Populiariausios Rocket League lažybų svetainės 2024

„Rocket League“ yra automobilių futbolo vaizdo žaidimas, išleistas 2015 m. Iš pradžių žaidimas buvo skirtas „PlayStation 4“ ir „Microsoft Windows“ žaidimams. Praėjus keliems mėnesiams po jo išleidimo, taip pat buvo išleisti „Nintendo Switch“ ir „Xbox One“ prievadai. Žaidimas labai panašus į savo pirmtaką „Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars“, nors ir turi keletą išskirtinių skirtumų.

Žaidėjai gali valdyti raketomis varomus automobilius, kuriais gali smūgiuoti į didelį kamuolį ir bandyti įmušti įvartį panašiai kaip futbolo žaidime. Transporto priemonės gali šokinėti, kai įjungiama raketų galia, kad pataikytų į kamuolį dar esant ore.

Populiariausios Rocket League lažybų svetainės 2024
Jun-ho Kim
ExpertJun-ho KimExpert
ResearcherHaruki NakamuraResearcher

Viskas, ką reikia žinoti apie Rocket League esportą

Lauke yra pažymėtos vietos, kur žaidėjai gali praleisti savo automobilius, kad padidintų greitį. Greičio padidinimas yra naudojamas norint žymiai padidinti automobilių našumą ir gali suteikti žaidėjui daug pranašumų žaidime.

„Rocket League“ buvo išleista kaip „Supersonic Acrobatic RPBC“ modifikacija. Psyonix sukūrė kovinius automobilius. Vienas iš „Psyonix“ tikslų buvo, kad nerealūs automobiliai jaustųsi smagiai vairuodami, nepažeidžiant tikroviškumo.

Sukūręs „Battle-Cars“, „Psyonix“ bandė parduoti žaidimą leidėjui kaip futbolo žaidimą su raketomis varomais automobiliais, tačiau jie nesulaukė susidomėjimo iš visų leidėjų. Tada jie nusprendė patys paskelbti žaidimą PlayStation tinkle, beveik be jokios rinkodaros.

Žaidimas buvo atsisiųstas daugiau nei du milijonus kartų. Tačiau studija kurį laiką paliko tai, kad galėtų dirbti su kitais projektais. Kiti projektai padėjo sukaupti lėšų, kurios vėliau buvo suleistos į „Battle-Cars“, kad projektas būtų sėkmingas.

„Rocket League“ plėtra, kilusi iš „Battle-Cars“ projekto, prasidėjo 2013 m. ir kainavo apie du milijonus dolerių. Kai kurie pakeitimai, atlikti norint pakeisti „Battle-Cars“ į „Rocket League“, apėmė kadrų dažnio padidinimą nuo 30 iki 60, kad jis būtų tinkamas naujesnei aparatūrai.

RL eSports

Išleidus Raketų lyga, jis tapo gana populiarus įvairiose srautinio perdavimo platformose, įskaitant „Twitch“. Pirmoji „Rocket League“ čempionato serija įvyko 2016 m., kurios piniginis prizas siekė 55 000 USD. Parduodama kosmetikos gaminius ir dėžes, ji uždirbo daugiau nei milijoną dolerių pajamų. Lėšos daugiausia buvo naudojamos kitiems varžybiniams renginiams finansuoti, todėl žaidimo kaip eSporto populiarumas išaugo.

„Rocket League“ statymai 2024 : viskas, ką reikia žinoti

Žaidėjai taip pat gali įsiveržti į kitų žaidėjų automobilius ir juos sunaikinti. Sudaužyti automobiliai užtrunka kelias akimirkas, kol vėl išnyra. Žaidėjas taip pat gali atlikti daugybę greitų išsisukimų, pavyzdžiui, suktis tam tikromis kryptimis ir atlikti trumpus šuolius, kad išvengtų taranavimo ir įgytų geresnės padėties pranašumą.

Visos rungtynės paprastai trunka penkias minutes. Jei po penkių minučių abi komandos išlygina lygiosias, laimi pirmoji komanda, įmušusi kitą įvartį. Žaidimus galima žaisti vienas prieš vieną iki keturių prieš keturis.

Lažybos dėl „Rocket League“ yra gana panašios į lažybos dėl kitų eSport žaidimų. Žaidėjai turi pradėti nuo tinkamos žaidimų svetainės paieškos. Dėl žaidimo populiarumo nėra taip sunku rasti žaidimų svetainę, kuri siūlo RL tarp savo eSporto lažybų rinkos, kaip tai daro daugelis gerbiamų kazino.

