinės vaizdo žaidimų lažybų svetainės siūlo lošėjams būdus lažintis SC II turnyruose ir renginiuose.

Priežastys, kodėl „StarCraft“ lažybos yra įdomios

Lažėjai gali lažintis „StarCraft II“ vaizdo žaidimų lažybų platformose visame internete. Esport lažybų agentūros siūlo specialias esporto lažybas žaidimų gerbėjams. Į Pietų Korėja ir Šiaurės Amerikoje, SC II išlieka populiarus. Esporto lažybų svetainės siūlo ištisus metus galimybę lažintis profesionaliems žaidėjams iš viso pasaulio. Žaidėjai turėtų peržiūrėti svetainės licenciją, kad įsitikintų, jog joje leista legaliai žaisti sporto lažybų lošimus.

Prieš lažindamiesi, pradedantieji turėtų pasidomėti esporto lažybomis internetu. Esporto gerbėjai nebūtinai yra lošėjai ir gali nesuprasti taisyklių bei susijusių terminų. Pasiruošimas yra labai svarbus azartiniams lošimams esporto komandose ir žaidėjams.

SC II yra greitas žaidimas, kuriame naudojamos sudėtingos strategijos. Suprasti, kaip žaidėjai žaidžia, labai svarbu užtikrinti, kad naujokas pasirinktų perspektyvų statymą, kad laimėtų. Kai kuriose svetainėse siūlomi lažybų vadovai, padedantys vartotojams suprasti, kaip statyti statymą SC II esporto renginio dalyviams.

Jei jums patinka lažintis dėl strateginių ar RTS žaidimų, labai rekomenduojame suteikti galimybę Imperiju amžius serija. Lažybos dėl AoE yra labai panašios į StarCraft lažybas.

Kodėl „StarCraft 2“ yra populiarus?

„StarCraft II“ populiarumą lemia ilgametės esporto tradicijos, kurios padeda pritraukti žaidėjus visame pasaulyje. Jau daugiau nei dešimtmetį žaidimas ir toliau pritraukia atsidavusią žaidėjų bendruomenę, kuriai patinka žaidimo taktinė strategija ir azartas.

Nuo pat savo veiklos pradžios StarCraft siūlo žaidėjams didžiulę pramogą ir galimybes panaudoti strategijas prieš konkurentus. Su daugiau nei 500 pagrindinių komandų, žaidimo gerbėjų bazė yra didelė, net jei populiaresni žaidimai sumažina SC II pasaulinės rinkos dalį.

Greitas žaidimas reikalauja intensyvaus susikaupimo, kelių užduočių ir koordinacijos. Žaidžiant vienas prieš vieną, nugalėtojas išsineša pagrindinį prizą – pergalę. Žaisdami su priešu skirtinguose žemėlapiuose, varžovai pasirenka konkuruoti Terran, Zerg arba Protoss lenktynėse. Kiekvienas veikėjas turi savo skirtingus sugebėjimus ir stipriąsias puses, kurios padeda atakuoti ir įveikti priešą.

Terranai turi puikius gynybos įgūdžius ir išskirtinį mobilumą. Protoss įrenginiai gali padaryti didžiulę žalą. Žaidėjai turi žinoti stipriąsias ir silpnąsias puses, įskaitant geriausią būdą panaudoti kiekvieną padalinį apsiginti nuo varžovų ir jį įveikti. Kadangi žaidėjai rungtyniauja realiu laiku, žaidimai yra intensyvūs ir apima didelius judesius bei profesionalių įgūdžių lygį varžybų metu.

Pasaulinis pripažinimas

StarCraft II turi didelę gerbėjų bazę ir daug žaidėjų, kurie sėkmingai dalyvauja pasauliniuose konkursuose. Korėjos žaidėjai yra gerai žinomi dėl SC II dominavimo. Kiti regionai dalyvauja esporto varžybose, tačiau Korėjos bendruomenė yra konkurencingiausia ir joje dalyvauja vieni geriausių pasaulio žaidėjų. Tarptautiniu mastu yra keletas žaidėjų, kurie padarė ženklą žaidime, pakeldami StarCraft II bendruomenę į kitą lygį visame pasaulyje.