Tačiau žaidėjai taip pat turėtų atsižvelgti į galimų renginių skaičių. Kuo daugiau „Rocket League“ įvykių pasiūlys lažybų svetainė, tuo daugiau lažybų galimybių turės žaidėjas. Suradę gerbiamą lažybų svetainę, kurioje siūlomi „Rocket League“ lažybų agentai, žaidėjai turi įnešti lėšų į savo lažybų sąskaitas ir atlikti atitinkamą statymą už „Rocket League“. Lažybų tipai gali skirtis priklausomai nuo siūlomų rinkų.

Dažniausiai pasitaikantys statymai dažniausiai yra pagrįsti komanda, kurią laimės, žaidėjas, įmušęs įvartį, ir įvarčių skaičiumi. Raketų lygos statymai taip pat gali būti derinami. Statymai taip pat gali būti už atskiras rungtynes arba už visą įvykį. Lažybų atlikimo procesas įvairiose lažybų svetainėse gali šiek tiek skirtis, tačiau principai išlieka tie patys.

Lažybos dėl „Rocket League“ paprastai yra gana linksmos dėl žaidimo pobūdžio. Žaidėjai gali mėgautis žaidimu, nepaisant žaidimo baigties. Kiekvienos rungtynės paprastai trunka tik penkias minutes, todėl žaidėjai nelaukia per ilgai, kad sužinotų savo statymų rezultatus.

Kodėl „Rocket League“ populiari?

„Rocket League“ yra vienas populiariausių nemokamų žaidimų, pasiekiamų PS4 ir įvairiose kitose platformose. Gana populiaru, kad ji turi aktyvią internetinę bendruomenę, kuri bendrauja tik apie žaidimą ir jo problemas. Steam Charts apskaičiavo, kad žaidimas vis dar turi daugiau nei 150 000 aktyvių vartotojų. Skaičius paprastai didėja didelių įvykių metu.

Žaidimo populiarumą gerokai prisidėjo ir eSporto varžybos. Kai kurios eSporto varžybos yra Major League Gaming ir ESL. „Psyonix“ taip pat turi „Rocket League“ čempionato seriją, kuri padeda išlaikyti žaidimo populiarumą.

Žaisti eSport internete

„Rocket League“ paprastai buvo sukurta žaisti tarp draugų. Lengviausias būdas tai padaryti yra žaisti prisijungus, nors galima žaisti ir neprisijungus naudojant žaidimų konsolę. Žaidėjai gali prisijungti ir varžytis internetu visose platformose, kuriose yra RL. Žaidėjai turi galimybę išjungti kelių platformų žaidimą. Žaidėjai gali susisiekti su kitais žaidėjais panašioje platformoje tik tada, kai išjungtas kelių platformų žaidimas.

Norint užtikrinti sklandų žaidimą, žaidėjams reikia stabilaus interneto ryšio. Žaidimas leidžia prisijungti iki aštuonių skirtingų žaidėjų. Tačiau vienu metu ekraną gali padalinti tik keturi skirtingi žaidėjai.

Big Rocket League eSports žaidėjai

Keletas esporto žaidėjų išgarsėjo dėl sėkmės žaidžiant eSportą. Paprastai jie vertinami pagal pinigų sumą, kurią jie uždirba populiariuose žaidimuose, įskaitant „Rocket League“. Daugelis jų taip pat yra atsakingi už kai kurių žaidimų, kuriuose dažniausiai laimi, populiarinimą.

Johanas Sundsteinas iš eSporto laimėjo daugiau nei 7,2 milijono dolerių, todėl jis yra daugiausiai uždirbęs el. Kitas žaidėjas yra Kyle'as Giersdorfas, turintis daugiau nei 3,2 milijono dolerių laimėjimų. Kiti žinomi vardai yra Peteris Rasmussenas, Ianas Porteris, Lee Sang-Hyeokas, Feg ir Joona Sotala.

Kodėl žaidėjai mėgsta „Rocket League“?

Viena iš pagrindinių „Rocket League“ populiarumo priežasčių yra žaidimas sąžiningas. Tai reiškia, kad žaidimas nenaudoja algoritmų žaidėjų sėkmei nustatyti.