Nors daugelis žaidėjų daugiausia dėmesio skiria rungtynės vienas prieš vieną. Žaidėjai taip pat mėgaujasi kitais režimais ir bendruomenės turiniu, įskaitant komandinius žaidimus. Nuo devintojo dešimtmečio SC II sukėlė Esports rinką ir sukūrė klestinčią konkurencingą bendruomenę. Taktiškai sudėtingas žaidimas ir jo novatoriški žaidėjai sudaro sąlygas būsimai žaidimų programinei įrangai, konkursams ir bendruomenėms.

Kaip pasaulinio esporto pradininkė, Star Craft mėgaujasi nuolatine plėtra. Iš dalies didžiulė konkurencija Pietų Korėjoje ir Šiaurės Amerikoje skatina žaidimo gerbėjų bazę ir profesionalių žaidimų augimą. Yra keletas išskirtinių žaidėjų, kurie padeda demonstruoti žaidimą per varžybas ir padidinti jo ilgalaikį populiarumą.

Viskas apie StarCraft 2 turnyrus

„Blizzard Entertainment“ ir toliau organizuoja „StarCraft II“ žaidėjų pasaulio čempionų seriją (WCS). Nuo 2012 m. renginyje dalyvauja aukščiausio lygio žaidėjai, norintys pademonstruoti įgūdžius ir patirtį. „YouTube“ ir „Twitch“ transliuojamose varžybose kasmet vyksta du pagrindiniai renginiai, leidžiantys žaidėjams įsigyti žaidimo pirkinių, kurie padėtų finansuoti žaidimo profesionalų bendruomenės sceną.

Iki 2013 m. WCS pakeitė čempionato renginio formatą į lygos formatą. Tiek „Premier“ lyga, tiek „Challenge“ lyga, kurią sudaro žemesnės pakopos varžybos, SC II žaidėjams pasiūlė aukšto lygio konkurenciją. 2014 m. kai kurios Korėjos lygos buvo įtrauktos į WCS lygos formatą.

Korėjos žaidėjai ir toliau dominavo žaidime, laimėdami WCS lygos varžybas visame regione. Iki 2015 m. WCS vėl vystėsi, palaipsniui panaikindama pagrindinį formatą, kad būtų galima integruoti regionines atrankos rungtynes ir turnyrus. Nuo 2016 m. ne Korėjos ir Korėjos reitingai buvo atskirti, ir kiekvienas atnešė pusę kasmetinio Global SC II finalo.

Žaisti SC II internete

Esporto lažybų svetainės taip pat plačiai tyrinėja rinką. Aukšto lygio „StarCraft II“ turnyrai, tokie kaip Pasaulio čempionato serija, „Star League“ ir „Cosair Cup“, pritraukia daug dalyvių ir žiūrovų. Turnyro populiarumą skatina nuolatinis SC II pasaulinis rinkos žaidėjų žinomumas apie prekės ženklą.

Statymas dėl StarCraft II esporto turnyrų yra sudėtingas darbas. Žaisti nežiūrint rungtynių gyvai – tai kaip pinigų dovanojimas. Dėl šios priežasties dauguma vaizdo žaidimų platformų suteikia lošėjams galimybę stebėti varžybas, tiesiogiai transliuojamas realiu laiku. Be to, esporto lažybų įstaigos demonstruoja daugybę galimybių žaidėjams, lažinantiems SC II.

Rungtynių nugalėtojas

Tiesioginės rungtynių lažybos StarCraft yra paprasčiausias statymas esporto lošėjams. Reikia įvertinti varžovus, kad būtų galima teisingai pasirinkti, kuri komanda galiausiai nugalės sunaikindama varžovų bazę, kad laimėtų rungtynes. Individualūs bukmedžiai turi atskirą konkurso nugalėtojo etiketę.

Nuo „Rungtynių nugalėtojo“ iki „Tiesiai“ etiketė reiškia tą patį. Kaip ir kitose sporto lažybų varžybose, namuose siūlomi koeficientai, pagrįsti žaidėjo ar komandos rekordais, įgūdžiais ir pasirodymu rungtynių metu.

Žemėlapio rezultatas

Lažėjai gali lažintis dėl to, ar varžovas laimi žemėlapį rungtynių metu, ar kelis žemėlapius. Pavyzdžiui, lažybininkas gali pasirinkti konkretų žaidėją, kuris, jo manymu, sutriuškins konkurenciją ir laimės visus žemėlapius prieš konkurentą.

„Big SC II“ geriausi esporto žaidėjai, dėl kurių galite statyti

Lošėjai gali pasirinkti lažintis dėl bendro turnyro nugalėtojo. Šansai yra pagrįsti tikimybe, kad konkurentas gali laimėti turnyrą, atsižvelgiant į istorinius pasirodymus ir laimėjimus. Štai keletas sėkmingiausių StarCraft II komandų visame pasaulyje.

Komandos skystis

2000 m. Nyderlanduose įkurta Team Liquid yra viena sėkmingiausių žaidimų komandų esporto srityje. Kaip StarCraft II profesionalai, komanda ir toliau puikiai sekasi geriausiuose esporto renginiuose. Taip pat žinomas dėl žaidimo Korėjos varžybose, Komandos skystis turi narių, kurie persikėlė į regioną aktyviai ir sėkmingai konkuruoti premjeriniuose StarCraft II renginiuose.

SCV gyvenimas

Anksčiau viena stipriausių Korėjos esporto komandų, SCV Life įtraukė GSL pirmojo sezono nugalėtoją „Cool“ („FruitDealer“). SCV Life, kuri buvo pirmoji komanda, mokėjusi savo komandos nariams atlyginimus, iširo 2013 m., nesugebėjusi užsitikrinti pakankamai rėmimo pinigų, kad galėtų tęsti veiklą. Prieš iširdamas „FruitDealer“ buvo geriausiai apmokamas žaidėjas komandoje su 30 000 USD atlyginimu.

Dignitas

„Dignitas“ priklauso Filadelfijos „76ers“. Krepšinio franšizė įsigijo sėkminga esporto komanda 2016 m., kai nariai puikiai pasirodė pasaulinėse „Rocket League“, „League of Legends“ ir „CS:Go“ varžybose. Taip pat žinoma dėl konkurencingo žaidimo StarCraft II, komanda nuėjo ilgą kelią nuo tada, kai 2003 m. įkūrė Michaelo O'Dello Amerikos Niuarke, Naujajame Džersyje.

Root žaidimai

2010 m. keturi StarCraft II entuziastai sukūrė ROOT Gaming ir sukūrė komandą į vieną populiariausių žaidimų konkurentų SC II grandinėje iš JAV.

Blogieji genijai

Įkurta 1999 m Blogieji genijai specializuojasi samdant žaidėjus, plėtojant rinkodaros iniciatyvas ir kuriant transliacijas, kad paveiktų ir pritrauktų pasaulinę žaidimų auditoriją. Būdama viena iš seniausių komandų, dalyvaujančių vaizdo žaidimuose, grupė turi ilgą ir sėkmingą konkurencinių pergalių istoriją SC II ir kituose gerai pripažintuose esporto žaidimuose, tokiuose kaip Dota 2 ir koviniai žaidimai.

SC 2 turnyro nugalėtojai

Kaip ne korėjietis, Clem yra vienas žymiausių žaidėjų, įvaldžiusių SC II. Jis laimėjo pirmąją vietą Europos rudens SC2 Master's turnyre 2021 m. Jis taip pat laimėjo Europos finalą 2020 m. ir iškovojo trečią vietą paskutinėje šansoje. Geresnis žaidėjas Clemas yra savo žaidimo viršūnėje ir puikiai konkuruoja su geriausiais pasaulio SC II žaidėjais.