Žaidėjams tereikia pasikliauti fizikos dėsniu be jokios atsitiktinės atrankos. Žaidime taip pat nėra mokėjimo už laimėjimą elemento. Visi žaidimo sandoriai yra tik kosmetiniai, kuriuos žaidėjai naudoja tik tam, kad jų automobiliai atrodytų estetiški.

Kita akivaizdi priežastis yra ta, kad žaidimas yra gana linksmas. Žaidimo grafika ir konkurencinis pobūdis yra pagrindiniai veiksniai, lemiantys žaidimo linksmumą. Kelių platformų žaidimo pavadinimas taip pat yra gana patrauklus daugeliui žaidėjų.

Kaip žaisti „Rocket League“ kaip profesionalas?

Žaisti „Rocket League“ yra gana lengva. Naujam žaidėjui reikia tik kelių minučių, kad suprastų ir pažaistų žaidimą. Tačiau norint tapti ekspertu, reikia daug praktikos, nes kai kuriuos manevrus gali būti sunku išmokti.

Pagrindinė mokymosi kreivė apima žaidimo valdiklių žinojimą. Tada žaidėjai gali pradėti mokytis kai kurių pozicinių žaidimų ir gudrybių, kad padidintų galimybes laimėti. Žaidime yra mokymo režimas, kuriame yra pamoka, padedanti žaidėjams mokytis ir tobulinti žaidimą.

Pagrindinėse pamokose mokoma visko, kas susiję su automobilių valdymu, išsisukinėjimu ir šuoliais bei padidinimų naudojimu. Išplėstinėse mokymo programose pateikiama informacija apie sudėtingų manevrų atlikimą, pvz., dvigubus šuolius, raketų skraidymą ir apsivertimą priekyje.

Didžiausi Rocket League žaidėjai ir komandos

Sąrašas didžiausi žaidėjai ir komandos „Rocket League“ – nuo titulą ginančių iki karštų naujokų. Geriausias žaidėjas yra M0nkey M00n, kuris žaidžia komandoje BDS. Šiuo metu jis jau trečius metus profesionaliai žaidžia „Rocket League“ žaidimus. 18-metis yra žinomas dėl to, kad nuolat veda savo komandą į pergalę.

NRG komandoje rungtyniaujantis Jstn taip pat priskiriamas prie geriausiųjų. Be sėkmės, jis yra žinomas dėl to, kad pelnė garsiausią įvartį žaidime. Jo žaidimo stilius yra greitas, ryškus ir labai kūrybingas. Kiti žinomi vardai yra Turbopolsa iš Team Envy, Extra iš komandos BDS ir Firstkiller iš Team Rogue.

Lažybos dėl „Rocket League“ čempionato

Pasaulio eSporto taurė šiuo metu žinoma kaip Elektroninio sporto pasaulio konvencija (ESWC). Šis tarptautinis konkursas apima keletą eSports, kurie vyksta kasmet. Paprastai nacionalinės atrankos varžybos dažniausiai vyksta komandoms iš viso pasaulio.

Teisę atstovauti savo šalims čempionate įgyja tik atrankos varžybų nugalėtojai. Renginio populiarumas augo palaipsniui, bet stabiliai. Šiuo metu jis pritraukia šimtus tūkstančių internetinių žiūrovų iš viso pasaulio.

ESWC sukūrė prancūzų kompanija Ligarena. Bendrovė anksčiau buvo žinoma dėl mažesnių LAN renginių rengimo tik Prancūzijoje. 2003 m. įmonė nusprendė surengti renginį, prie kurio galėtų prisijungti dalyviai iš viso pasaulio. Tai pažymėjo ESWC gimimą.

Tada įmonė išaugo ir 5005 m. pasikeitė į Game–Services. 2009 m. ji atkūrė kitą įmonę, pavadintą Games-Solution, kuri vėliau įgijo savo prekės ženklo nuosavybę. 2012 metais agentūra „Oxent“, kuri specializuojasi elektroniniame sporte, įsigijo ESWC.

Viskas apie ESWC

Pirmajame eSporto pasaulio čempionate, kuris vyko 2003 m., dalyvavo 358 skirtingi dalyviai. Iš viso renginyje dalyvavo 37 šalys, kurios laimėjo 150 000 eurų prizą. Renginyje buvo tik penkios rungtynės. Iki 2006 m. dalyvių skaičius pasiekė 547, atstovaujančius 53 skirtingoms šalims. Prizinis fondas taip pat išaugo iki 400 000 JAV dolerių. Žaidimų skaičius taip pat išaugo iki septynių.