Kaip vienas geriausių žaidėjų visame pasaulyje, Serral jau kurį laiką gyvuoja. Profesionalus nuo 2011 m. jis yra vienas iš pagrindinių vardų, atsakingų už augantį SC II populiarumą visame pasaulyje. 2021 m. SC2 Masters turnyre užėmęs antrąją vietą ir 2020 m. „Masters Winter“ finalą laimėjęs Serral demonstruoja puikius žaidimo įgūdžius, pabrėždamas savo veterano statusą pasaulinėje SC II etape.

Kitas geriausias žaidėjas Korėjoje yra Rogue, „Dragon Phoenix Gaming“ narys. Jo StarCraft 2 reitingas yra aukštas ir jis išlaiko puikius varžybų rezultatus kai kuriuose didžiausiuose esporto renginiuose. Jis laimėjo „Global StarCraft II“ sezonus 2020 ir 2021 m. Rogue'as ir toliau laimi didelius laimėjimus ir išlaiko savo konkurencinį reitingą, todėl jis yra vienas geriausių SC II žaidėjų pasauliniame esporte.

Už ir prieš

Norint efektyviai ir sėkmingai lažintis, labai svarbu suprasti žaidimą. StarCraft II lažybų vadovai gali padėti, tačiau kai kurie lažybininkai gali norėti dalyvauti žaidime. Štai SC II vadovo naudojimo privalumai ir trūkumai.

Argumentai "už"

SC II vadovas suskirsto žaidimo lenktynių strategijas ir kiekvieną žemėlapį, kuris yra būtinas, kad žaidėjai išliktų konkurencingi. Jei lažybininkas nesupranta žaidimo strategijos, vadovas tikrai pravers.

Kiekvienas žemėlapis yra skirtingas ir žaidėjai turi išmokti tuos skirtumus, kad žinotų, kaip nugalėti priešą. Lažybų dalyviams supratimas, kaip žaidėjas laimi, padės sužinoti, kodėl šansai yra palankūs tam tikram žaidėjui. Apskritai, žaidimų vadovai yra naudingi žaidėjams ir lošėjams, tačiau yra keletas trūkumų.

Minusai

Norint įvaldyti žemėlapį, geriausia išmokti žemėlapį žaidimo metu. Nors vadovas yra naudingas, jis negali paruošti žaidėjo taip, kaip mokantis tiesioginio veiksmo. Nors mokydamasis žemėlapių žaidėjas gali patirti pralaimėjimų, ilgainiui jis taps stipresniu žaidėju. Lažybų dalyviams žaidimo žinojimas suteikia pranašumą prieš kitus, kurie stato remdamiesi kitų patarimais. Ar privalumai nusveria minusus, visiškai priklauso nuo žaidėjo ar lažybų žaidėjo perspektyvos.

Žaidėjams žaidimas suteikia jaudinančią, kupiną veiksmo rungtynių patirtį. Su kiekvienu žaidimu vartotojas greitai prisitaiko prie priešo taktikos, gerina koordinavimo ir strategijos optimizavimo įgūdžius. Skaitmeniniai vadovai yra naudingiausi tiems, kurie teikia pirmenybę pagalbai, o ne rankiniam metodui, nes skaitmeninis vadovas reguliariai atnaujinamas nauja informacija.

Interneto bendruomenė

StarCraft II entuziastai gali lažintis dėl mėgstamų žaidėjų ir komandų populiariose sporto lažybų platformose visame pasaulyje. Egzistuoja sinergetiška SC II bendruomenė, kurią sudaro žaidėjai, kurie kursto žaidimų azartą, ir lažybininkai, lažinantys dėl populiarių laimėtojų. Lažybos suteikia dar vieną jaudulio elementą ir taip greito žaidimo dalyviams. Nuo SC II iki SC: Brood Wars, populiaraus žaidimo perdavimai ir toliau traukia profesionalius žaidėjus į žaidimų grandinę.

Todėl lažybininkai turi daug galimybių peržiūrėti pasaulinę žaidėjų statistiką ir koeficientus. Atsižvelgdamas į žaidimo taisykles ir strategijas, lažybininkas turės galimybę nuspėti turnyro nugalėtojus. Lažybų vadovai padeda siūlydami išsamią informaciją apie lažybų terminus, procedūras ir komandas.

StarCraft šansų tyrimas padeda lažybininkui priimti pagrįstą sprendimą prieš lažindamas lėšas. Lažybose ištisus metus galimi tie, kurie lažinasi už profesionalius žaidėjus. Daugumoje licencijuotų svetainių svetainėje aiškiai pateikiama informacija apie licencijavimą. Tačiau lažybininkas turėtų pasitarti su valdymo organais, kad įsitikintų, jog sporto lažybos veikia teisėtai.

Licencijuotos vietos veikia pagal griežtas gaires, kurios yra skirtos apsaugoti lažybininką ir jo pinigus. Internetinės apžvalgos yra geras šaltinis lošėjams, ieškantiems gerai gerbiamos internetinės esporto lažybų svetainės. Tiek profesionalūs apžvalgininkai, tiek lažybininkai pateikia atsiliepimus apie StarCraft lažybų agentūrų patirtį.

StarCraft esports lažybų koeficientai

Profesionalūs žaidėjai ir toliau tobulina įgūdžius, kad galėtų profesionaliai žaisti StarCraft II. Kadangi žaidimas yra esporto pradininkas, kai kurios komandos ir žaidėjai šį amatą tobulina daugiau nei dešimtmetį. Lažybininkai gali rinktis iš daugybės pasirinkimų, įskaitant daugiau nei 500 gerai gerbiamų komandų žaidimų grandinėje.

Jei lažybininkas yra susipažinęs su žaidimu ir pagrindiniais žaidėjais, jis gali sėkmingai išrinkti SC II turnyro nugalėtojus. Nuo WSC iki Nacionalinis elektroninis sportas, varžybas atidžiai stebi lažybų įstaigos, siūlančios koeficientus ir prieigą prie būdų legaliai lažintis esporto varžybose.

Prieš lažindami pinigus, lažybininkai paprastai peržiūri svarstymus. Žinios apie žaidimą yra naudingos. Patyrusiems žaidėjams gali pasisekti geriau renkant nugalėtoją. Žaidėjas, susipažinęs su grandine, gali suprasti, kaip konkretus konkurentas įveikia konkurentus, o tai yra gera informacija lažybininkui. Lošimas gyvai taip pat yra būtinas norint protingai lažintis. Žiūrėdamas žaidimą gyvai, geresnis turi realiu laiku informaciją apie tai, kaip vyksta rungtynės arba kaip veikia konkretus žaidėjas, prieš statydamas statymą už StarCraft mėgstamiausią varžovą, kad laimėtų turnyrą.

Atsakingas lošimas

Esporto lošimų svetainių tyrimas yra labai svarbus siekiant užtikrinti, kad lošimas gautų geriausius šansus, greitai atsiimtų ir konkuruotų vienodai. Licencijuotose svetainėse bus demonstruojami geriausios reputacijos pramonės konkursai visame pasaulyje. Žinoti, kaip atlikti StarCraft statymą, yra taip pat svarbu, kaip suprasti, kur statyti. Nuo profesionalių komandų reitingų iki istorinės statistikos – žinios yra labai svarbios renkant SC II esporto lažybų nugalėtojus.

Pasikliauti sporto lažybų šansais nėra efektyvu, nes turint gilų rinkos supratimą ir žinių apie konkretų žaidėją bei jo sugebėjimus atlikti pasirodymą. Nepaisant to, šansai yra orientyras, suteikiantis naujokams suprasti tikėtiną varžybų baigtį, pagrįstą tokiomis aplinkybėmis kaip žaidimo įgūdžiai ir ankstesnės pergalės.