Nuo to laiko ESWC vyksta kiekvienais metais, o dalyvių skaičius kasmet nuolat didėja. Tačiau piniginis prizas svyravo į abi puses, kai kuriais metais fondo prizas buvo mažesnis nei ankstesniais metais. Kai kuriais metais renginio struktūra taip pat pasikeitė, įtraukiant patobulinimus, kurie pagerina žaidėjų ir žiūrovų patirtį.

Žaidimų funkcijos ESWC

2003 m. ESWC varžybose buvo sužaistos tik penkios rungtynės. Tai buvo „Counter-Strike“, „Unreal Tournament“, „Warcraft III“, „Quake 3“ ir „Counter-Strike Female“. 2004 m. į sąrašą buvo įtraukti Painkiller ir Pro Evolution Soccer. Kiekvienais kitais metais taip pat buvo naujų žaidimų.

Gran Turismo 4, Trackmania Nations, Senolių gynyba, Specialiosios pajėgos, FIFA, Need for speed, Guitar Hero, Super Street Fighter, Dota, Shoot Mania Storm, Tekken, Call of Duty, Just Dance ir League of Legends yra keletas iš. kiti žaidimai, kurie kada nors buvo žaidžiami ESWC.

Kai tik pateikiamos naujesnės žaidimo versijos turnyras buvo išleisti, jie pakeitė senesnes versijas. Pavyzdžiui, 2011 m. FIFA 10 buvo pakeistas FIFA 11, o 2012 m. – FIFA 13. Didžiausias žaidimų skaičius, kada nors rodomas viename renginyje, yra dešimt, 2010 m.

Išskyrus oficialius titulus, turnyras paprastai apima keletą kitų žaidimų. Paprastai beveik visos populiarios el. sporto šakos paprastai žaidžiamos, bet nerodomos kaip pagrindiniai renginiai. Žaidimai skirstomi į kovos, pirmojo asmens šaudymo žaidimus, kelių žaidėjų internetinių mūšio arenų, lenktynių, sporto, realaus laiko strategijos, trečiojo asmens šaudykles ir kortų žaidimus.

Medal Tally

Šiuo metu Prancūzija turi daugiausiai medalių – 23 aukso, 14 sidabro ir 25 bronzos medalius. Antroje vietoje su 30 medalių yra JAV, trečioje – Švedija ir Pietų Korėja. Iš visų šiame renginyje kada nors dalyvavusių šalių tik 32 šalys laimėjo medalius.

Raskite tobulus „Rocket League“ lažybų agentus

Šiuo metu nėra daug lažybų tiekėjų, siūlančių lažybų rinkas „Rocket League“. Rasti jį gali būti šiek tiek sudėtinga. Lengvas būdas jį gauti yra apsilankyti kazino reitingavimo svetainėje ir peržiūrėti galimų jų sąrašą. Kitas žingsnis yra visų galimų lažybų svetainių palyginimas, siekiant nustatyti tinkamiausią.

Šiame procese, be daugelio kitų dalykų, reikia atsižvelgti į įvykių, galimų svetainėje, skaičių, tikimybę, teikėjo patikimumą ir mokėjimo apdorojimą. Tinkamos lažybų svetainės radimas užtikrina, kad žaidėjas galės mėgautis geriausia vartotojo patirtimi.

Žaidėjai turi įnešti pinigų į savo sąskaitas prieš lažindamasis už „Rocket League“. Taip yra, išskyrus svetaines, kurios siūlo ir leidžia naudoti premijas be įnašo statant už RL. Turėdami visą šį rinkinį, žaidėjai gali apsvarstyti visas galimas statymo parinktis ir atlikti atitinkamus statymus.

Tai apima statymą už „Rocket League“ komandos pergalę, taškų skaičių ir žaidėją, kuris pelnys įvartį. Kai kurie esporto lažybų tarpininkai žaidimus dažniausiai transliuoja tiesiogiai. Tai leidžia žaidėjams sekti žaidimą po lažybų. Tai taip pat suteikia žaidėjams įžvalgų apie komandas ir žaidėjus, o tai gali padėti priimti tolesnius sprendimus dėl lažybų.