Patarimai ir gudrybės, kaip statyti „StarCraft“

Internetiniai lažybininkai pirmenybę teikia strateginiams žaidimams, tokiems kaip SC II didžiuosiuose sporto lažybų žaidimuose. Tvirtas lažybos StarCraft II turnyruose tęsiasi, nes skaitmeninės esporto platformos siūlo šansus prieš turnyrus. Skirtingų bukmedžių šansai skiriasi. Lažėjai pirmiausia gali lažintis dėl rungtynių ir turnyrų nugalėtojų.

Kai kuriuose turnyruose siūlomas geriausias iš penkių arba geriausias iš trijų, o tai suteikia lažybininkams galimybę keisti statymą. Nuo kliūčių iki taškų surinkimo lošėjai bando maksimaliai padidinti grąžą pasirinkdami žaidėjus, turinčius didžiausią šansą laimėti. SC II sporto lažybos kartais siūlo šansus, kiek žaidėjas gali pasiekti turnyrą.

Bukmekeriai kovoja su tiesioginių įvykių šansų atnaujinimu. Vėlavimas suteikia lažybininkams langą atlikti statymus prieš pasikeičiant koeficientams. Svarbu, kad lažybininkai stebėtų turnyrus ir čempionatus, kad būtų sudarytos geriausios galimybės išrinkti nugalėtojus.

Jei internetinėje sporto lažyboje nesiūloma tiesioginės peržiūros, „YouTube“ ir „Twitch“ yra alternatyvos. Abi vaizdo transliacijos platformos turi sutartis su „Blizzard“ dėl tiesioginių turnyrų transliacijos. Štai keletas patarimų, į kuriuos reikia atsižvelgti statant „StarCraft II“.

  • Nepamirškite mažų turnyrų, kuriuose siūlomi tinkami lažybų koeficientai ir galimybės.
  • Peržiūrėkite žaidėjo buvimą socialinėje žiniasklaidoje, kad neatsiliktumėte nuo informacijos, kuri gali turėti įtakos žaidimui.
  • Praeities sėkmė nebūtinai garantuoja žaidėjo ateities laimėjimus

StarCraft augimas

StarCraft organizacijos kasmet rengia daugybę turnyrų visame pasaulyje. „Blizzard“ pramogos ir toliau bendradarbiauja su naujomis kompanijomis, kad planuotų įdomius naujus turnyrus. Susitarimai tarp Blizzard ir DreamHackŠvedijos žaidimų įmonė, kurią Guinness pripažino už didžiausią pasaulyje LAN vakarėlį, užtikrina, kad nauji turnyrai būtų transliuojami milijonams visame pasaulyje.

Tiesą sakant, „Blizzard“ didina prizų fondus, o tai neabejotinai motyvuoja, pritraukia ir išlaiko žaidėjus pasauliniuose SC II renginiuose. Nors „StarCraft II“ populiarumas Pietų Korėjoje ir toliau išlieka, naujos partnerystės gali padėti padidinti prekės ženklo pripažinimą Europoje ir užsienyje.

Jau daugiau nei dešimtmetį „StarCraft II“ stumtelėjo voką, kad surinktų didelę esporto rinkos dalį. Žaidimas, kuris yra pradininkas, nustatęs ateities prekės ženklo standartą, toliau tobulėja ir keičia būdą, kaip jis pasiekia pasaulinę SC II bendruomenę. Aukšto lygio turnyrai, kurie sudaro pagrindą kitam skyriui, yra augančios SC II lažybų rinkos fonas.

Pasauliniai konkurentai įgauna aukštą profilį, panašų į profesionalius sportininkus, o pagrindiniai prekių ženklai ir toliau remia žaidimą ir investuoja į jį. Todėl milijonai gerbėjų kreipiasi į „StarCraft II“ žaidimų renginius, norėdami pramogauti ir jaudintis.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
eSportas
About

Jun-ho Kim, Pietų Korėjos dinamiškas Esports maestro, EsportRanker yra žinių švyturys. Sumaišydamas analitinį meistriškumą su įgimta meile žaidimams, Jun-ho atskleidžia sudėtingą internetinių konkursų gobeleną, užtikrindamas, kad žaidėjai liktų informuoti ir įkvėpti.

Send email
More posts by Jun-ho Kim