Geriausios „Rocket League“ komandos, už kurias galima statyti

Daugybė komandų yra pakankamai geros, kad būtų įtrauktos į geriausiųjų sąrašą. Statant už tokias komandas žaidėjams paprastai suteikiama daugiau šansų laimėti, nors paprastai jų koeficientai yra mažesni. Komandų reitingavimas gali būti šiek tiek sudėtingas dėl daugelio veiksnių, į kuriuos reikia atsižvelgti. Tokie yra:

  • Bendras komandos pasirodymas.
  • Dabartinė komandos forma.
  • Varžybos, kuriose, be kitų, dalyvavo komandos.

BDS komanda

Aukščiausio rango komanda vadinama Team BDS. Komanda yra Šveicarijos esporto organizacija su žaidėjais M0nkey M00n, MaRc_Autorius_8 ir papildomas. Su trimis šiuo metu galioja sutartis, kuri galios iki 2022 m. pabaigos. Komandos treneris yra Kaelis. Komanda žaidė šimtus rungtynių ir užfiksavo daugiau nei 75% pergalių serijose ir daugiau nei 64% pergalių.

Komandos gyvybingumas

Antrą vietą užima komanda „Team Vitality“, anksčiau vadinta „Renault Vitality“. Komanda yra įsikūrusi Prancūzijoje ir yra žinoma, kad varžosi keliuose skirtinguose eSport žaidimuose. Jo aktyvūs žaidėjai yra „Fairy Peak“, „Kaydop“ ir „Alpha54“. Komandos treneris vadinamas Mount. Komanda turi daugiau nei 67% pergalių serijose ir 59% pergalių žaidimuose.

Dignitas

Trečioji komanda vadinasi „Dignitas“, anksčiau vadinta Komanda Dignitas. Ši komanda yra įsikūrusi Jungtinėse Valstijose, joje dalyvauja Joreuz, Apparentlyjack, Scrub Killa ir Jessie. Jie turi daugiau nei 58% pergalių serijose ir 54% pergalių žaidimuose.

Netinka žaidimams

Ketvirtąją vietą užima „Misfits Gaming“ komanda. Amerikos eSporto organizacija yra įsikūrusi Majamyje. Komandos žaidėjai yra Mittaen, Arju, Kash ir ANDYTHEMANDY. Komandos rezultatyvumas – 70 % pergalių serijose ir 59 % pergalių žaidimuose. Procentai yra gana įspūdingi, tačiau bendras komandos sužaidimų skaičius yra daug mažesnis nei kitų geriausių komandų.

SMPR eSports

SMPR eSports dar vadinamas Semper Esports. Europos raketų lygos komandos savininkė yra Anglijos eSporto organizacija Semper Fortis Esports. Žaidėjai yra Kassio, Archie, Chausette45 ir RamS. Komandos rezultatyvumas yra 52% pergalių serijose ir 51% pergalių žaidimuose.

Kitos žymios komandos yra Endpoint CeX, Evil Geniuses, Vodafone Giants, Rix GG, Team Liquid, Guild Esports, Williams Resolve, FC Barcelona, Karmine Corp, Team Queso, SK Gaming ir Natus Vincere. Svarbu pažymėti, kad dėl žaidimo konkurencinio pobūdžio reitingai dažniausiai keičiasi.

Už ir prieš

Argumentai "už"

  • Žaidimas yra linksmas: Akivaizdžiausias pranašumas yra tas, kad žaidimas yra gana linksmas. Automobilių valdymas naudojant fizikos dėsnius žaidime kartais gali sukelti priklausomybę. Grafika ir galimybė keisti automobilio estetiką taip pat daro jį gana maloniu.
  • Žaisti žaidimą paprasta: Žaidimas turi gana paprastas taisykles ir tikslus. Žaidimo valdikliai taip pat gana paprasti. Tai leidžia visiems, įskaitant naujokus, žaisti ir mėgautis žaidimu.
  • **Žaidimas nemokamas:**Kitas geriausias privalumas yra tai, kad žaidimas yra visiškai nemokamas. Žaidėjams nereikia jaudintis dėl pinigų skyrimo, kad galėtų pasiekti žaidimą ar jo funkcijas.
  • Žaidime yra išsamus automobilio redaktorius: Automobilių redaktorius yra gana išsamus, todėl žaidėjai gali modifikuoti savo automobilius iki ekstremalių detalių. Modifikacijos neturi įtakos žaidimo veikimui.
  • Žaidimas turi treniruočių režimą: Žaidėjai gali mokytis arba treniruotis, kad pagerintų savo žaidimą, persijungę į treniruočių režimą. Mokymai yra gana išsamūs ir veiksmingi.

Minusai

  • Žaidimo trukmė fiksuota: Nėra galimybės keisti žaidimo trukmės, kuri yra nustatyta penkioms minutėms.
  • AI komandos dažnai pralaimi per lengvai: Dirbtinio intelekto komanda paprastai leidžia lengvai pelnyti įvartį, kartais net priverčia komandos draugus pelnyti įvartį
  • Serveriai dažnai gali sugesti: Žaidėjai paprastai retkarčiais patiria serverio gedimus.

Viskas apie „Rocket League“ lažybų koeficientus

Dauguma lažybų teikėjų paprastai siūlo Rocket League lažybų koeficientus pagal numatomą žaidimo baigtį. Tikimybei apskaičiuoti naudojamos specialios formulės, kurios yra tiesiogiai susijusios su tikimybe. Pavyzdžiui, labai tikėtina, kad komanda laimės žaidimą, turės mažesnį šansą, todėl laimėjimai bus mažesni. Šansai paprastai pateikiami panašiai kaip ir autentiško futbolo.

Lažybų koeficientai taip pat paprastai nuolat keičiasi, kai žaidimas tęsiasi svetainėse, kuriose leidžiama lažybos gyvai Raketų lygoje. Pavyzdžiui, komandai įmušus įvartį, tikimybė laimėti gali gerokai sumažėti.

Šansai įvairiose lažybų svetainėse gali skirtis, nors dauguma jų skiriasi nežymiai. Tačiau yra žinoma, kad kai kurios lažybų svetainės siūlo žymiai geresnius šansus nei kitose. Todėl labai svarbu pasirinkti geriausią svetainę, nes tai tiesiogiai veikia galimą laimėjimo sumą.

Kai kurios svetainės taip pat turi įvairių reikalavimų, susijusių su koeficientu, kada žaidėjai turi statyti naudojant premijas. Žaidėjai turi atitikti reikalavimus, kad galėtų konvertuoti savo laimėjimus į tikrus pinigus. Todėl labai svarbu stebėti lažybų reikalavimus, kai naudojate premijas statant už Rocket League.

Kaip geriausiai užkariauti lažybas „Rocket League“

Pradedantiesiems žaidėjai turi būti labai atrankūs atlikdami statymus. Tai ypač pasakytina apie žaidėjus, kurie yra naujokai „Rocket League“ lažybų srityje. Žaidėjai turėtų statyti tik tuos RL, kurie labiau linkę gauti pageidaujamą rezultatą, o ne tuos, kurie greičiausiai atneš didžiausią laimėjimą.

Tyrinėjimas apie komandą ir jos žaidėjus prieš lažindamasis taip pat gali padėti žaidėjams priimti geresnius lažybų sprendimus. Ankstesnis komandos pasirodymas, reitingas ir dabartinė forma gali turėti įtakos laukiamam žaidimo rezultatui.

Žaidėjai taip pat turėtų naudotis teise lažybų taktika ir strategijos. Tai gali padėti žaidėjams būti daug ryžtingesniems priimant sprendimus dėl lažybų. Taip yra todėl, kad jie visada žinos, kurį lažybų tarpininką ir statymo tipą pasirinkti visoms savo atliekamoms statymams.

Taip pat būtinas tinkamas bankroto valdymas. Žaidėjai niekada neturėtų išleisti pinigų, kurių jie negali sau leisti prarasti bet kokiam statymui.

Žaidėjai visada turėtų pasinaudoti bet kokiomis jiems prieinamomis premijomis. Dauguma esporto lažybų teikėjų paprastai siūlo a pasveikinimo premija. Tokios premijos naudojimas suteikia žaidėjams galimybę išmokti ar praktikuoti žaidimą ir galbūt laimėti pinigų niekuo nerizikuojant.

About the author
Jun-ho Kim
Jun-ho KimAreas of Expertise:
eSportas
About

Jun-ho Kim, Pietų Korėjos dinamiškas Esports maestro, EsportRanker yra žinių švyturys. Sumaišydamas analitinį meistriškumą su įgimta meile žaidimams, Jun-ho atskleidžia sudėtingą internetinių konkursų gobeleną, užtikrindamas, kad žaidėjai liktų informuoti ir įkvėpti.

Send email
More posts by Jun-ho Kim